russ
Member
Mario T said:Moje saucesce
Mario T said:Moje saucesce
Pa kaj tako ne voliš Piaggia, kaj ti je Joke buraz ? :shock:
Mario T said:Moje saucesce
Mario T said:Moje saucesce
djenka pobogu sta ti je.da nisi neispavan :misli:djenka said:iz profila je predivan, prednja maska je jako neuobicajena, mozda se samo treba priviknuti, ali ekipa na sajmu je uglavnom bila jako nezadovoljna s njom...
milanche said:Evo ispred hotela jedna Honda Forza,bogami to je već nešto!! Nigdje se ne spominje kao konkurent ikome,moj glas ide za nju!
A ovaj piaggio je sasvim prolazan izgledom!
milanche said:Vidim ovdje svi neki u racing modu,R1 R6 gsxr i ekipa...
Putni skuter sa 33KS i cijenom privlacnom u odnosu na Majestya Burg400 ili SW400,a da je tako tužan i nije...
BaDly said:Najljepši skuter !!! Šteta što nema malo jaču mashinu....
btw...jel netko zna bilo kakve infomacije o ovom X10, rezervar ? , prtljažni prostor ?, dodatna oprema ? Znam da je X9 imao gro dodatne opreme !?
prvo, drugo i trece kudimarsenall said:stane 17 litara, 2 moda vožnje (ekonimičan i sportski)...
Engine: Single-cylinder 4-stroke
Engine capacity: 330 cm³
Bore x Stroke: 78 mm x 69 mm
Timing: 4-valve single overhead camshaft (S.O.H.C.) roller rockers
Cooling: Liquid
Lubrication: Dry sump
Starter: Electric
Gearbox: Speed CVT with torque server
Clutch: Automatic centrifugal multi-disc oil bath
Chassis: Double-cradle chassis in high strength steel tube
Front suspension: Hydraulic telescopic fork, Ø35 (115 mm travel)
Rear suspension: 2 double-acting hydraulic shock absorbers with adjustable spring preloading in 4 positions. 100 mm vertical wheel travel
Front brake: Hydraulic with dual stainless steel disc Ø 280 mm and double piston floating calliper
Rear brake: Hydraulic with stainless steel disc Ø 240 mm and double piston floating calliper
Front tyre: Tubeless 120/70 – 15”
Rear tyre: Tubeless 150/70 - 13”
Length: 2250 mm
Width: 790 mm (without mirrors)
Saddle height: 760 mm
Wheelbase: 1621 mm
Tank: 15 litres (including 2 litre reserve)
Emissions: Euro 3
massa.st said:mozes ih volit najvise na svijetu ovo kako ovaj model izgleda i da mi ga poklone odmah bi ga prodao..........
Grangers said:Da
Taj prednji dio ja vidim kao odličnu zaštitu od vjetra za bolna koljena, vidim vjerojatno udoban sic i dovoljno prostora za prtljagu, udoban za fino ispružiti noge - odlično
xaprilliaaa said:skuter je neobičan i ovako preko slika djeluje bogato...
čudna su mi mišljenja ovih čistunaca koji s lakočom gade piaggio a recimo bmw-a im palo napamet nije
Vjeroajtno ništa, jer se pribacija na Fazera 1000.Grangers said:x
Baš me zanima šta bi rekao o ovom x10 deantoto (mislim da je to nick onog lika koji putuje skuterima 7-8 dana wermahtovim stazama)
To je za ovaj tip skutera relevantnije od wannabe rrejsera