Pitanje za akumulator

Honda46

New member
Nov vozen jednu sezonu,nakon toga stajao dvije godine i ne puni se,cujem sa se to da srediti,dal je moguce takvo nesto,dal i isplativo i koliki je trosak?  Ili odmah po novi i gotovo.....hvala
 
ništa od njega, baci ga , kupi novi i onda ga održavaj kak Bog zapoveda  (y)

kad akumulator izgubi kapacitet to je nepovratno, npr, mjeriš napon i imaš 12v, ali uz anlasanje padne ispod 10v............bacaj
 
Sepp said:
ništa od njega, baci ga , kupi novi i onda ga održavaj kak Bog zapoveda  (y)

kad akumulator izgubi kapacitet to je nepovratno, npr, mjeriš napon i imaš 12v, ali uz anlasanje padne ispod 10v............bacaj

Što bi se reklo.... vozi se.... a ne da bude "nakon toga stajao dvije godine".  8)
 
chasingdog said:
Što bi se reklo.... vozi se.... a ne da bude "nakon toga stajao dvije godine".  8)

apsolutno  :mrgreen:........... ali i paziti da zimi ne smrzne, jer ako smrzne  :palacdolje:
 
Sepp said:
apsolutno  :mrgreen:........... ali i paziti da zimi ne smrzne, jer ako smrzne  :palacdolje:

Ako je akumulator 100% napunjen (a takav bi uvijek trebao bit), smrznut ce se tek na cca -70C. Sto je manje napunjen, to je manje otporan na smrzavanje.
 
3alfa3 said:
Ako je akumulator 100% napunjen (a takav bi uvijek trebao bit), smrznut ce se tek na cca -70C. Sto je manje napunjen, to je manje otporan na smrzavanje.

pa vidiš da čovjek dvije godine nije ni pogledao akumulator  :LOL:

poanta je ..........dobro održavati ili barem održavati  :mrgreen:
 
Honda46 said:
Unibat akumulator


Sent from my iPhone using Tapatalk
Unibat!!!  :palacdolje:
To talijansko sranje nebi izdržalo dvije godine ni da se vozio s njime, a kamoli nakon stajanja.. eventualno da je bio na kakvom pametnom punjaču..
 
Nintendo said:
Unibat!!!  :palacdolje:
To talijansko sranje nebi izdržalo dvije godine ni da se vozio s njime, a kamoli nakon stajanja.. eventualno da je bio na kakvom pametnom punjaču..

Hmmm, možda akumulatore treba pomalo i održavati pa izdrže koju godinu više, naime to talijansko ''sranje'' sam kupil 2008 i evo još radi  :wink:
 
Lolo said:
Hmmm, možda akumulatore treba pomalo i održavati pa izdrže koju godinu više, naime to talijansko ''sranje'' sam kupil 2008 i evo još radi  :wink:
Drek ako hoćeš..  :mrgreen:
Pravilno formiranje, održavanje ctek-om.. moguće da traje. Ovisi koji je tip akumulatora, kako se koristi i sl..
Unibat je inače poprilično loš iz mog i iskustva dosta ljudi što znam. Čak se i po forumu povlačila nekvaliteta, ostali uglavnom trpe i malo više maltretiranja i nebrige.
 
Pa tko jos mjenja aku...ja promjenim motor prije nego sto ode aku  :mrgreen:
 
Lolo said:
Hmmm, možda akumulatore treba pomalo i održavati pa izdrže koju godinu više, naime to talijansko ''sranje'' sam kupil 2008 i evo još radi  :wink:
to smece, novog sam drzao na cteku 3 dana, i prvo paljenje je vec bilo "jedva"  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
 
Nintendo said:
Drek ako hoćeš..  :mrgreen:
Pravilno formiranje, održavanje ctek-om.. moguće da traje. Ovisi koji je tip akumulatora, kako se koristi i sl..
Unibat je inače poprilično loš iz mog i iskustva dosta ljudi što znam. Čak se i po forumu povlačila nekvaliteta, ostali uglavnom trpe i malo više maltretiranja i nebrige.

Enduro motor i enduro vožnja podrazumjeva prilično maltretiranje akumulatora čestim paljenjima, padanje i prevrtanje se podrazumijeva. Svaki uređaj ili naprava isto tako podrazumjeva da se održava što mnogi zanemare, naravno feleri uvijek postoje ali mnogi svoje neznanje , nestručnost ili aljkavost pripisuju  lošoj kvaliteti proizvoda  :wink: To ne vrijedi za Zaprua, on ima loš motor  :LOL: