vux
Member
Molim tehnički potkovani forumski puk da mi razjasni neke stvari.
Imam Piaggio Zip 125 4t iz 2001. sa skoro 18000km. Sve radi, zadovoljan sa skuterom i snagom, na mala kola sam se navikao, kočnice su takve kakve jesu, međutim saznao sam da se na njega može staviti klip i cilindar od Libertya 200 i to me kopka već duže vrijeme i sve sam se nadao da će ideja ispariti s vremenom, ali nikako dočekati :0648:
Znači u Zipu je zrakom hlađena LEADER mašina, 2 ventila, ima kurblu (ako je bitno).
Razvija 10.7 KS na 8250okr/min po ovoj specifikaciji: http://www.engines.piaggio.com/data/Leader_125_150_rev1.7.pdf
200ccm ima nešto više snage koju razvija na manje okretaja i ono na što ja ciljam, a to je da ima osjetno više momenta.
Znači ne tražim da ide brže od 100kmh koliko ide sad, samo da prije dodje do tamo
Obzirom da snagu ne razvijaju jednako, pretpostavljam da treba podestiti variomat nekako?
Što mi treba osim cilindra i klipa, koje sam našao polovne baš original od Libertya 200 i koji su navodno bili stavljeni na Vespu 125 i skinuti, a na nju je stavljen Malossi kit.
Ako mi može netko detaljno objasniti što i kako, jer niti znam to sam napraviti, niti to mislim sam raditi. Htio bi znati u što bi se točno upustio i koji točno dijelovi će mi trebati, da mogu vidjeti kako bi to financijski stajalo.
Vidio sam po drugim forumima vani da su ljudi stavljali samo klip i cilindar i to je to? http://modernvespa.com/forum/topic126833
Sad se vraćam na onu kurblu s početka. Rečeno mi je da Zip sad ima dekompresor i to je kao neki problem? O čemu se radi nisam shvatio.
Auspuh, karburator ne treba dirati?
Pretragom sam našao ove teme iz kojih nisam nista pretjerano shvatio .
http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=85615.0
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,118680.msg2033058.html#msg2033058
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,110292.msg1929176.html#msg1929176
Imam Piaggio Zip 125 4t iz 2001. sa skoro 18000km. Sve radi, zadovoljan sa skuterom i snagom, na mala kola sam se navikao, kočnice su takve kakve jesu, međutim saznao sam da se na njega može staviti klip i cilindar od Libertya 200 i to me kopka već duže vrijeme i sve sam se nadao da će ideja ispariti s vremenom, ali nikako dočekati :0648:
Znači u Zipu je zrakom hlađena LEADER mašina, 2 ventila, ima kurblu (ako je bitno).
Razvija 10.7 KS na 8250okr/min po ovoj specifikaciji: http://www.engines.piaggio.com/data/Leader_125_150_rev1.7.pdf
200ccm ima nešto više snage koju razvija na manje okretaja i ono na što ja ciljam, a to je da ima osjetno više momenta.
Znači ne tražim da ide brže od 100kmh koliko ide sad, samo da prije dodje do tamo
Obzirom da snagu ne razvijaju jednako, pretpostavljam da treba podestiti variomat nekako?
Što mi treba osim cilindra i klipa, koje sam našao polovne baš original od Libertya 200 i koji su navodno bili stavljeni na Vespu 125 i skinuti, a na nju je stavljen Malossi kit.
Ako mi može netko detaljno objasniti što i kako, jer niti znam to sam napraviti, niti to mislim sam raditi. Htio bi znati u što bi se točno upustio i koji točno dijelovi će mi trebati, da mogu vidjeti kako bi to financijski stajalo.
Vidio sam po drugim forumima vani da su ljudi stavljali samo klip i cilindar i to je to? http://modernvespa.com/forum/topic126833
Sad se vraćam na onu kurblu s početka. Rečeno mi je da Zip sad ima dekompresor i to je kao neki problem? O čemu se radi nisam shvatio.
Auspuh, karburator ne treba dirati?
Pretragom sam našao ove teme iz kojih nisam nista pretjerano shvatio .
http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=85615.0
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,118680.msg2033058.html#msg2033058
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,110292.msg1929176.html#msg1929176