pitanje o vožnji skutera u zimskim uvjetima

Faber said:
ja imam metalni....
nema zraka od nikud ne dolazi u variomat
Zaboravio sam naglasiti da sam mislio na Piaggio mašine. Sorry
 
Općenito ima puno verzija o tome kako i koliko zagrijavati motor prije vožnje... nekako bih to mogao komparirati sa autom, kojega je štetno zagrijavatio dugo na mjestu, već je dovoljno 10-15 sekundi i onda krenuti, samo ne odmah legnuti na gas k'o vol, barem ne prvi kilometar-dva... Motor auta se najbolje i uz najmanja oštećenja zagrijava u vožnji, kada trpi određena opterećenja i time jednoliko pokriva režime rada, a što savjetuju i službeni mehaničari njemačkog ADAC-a.

Koliko se u tu priču uklapa motocikl, pogotovo skuter (jer je sam motocikl puno sličniji automobilu zbog getribe i fiksnog prijenosa), koji ima variomat, drugo je pitanje. Mada i tu mislim da nema prevelikih razlika; i ja grijem Scarabea prije vožnje sasvim kratko (baš kao i auto), a onda odmah krećem, samo bez divljanja tih kilometar-dva. I do sada nisam imao nikakvih problema. Pa niti neki dan na minus zwei.
 
Neznam ljudi ali kada govorimo turski ...Motor treba uhvatiti radnu temperaturu da li je to minut ili dvije ili više ovisi o više čidbenika....
Ako se motor ne zagrije dovoljno automatski saug će mu ostati ukopčan a kako ga se vozi sigurno će vam trebati dvostruko vremena da izgasi saug. Znači motor više troši pri naglom dodavanju gasa zna zatrokiati itd. itd znači bilo bi poželjno da motor uhvati radnu temperaturu i da mu se izgasi čok pa ga vozi :mrgreen: :mrgreen: jedno je sigurno Vaš motor će trošiti 15% manje i sigurno nećete riskirati da vam nešto pukne.


Molim sve da budu realni .....

Imam jednog prijatelja koji mi se kune da kad je najhladnije ne zagrijava auto nego sidne i vozi....Došao ja u zagreb a njemu cijevi od centralnog kroz garažu idu toplije nego kom mene doma..... Nije me laga samo nije ni sve reka :wink: :wink: :wink:
 
Danas sam malo ulovio suhe ceste, na +5 vani, i išao isprobati nove hlače i jaknu... cca 10 km, ali je bio gušt.

Zagrijavao ga na mjestu 4-5 minuta, i onda gasss...
 
Ja Vespu, kada je hladno, obavezno pustim da radi 2-3 minute nakon paljenja u leru jer u protivnom se gasi a i slabo vuče.
 
r.e.! said:
Ja Vespu, kada je hladno, obavezno pustim da radi 2-3 minute nakon paljenja u leru jer u protivnom se gasi a i slabo vuče.
Ja je te 2-3 minute vozim sa pola gasa pod čokom. Ne gasi se i vuče dobro
Nakon 2-3 minute spustim čok i samo gas
 
ja na svojoj vespi spustim cok u potpunosti odmah nakon paljenja i onda ju ostavim 1-2 minute da radi. nikad mi nije zatrokirala
 
Ja na svojoj isto odmah nakon paljenja spustim čok, jer u protivnom pokazuje volju za laganim trokiranjem.
 
Pa i danas, na minus 5, palio je bez beda... i opet tri minute, i opet km-dva bez full gasa, a onda... i tako cca 30 km. Lijepo vrijeme, sunčeko sije...
 
Highway Star said:
:misli:
ti si naravno bio u autu  :LOL:

Ne pada mi na pamet vadit ni jedno prometalo na dva kotača iz garaže po ovom vremenu. Prije 10-ak godina da, ali danas više ne.

Nemam ja više 20-ak godina. :mrgreen: mislim imam, ali previše :LOL: