PIAGGIO SKIPPER 150 4T PROBLEM

Imao sam slučaj sa jednim Runnerom VXR 200 koji je imao isti takav problem, kada se zagrije ostane bez iskre nakon 10 minuta opet upali i vozi koju minutu. Problem je bio u pickup-u koji je povezan sa statorom i trebalo je komplet zamjenit.
 
teoitu said:
gore navedena metoda isprobana 
REZULTAT : NEMA ISKRE
ako nemas skippera sa kod paljenjem...skini prednji (srednji stit) onaj izmedju svijetala...i vidjeti ces jednu crnu kutiju sa naljepnicom "magneti marelli" to je cdi...ide jedan konektor u njega(ako imas immo onda su dva konektora)....cdi kosta oko 1000 kuna..a ako je eventualno stator...ja imam jednoga kojemu je pick up ispravan 100%...jedino su namotaji crkli jer motor nije punio...ali je vozio i palio...inace novi stator je oko 700 kuna...ipak mislim da je do cdi-a....da imas nekoga da ti posudi da probas
 
razmišljal sam malo 
skuter se  uvjek  ugasi kad je dobro zagrijan 
nisam baš neki stručnjak za struju  ali mi logika govori  da se bobina i  stator puno više griju zato kaj su blizu odnosno na agregatu a cdi je pod prednjom plastikom (to pretpostavljam)
tak da bi prvo probal sa statorom
 
nažalos posudit djelove nemam od koga
 
imali tko service manual  za skippera 150 4t 2000g
ako ima molio bih da mi pošalje na pm
HVALA
 
evo slika od cdi-a u njega je uštekan nekakav dugi konektor  ima još mjesta za jedan krači ali taj nije uštekan tj. nema ga 
pretpostavljam da je krači konektor za antenu od kod ključa jesam li upravu ?
i dali je to  uopče cdi za skippera 150 4
mala  molba ako netko ima skippera i može mi cdi poslikati bio bi zahvalan
 
našao sam još jedan konektor koji se nalazi pod prednjom maskom dakle blizu cdi-a ali ga nemam gdje ustekati i neznam čemu služi
bilo kakva ideja dobro došla
hvala