Pitanje akumulator

pasko

Member
Prije par dana provao sam upaliti Pegasa Stradu i jedva je pokrenuo pumpu goriva, sat je blijedo svijetlio
i ja unimetar na akumulator ono 10,2 V
lijepo ga ja izvadim van stavim na punjac par sati napon nakon punjenja 12,08 V
ok stavim ga nazad u motor spojim kleme pali ko iz puske napravio dir
i sad mi neda vrag mira vec ga tri dana ne vozi nego samo kontroliram napon akumulatora
i primjetio sam sljedece da mi svaki dan padne napon za 0,02V
tako da mi je danas 12,03V
dali je takvo padanje normalno i kako provjeriti da nije otisao u vjecna lovista
Hvala
:( :( :(
 
i kod mene na rsv-u svaki dan pada napon jer kompjutor tj. elektronika vuče struju.....uzmas ctek punjač prikopčiš ga i nek stoji...kad se idem vozit ištekam i sve ok...inače u ljetu može motor staja i tjedan dana i upali bez problema ali sad dok je ovako hladno struja se brže gubi.... :mrgreen:
 
isto ti njega otvori, jer ima baterija koje izgledaju kao suhe, ali isto imaju kiselinu i mogu se nadopunjavati kao "mokre" baterije :misli:
 
ako je hermeticki zatvorna....ne otvarati je ni u ludilu !!! Te batreije MF(bez odrzavanja)...pune se posebnim punjacima...sa jako malom strujom punjenja...od 0.5 A....Inace...napon ispravne baterije u fazi mirovanja trebao bi iznositi 12.8...a minimalno 12.4 volti.
 
po oznaci baterije mislim da nije nikakva gel baterija nego ista baterija kakva ide na piaggio skutere, a zatvorena je kao fol hermetično i nema odušak , a unutra je obična h2so4 kiselina (y)
 
ako treba zaletiti ću se do garaže da budemo sigurni :misli:
 
bubson said:
radim preko sedmice pa se nemam vremena švađati, ali kada dođe vikend..... (y) :LOL:

kad dođe vikend onda ja radim  :LOL:

ne bez zeke zanimalo me dal su u stanju uvaljati vulgaris akumulator pod "suhi gel"
 
Yuasa oznake ytz....ima klasicno punjenje...sa sumpornom kiselinom....ali na vrhu baterije niti postoje ikakve konture cepova(kao npr kod skutera honda x8...koja koristi mali 12v 4ah mf(maintence free-bez odrzavanja)Kad jednom nalijes kiselinu u tu malu bateriju zatvaras je hermeticki prilozenom pvc trakom koja sadrzi ispod cepove. I na vrhu tih cepova lijepo pise "do not open".....a u ovom slucaju..yuasa ytx..je takoder baterija koja se nemoze otvoriti bez obzira dali unutra bio gel..ili kiselina... :?
 
Ta baterija ima CCA 180A ,znači da bi trebala isporučit 180 ampera bez problema.Pođi do dućana za akumulatore, friško napunjena baterija bi trebala isporučit bar 150 amp na strujna klješta a da napon ne padne ispod toliko i toliko volti ,to oni znaju u dućanu.Kad ja imam problema sa auto baterijom onda pođem do Vesne Split i tamo mi bez frke kažu može još s njom ili kupuj novu.Obzirom da je zatoplilo (bar kod mene (20 sati-20 stupnjeva :mrgreen:) nije doba za krepavanje akumulatora ako išta valjaju.
 
sasabcp said:
Ta baterija ima CCA 180A ,znači da bi trebala isporučit 180 ampera bez problema.Pođi do dućana za akumulatore, friško napunjena baterija bi trebala isporučit bar 150 amp na strujna klješta a da napon ne padne ispod toliko i toliko volti ,to oni znaju u dućanu.Kad ja imam problema sa auto baterijom onda pođem do Vesne Split i tamo mi bez frke kažu može još s njom ili kupuj novu.Obzirom da je zatoplilo (bar kod mene (20 sati-20 stupnjeva :mrgreen:) nije doba za krepavanje akumulatora ako išta valjaju.
a bas po ljeti krepivaju akumulatori...a ne zimi...kao sto vecina misli... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
a bas po ljeti krepivaju akumulatori...a ne zimi...kao sto vecina misli... :mrgreen:

? Otkud to? Pa valjda na prelazu sezona (ovisno o vozilu). Autima na jesen, a motorima na proljeće.  :wink:
 
Uf, ranicu se smrtno, eto dajte si truda pa procitajte nesto sto sam napisao o akumulatorima.

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,32899.25.html
 
Sip said:
Uf, ranicu se smrtno, eto dajte si truda pa procitajte nesto sto sam napisao o akumulatorima.

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,32899.25.html

Jesam, ali ne piše kad su najranjiviji  :wink:
 
Sip said:
Kako ne pise :misli: pa kad im je toplo (y)

Aukmulatori su skloni samopraznjenu i gube napon tokom vremena. Kod olovih akumulaora to se krece oko 1% dnevno. Zbog toga je najbolje akumulatore cuvati na hladnom.
Kod temperature od 15C aku. se isprazni za 4mj., a ako ga drzimo na 40C prazan je nakon 2 tjedna. Na 60 C propada aktivna olovna masa.
Samo da vidite da se ne morate bojati smrzavanja nabrojati cu gustocu i temperaturu pri kojoj se aku. smrzava. A u tablici dati prikaz napunjenosti sa gustocom.
gusoca                    tem.pri koj elektrolit smrzava
1,28                          - 68
1,25                          - 52
1,20                          - 27
1,15                          - 15
1,10                          - 7

Cinjenica je da kapacitet pada sa temp. pa na 27C imamo 100%, 0C imamo 65%, -20 imamo 40% nazivne vrijednsti


OK, ali osim ranjivosti po visokoj temperaturi, pitanje kapaciteta je obrnuto proporcionalno..
 
zokx said:
Aukmulatori su skloni samopraznjenu i gube napon tokom vremena. Kod olovih akumulaora to se krece oko 1% dnevno. Zbog toga je najbolje akumulatore cuvati na hladnom.
Kod temperature od 15C aku. se isprazni za 4mj., a ako ga drzimo na 40C prazan je nakon 2 tjedna. Na 60 C propada aktivna olovna masa.
Samo da vidite da se ne morate bojati smrzavanja nabrojati cu gustocu i temperaturu pri kojoj se aku. smrzava. A u tablici dati prikaz napunjenosti sa gustocom.
gusoca                     tem.pri koj elektrolit smrzava
1,28                          - 68
1,25                          - 52
1,20                          - 27
1,15                          - 15
1,10                          - 7

Cinjenica je da kapacitet pada sa temp. pa na 27C imamo 100%, 0C imamo 65%, -20 imamo 40% nazivne vrijednsti


OK, ali osim ranjivosti po visokoj temperaturi, pitanje kapaciteta je obrnuto proporcionalno..

Tako je, zato je najvaznija ona treca brojka na akumulatoru, koju proizvodjaci kriju, a to je jakost struje u kratkom spoju pri tem. nizoj od nule.