Pitanje servis

darioxo

New member
Pozdrav
Pitanje za iskusne motoriste i za one koji se razumiju u servise/motocikle
Prije nekoliko dana sam radio servis kod servisera za motocikle.Husqvarns nuda je motocikl kojeg su mi servisirali.Međutim iznenađujuće mi je došlo kad su mi poslali račun od 1050e.Mijenjali su mi gume kojim je cijena iznosila sveukupno 340e što mi je jasno I neke ostale "sitnice" tu je I pdv u iznosu od 250e na luksuz koliko sam upućen I između ostaloga naplaćeno je 13.5 radni sati x 28e=378e.Moje pitanje je da li je to realno da su to oni radili 13.5 sati ili sam prevaren na neki naćin?
Molim za mišljenje,zahvaljujem unaprijed i Lp
 

Attachments

  • Screenshot_20230724-202856_Microsoft 365 (Office).jpg
    Screenshot_20230724-202856_Microsoft 365 (Office).jpg
    119.7 KB · Views: 0
Minjali su svičice a filter zraka nisu.🤔
 
Ne shvaćam pdv na luksuz.. 25% po standardu je obračunato, da je luksuz vozit motor koji treba veliki servis na 11 000km to je :mrgreen:

Dolje ti piše i kontrola ventila što zna oduzet podosta vremena ovisno koliko je k9mpliciran pristup ventilima, plus naplate to više jer je ipak precizniji/stručniji posao.
 
ne kužim zašto naplaćuju bakrene podloške i brejk kliner, a ne naplaćuju gumene rukavice, pastu za pranje ruku i zrak iz kompresora 🤔

drago mi je da prate forum i ustaljenu praksu forumskih servisera, ali je žalosno što nisu dosljedni 😑
 
  • Like
Reactions: Dene and pikacu79
Dolje ti piše i kontrola ventila što zna oduzet podosta vremena ovisno koliko je k9mpliciran pristup ventilima, plus naplate to više jer je ipak precizniji/stručniji posao.
žalosno je što je i štelanje ventila postalo nauka za meh... izmjenjivače dijelova..
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Ne shvaćam pdv na luksuz.. 25% po standardu je obračunato, da je luksuz vozit motor koji treba veliki servis na 11 000km to je :mrgreen:

Dolje ti piše i kontrola ventila što zna oduzet podosta vremena ovisno koliko je k9mpliciran pristup ventilima, plus naplate to više jer je ipak precizniji/stručniji posao.
Aha možda je do toga
Ipak 13.5h djeluje malo pretjerano
Hvala na odgovoru
 
Ne shvaćam pdv na luksuz.. 25% po standardu je obračunato, da je luksuz vozit motor koji treba veliki servis na 11 000km to je :mrgreen:

Dolje ti piše i kontrola ventila što zna oduzet podosta vremena ovisno koliko je k9mpliciran pristup ventilima, plus naplate to više jer je ipak precizniji/stručniji posao.
A nes ti strucnog posla stelanja ventila pa nije Bugatti i 13,5 sati kao da su mu generalnu radili jbt.... rastavis motor da si napravis "pristup" ventilima postelas i vratis uz dvije pive...a stelanje ventila na 11 kkm mi je onako laganeze uzimanje love
 
ne kužim zašto naplaćuju bakrene podloške i brejk kliner, a ne naplaćuju gumene rukavice, pastu za pranje ruku i zrak iz kompresora 🤔

drago mi je da prate forum i ustaljenu praksu forumskih servisera, ali je žalosno što nisu dosljedni 😑
Ne ulazim u cijenu servisa, jer nemam iskustva sa Husquarninim normativima..Ali, bakrene ili druge podloške čepa kartera i brake cleaner servis plaća dobavljaču i troši na motor koji je na servisu. Zašto bi to bilo besplatno?
Da li ti teta da kesu besplatno u dučanu?
Gumene rukavice su sredstvo za rad, isto kao i alat, pa se ne naplačuju. Zrak iz kompresora i pastu za ruke neću komentirat.
Sarkazam bez pokriča.
 
Štelanje ventila na 11 000km?
Naplatit 2 brake cleanera i to 11e???
Izmjena ulja u kocnicama na 11 000km?? Jedino ako je star bar 5+ god
Radni sati, bezobrazni, ako za taj posa tribaju 1.5 radni dan, nek odma zatvore.
Ukratko to nisu mehanicari nego kirurzi.
 
Ne ulazim u cijenu servisa, jer nemam iskustva sa Husquarninim normativima..Ali, bakrene ili druge podloške čepa kartera i brake cleaner servis plaća dobavljaču i troši na motor koji je na servisu. Zašto bi to bilo besplatno?
Da li ti teta da kesu besplatno u dučanu?
Gumene rukavice su sredstvo za rad, isto kao i alat, pa se ne naplačuju. Zrak iz kompresora i pastu za ruke neću komentirat.
Sarkazam bez pokriča.
Servis plaća dobavljacu, pa isto ne naplacuje npr:
Vezice, masti, brtvila ( ne brtve ), mogs bi sad nabrojat xy stvari u klasi brake cleanera. Prije 10god se sve brisalo krpama, i sad pa se ne naplacuju????
Brtve, podloške, tekućine itd. je normalno da se naplacuju.
Al ko može neka dere, dok je ovaca bit ce i vune.
 
  • Like
Reactions: Dene
kontrola ventila i podmazivanje ventila, podmazivanje lanca...
ne kuzim...
 
Nisam znao da u blizini ima Nuda.😇
Sto se tice racuna, da je na ove cijene dobio cca 30% popusta nitko se ne bi obazirao. Meni se cini da su radni sati pojacani, ove sitnice su nebitne, ali ono sto ne znamo je generalno stanje motora.
 
  • Like
Reactions: biker4life and Dene
To je otprilike to, ja sam za svoj ove sezone dao 315 € za nove gume i 340€ za servis. Kod istog majstora kao i svake godine s tim da meni nije bilo štelanja ventila, radio sam to na 60 kkm jednom i sad ću na 100 kkm sljedeće godine.
Kad pogledaš da si bio u ovlaštenom servisu, jbg to je cijena garancije i ostalih markentinških fora.
 
Jutro
Motor je 2014 god.
Nije bilo nikakvih problema...jedini razlog zašto je motor bio na servisu jer sam morao mijenjat gume i jer mi se pojavila notifikacija na displayu da je potreban servis...
 
To je otprilike to, ja sam za svoj ove sezone dao 315 € za nove gume i 340€ za servis. Kod istog majstora kao i svake godine s tim da meni nije bilo štelanja ventila, radio sam to na 60 kkm jednom i sad ću na 100 kkm sljedeće godine.
Kad pogledaš da si bio u ovlaštenom servisu, jbg to je cijena garancije i ostalih markentinških fora.
Nisam bio kod ovlaštenog servisera
Ovlašteni serviser bi bio Viktor motorsport
A do Zagreba mi se nije dalo
 
bakrene ili druge podloške čepa kartera i brake cleaner servis plaća dobavljaču i troši na motor koji je na servisu. Zašto bi to bilo besplatno?
a gumene rukavice i pastu za ruke kradete okolo po dućanima?
jedna vrsta ciganije je uzeti skoro 500 eura s pdv-om za ruke za redovni servis uz izgovor 13 i pol radnih sati, a druga je ipak još na to sve naplatiti usranu bakrenu podlošku koja u nabavi košta par centi i brake cleanere kojima su očito našpricali cijeli motor ili su ih samo jednostavno naplatili kako je to i red u tim vašim balkanskim mehaničarskim sklepaonama koje nazivate servisima i u kojima ste pozapošljavali izmjenjivače dijelova jer ste škrti platit mehaničare pa je onda i štelanje ventila postalo nauka koja traje 2 radna dana