Pitanjce

goran bockaj

New member
Prije svega nakon poduže pauze pozdrav svima
A sada pitanje - da li netko zna tko u Zagrebu ili bližoj okolici može na mom starom motoriću otkriti koji lanac lupa i može zamijeniti isti.
Naime svi kod kojih sam bio puno filozofiraju a qu... znaju pa bi sve mjenjali - sve preporuke su dobrodošle - KAWA GPZ 500S iz 1987. g
 
Javi se Taubiju,on je doktor za stare motore,a razvodni lanac mijenja bez rastavljanja mašine,što je puno puno jeftinije.
 
Jako pametno. Tvornica isporuči lanac u komadu iz 1000 razloga a mi ga raskivamo.Šta misliš zašto ga tako isporučuju? Kako znaš da nije klizač sjeban? A šta je najbolje ne lupa 100% razvodni lanac nego promarni u mjenjaču.Več mi je puna glava tih mašina koliko sam ih več rastavio.
Japanac konstruira motor al smo mi pametniji. Da dok netko glavu ne izgubi ali i onda če bit opet motor kriv. Svi se čude kako neki popravak košta a kako i neče kad se nonstop neki vrag krpa mijesto da se sve napravi kako treba. Ja stvarno neki put ne kužim ali bi volio da mi netko to objasni. :shock:
 
Slažem se Kaze s tim šta kažeš i mislim da stvar stoji, ali me muči da mi u "servisima" (neću pljuvat nikoga) govore o istom zvuku pet ili više različitih dijagnoza. Potpuno si u pravu i ja bi isto uzeo onako kako valja, ali tko mi to može fakat profesionalno napravit? E da i još mi u nekim servisima kažu "to je staro i mi to ne radimo ili sl."
Jebiga znam da je staro i ja bi uzeo nešto iz dučana vjeruj mi sigurno da bi samo me malo j*** popularni razlozi.

Pozdrav
 
lanac u komadu=glava u komadu
:dobar:
 
Actually, što se tog lanca tiče, ventili u komadu.
 
Ma nije uopće u pitanju da li komad ili ne, nego u motoru su tri lanca i nitko ne zna koji, tj svatko svoju spiku ima.
Ako plačam onda molim da mi se promijeni ono što treba a ne da moram plačati tuđe pretpostavke ili kod svakoga mijenjati po jedan lanac.
Takav pristup još i prolazi kod lokalnog meštra ali kod "ovlaštenog" - sorry.

U svakom slučaju još jedna besmislena rasprava, riješit ću to nekako...

Pozdrav
 
Meni je na staroj Hondi iz 1983., lupao spaner(natezac) lanca ...
 
Do sada sam u ovih 30 g.rada promijenio pun kufer lanaca bregastih bez rastavljanja mašine i nikad nije bilo nikakvih problema.Meni je glupost rastavljati cijeli motor zbog toga jer sa pravim alatom bez problema rastaviš i sastaviš lanac a osim toga zašto je Yamahin originalni lanac rastavljen i moraš ga zakovati kad ga mijenjaš ako to nije dobro.
Istina je da se po neki put mora rastavljat mašina jer su klizači istrošeni ali to se dešava kada lanac nije promijenjen odmah čim je proružio pa je zato i oštetio klizać ili motor ima puno km.