Piaggio Fly 50 4T - Spor za poluditi!??

Bollocks!!

New member
Dakle, frendica ima sljedeći problem. Vlasnica je skutera Piaggio Fly od 50ccm 4T.
Sa skutera su joj navodno u servisu skinuli blokade, no taj skuter ne ide k.
Po ravnom..cca 45kmh
Po velikom nizbrdu..cca 65kmh
Po uzbrdu je najbolje ma negdje izmedju 20-30kmh..za izluditi..veli da ponekad jedva održava ravnotežu kako je spor XD

Skuter nema ni godinu dana. Ima li tko takav skuter? Kako ide?
Ono znao sam da ide sporo..ali ovako..ovo je stvarno katastrofa..pa vjerovatno lošije od kineza..
Može li biti stvar u tome da nisu skinuli neku blokadu ili slično?

23596_0_1_2_fly%2050%204t_Image%20credits%20-%20Piaggio.jpg

 
Fly 50 4T...ma to inače ide ko metak...nek reklamira...  :lolcry: a za ovu usporedbu sa kinezom sigurno će ti Joke bolje objasniti  :mrgreen:

p.s. daj barem ti budi ozbiljan ak već nije frendica!
 
jedimaster said:
Fly 50 4T...ma to inače ide ko metak...nek reklamira...  :lolcry: a za ovu usporedbu sa kinezom sigurno će ti Joke bolje objasniti  :mrgreen:

p.s. daj barem ti budi ozbiljan ak već nije frendica!
pa dobro ali po ravnom bi morao ici malo brze..imao frend zipa 4t pa je po ravnom isao 60-65maks.a nizbrdo oko 70. 45 je ipak premalo..kaj ne :misli: ? nek se jave pametniji :mrgreen:
 
Bollocks!! said:
Nisam nikad vozio 50ccm 4T :misli:
Daj reci konkretno.. :mrgreen:

ima ga frend kaj radi dostavu...top speed (bez blokada) 50......nakon jedno 2 kilometra zaleta i uz dobar vjetar u leđa nabere fascinantnih 55  :mrgreen:  krampana samo takva...ali ta 4T mašinica izdrži poštenu gradsku torturu  :wink:
 
jedimaster said:
ima ga frend kaj radi dostavu...top speed (bez blokada) 50......nakon jedno 2 kilometra zaleta i uz dobar vjetar u leđa nabere fascinantnih 55  :mrgreen:  krampana samo takva...ali ta 4T mašinica izdrži poštenu gradsku torturu  :wink:

E drekić onda..lijepo sam govorio kupi polovnog NRG-a :mrgreen:
 
jedimaster said:
p.s. malo glupo ali koliko frendica ima kila  :mrgreen:

A ono..nekih 55 ovako od oka :misli:
Ja se nisam ni usudio sjesti na to i krenuti..vjerovatno bi nešto puklo. :mrgreen:
 
JA ga imo napravio 5000km s njim. 60-65 na ravnom 70 max na nizbrdici.
Ima više blokada koje treba skinut
 
blokada je na variatoru kao i svi 50 ccm 2t...plus na elektronici...a sto se ubrzanja tice...nek pogleda membranu karburatora.....znale su stvarati takve probleme....pogtovo uzbrdo kad mu treba vise goriva.... (y)
 
Ako se ne varam to bi trebalo biti kao i zip 50 4t, samo 15ak kg teži i veća kola.
Na mom zipu je skinuta blokadu sa variomata, blokada sa CDI-a (prerezan) i dizna je malo veca i valjcici su malo laksi od originala, milsim 5.7gr.
Dok je bio orig. remen (kineski) i dok je bio noviji (sad ima 9000km) isao je i do 84 nizbrdo i 80 po ravnom ako se sagnem i drzao je 70 po ravnom ako normalno sjedim, a sad nakon promjene remena u orig. piaggio, ide 75 nizbrdo, drzi cca 65 po ravnom.

Stari remen je bio elasticniji, a ovaj novi je krući, valjda je do toga ova razlika u brzini. valjcici su ok.

imas temu o zipu : http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,128615.0.html
potrazi moje postove, ima i par videa kako ide
 
jedimaster said:
:lolcry: :lolcry: :lolcry:

ebga :D


evo kako deblokirati cdi ako su isti http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=8549.0

u principu, samo treba zarezati kako je oznaceno, ne treba ovo sve kidati. time ide u vece okretaje kad moze i to mu da malo krajnje ako ima snage razvrtiti