PIAGGIO X10 – 125/350/500

mozes ih volit najvise na svijetu ovo kako ovaj model izgleda i da mi ga poklone odmah bi ga prodao.......... :LOL: :LOL: :LOL:
 
Vidim ovdje svi neki u racing modu,R1 R6 gsxr i ekipa...  :mrgreen:
Putni skuter sa 33KS i cijenom privlacnom u odnosu na Majestya Burg400 ili SW400,a da je tako tužan i nije...  :cool:
 
iz profila je predivan, prednja maska je jako neuobicajena, mozda se samo treba priviknuti, ali ekipa na sajmu je uglavnom bila jako nezadovoljna s njom...

l1000288cr.jpg
 
djenka said:
iz profila je predivan, prednja maska je jako neuobicajena, mozda se samo treba priviknuti, ali ekipa na sajmu je uglavnom bila jako nezadovoljna s njom...
djenka pobogu sta ti je.da nisi neispavan :misli:
Pa normalno da je ekipa nezadovoljna.sve sta ti treba su oci i bar malo smisla za estetiku
 
Evo ispred hotela jedna Honda Forza,bogami to je već nešto!! Nigdje se ne spominje kao konkurent ikome,moj glas ide za nju!
A ovaj piaggio je sasvim prolazan izgledom!
 
milanche said:
Evo ispred hotela jedna Honda Forza,bogami to je već nešto!! Nigdje se ne spominje kao konkurent ikome,moj glas ide za nju!
A ovaj piaggio je sasvim prolazan izgledom!

Najljepši skuter !!! Šteta što nema malo jaču mashinu....

btw...jel netko zna bilo kakve infomacije o ovom X10, rezervar ? , prtljažni prostor ?, dodatna oprema ? Znam da je X9 imao gro dodatne opreme !?
 
milanche said:
Vidim ovdje svi neki u racing modu,R1 R6 gsxr i ekipa...  :mrgreen:
Putni skuter sa 33KS i cijenom privlacnom u odnosu na Majestya Burg400 ili SW400,a da je tako tužan i nije...  :cool:

Da
Taj prednji dio ja vidim kao odličnu zaštitu od vjetra za bolna koljena, vidim vjerojatno udoban sic i dovoljno prostora za prtljagu, udoban za fino ispružiti noge - odlično (y)
 
BaDly said:
Najljepši skuter !!! Šteta što nema malo jaču mashinu....

btw...jel netko zna bilo kakve infomacije o ovom X10, rezervar ? , prtljažni prostor ?, dodatna oprema ? Znam da je X9 imao gro dodatne opreme !?

stane 17 litara, 2 moda vožnje (ekonimičan i sportski)...

Engine: Single-cylinder 4-stroke
Engine capacity: 330 cm³
Bore x Stroke: 78 mm x 69 mm
Timing: 4-valve single overhead camshaft (S.O.H.C.) roller rockers
Cooling: Liquid
Lubrication: Dry sump
Starter: Electric
Gearbox: Speed CVT with torque server
Clutch: Automatic centrifugal multi-disc oil bath
Chassis: Double-cradle chassis in high strength steel tube
Front suspension: Hydraulic telescopic fork, Ø35 (115 mm travel)
Rear suspension: 2 double-acting hydraulic shock absorbers with adjustable spring preloading in 4 positions. 100 mm vertical wheel travel
Front brake: Hydraulic with dual stainless steel disc Ø 280 mm and double piston floating calliper
Rear brake: Hydraulic with stainless steel disc Ø 240 mm and double piston floating calliper
Front tyre: Tubeless 120/70 – 15”
Rear tyre: Tubeless 150/70 - 13”
Length: 2250 mm
Width: 790 mm (without mirrors)
Saddle height: 760 mm
Wheelbase: 1621 mm
Tank: 15 litres (including 2 litre reserve)
Emissions: Euro 3
 
arsenall said:
stane 17 litara, 2 moda vožnje (ekonimičan i sportski)...

Engine: Single-cylinder 4-stroke
Engine capacity: 330 cm³
Bore x Stroke: 78 mm x 69 mm
Timing: 4-valve single overhead camshaft (S.O.H.C.) roller rockers
Cooling: Liquid
Lubrication: Dry sump
Starter: Electric
Gearbox: Speed CVT with torque server
Clutch: Automatic centrifugal multi-disc oil bath
Chassis: Double-cradle chassis in high strength steel tube
Front suspension: Hydraulic telescopic fork, Ø35 (115 mm travel)
Rear suspension: 2 double-acting hydraulic shock absorbers with adjustable spring preloading in 4 positions. 100 mm vertical wheel travel
Front brake: Hydraulic with dual stainless steel disc Ø 280 mm and double piston floating calliper
Rear brake: Hydraulic with stainless steel disc Ø 240 mm and double piston floating calliper
Front tyre: Tubeless 120/70 – 15”
Rear tyre: Tubeless 150/70 - 13”
Length: 2250 mm
Width: 790 mm (without mirrors)
Saddle height: 760 mm
Wheelbase: 1621 mm
Tank: 15 litres (including 2 litre reserve)
Emissions: Euro 3
prvo, drugo i trece kudim
cetvrto  pohvaljujem
 
ne mogu nikako sazvakati ovaj prednji kraj i ovaj blatobran kako stoji, ko da nije njegov.......... :LOL: :LOL:
 
massa.st said:
mozes ih volit najvise na svijetu ovo kako ovaj model izgleda i da mi ga poklone odmah bi ga prodao.......... :LOL: :LOL: :LOL:

ako ti ga ko pokloni...pošalji mi broj tekućeg... :021:
 
Grangers said:
Da
Taj prednji dio ja vidim kao odličnu zaštitu od vjetra za bolna koljena, vidim vjerojatno udoban sic i dovoljno prostora za prtljagu, udoban za fino ispružiti noge - odlično (y)

Potpisujem  (y)

 
skuter je neobičan i ovako preko slika djeluje bogato...
čudna su mi mišljenja ovih čistunaca koji s lakočom gade piaggio a recimo bmw-a im palo napamet nije :mrgreen:
 
aprilliaaa said:
skuter je neobičan i ovako preko slika djeluje bogato...
čudna su mi mišljenja ovih čistunaca koji s lakočom gade piaggio a recimo bmw-a im palo napamet nije :mrgreen:
x
Baš me zanima šta bi rekao o ovom x10 deantoto (mislim da je to nick onog lika koji putuje skuterima 7-8 dana wermahtovim stazama)
To je za ovaj tip skutera relevantnije od wannabe rrejsera
 
Grangers said:
x
Baš me zanima šta bi rekao o ovom x10 deantoto (mislim da je to nick onog lika koji putuje skuterima 7-8 dana wermahtovim stazama)
To je za ovaj tip skutera relevantnije od wannabe rrejsera
Vjeroajtno ništa, jer se pribacija na Fazera 1000.  :mrgreen:
 
A propos ljepote ili ružnoće, evo kako glasaju talijani preko fejsbuka o tome koji im je najljepši motor/skuter na ovogodišnjoj EICMI.
 
Jedva čekam neke domaće slike X10
Meni djeluje baš po mjeri, mislim da je piaggio napravio odličan posao

(y)

Apropo prednjeg svjetla, vjerojatno drukčije to izgleda u živo, tj. bolje
a i čini mi se da je to varijacija na temu prednje maske x9 odnosno onog njegovog prostora između prednja dva svijetla (EVO verzija).

ajde, baš se radujem da piaggio ima ponovno velik skuter, jer x8 i Xevo su ipak u biti, ispod plastika, bili konstrukcijski manji.

Stražnji kraj me podsjeća na nove mercedese poput SLS-a....zanimljiva su mi ta svjetla koja se isto referiraju na stražnji kraj X9.

Retrovizoru su riješeni na za korisnike bolji način jer nisu više osjetljivi toliko kod pada, no volio bi da su malo maštovitiji poput onih na novom kymcu 400
 
Još jedan primjer da uživo ga vidjeti i na slikama nema skoro dodirnih točaka! Prelijep skuter,putni komad,sa svih strana gledano je komadina!  (y)