plastika nakon lakiranja puna pikica.! kako sanirati.?

vickodu said:
Zato sto se polister odljepljiva od plastika od motora  :?
Da,znam...to su mi treče plastike koje sam radio...kod prvih sam imao tih problema,ali izgleda da sam skužio kako to treba raditi... :misli:  :D
 
DANI said:
Da,znam...to su mi treče plastike koje sam radio...kod prvih sam imao tih problema,ali izgleda da sam skužio kako to treba raditi... :misli:  :D


Opet ce ti odljepit  :? to si trebo radit epoksidnom smolom i rovingom on ti nece odljepit  :wink:
 
ma boja se ne dize vise..
al sam primjetio sljedece.. kad noktom upikenem na boju boja je onak kao gumena i kad uprem ko kobila noktom ostane utisak...

farabao sam skuter obicnim sprejem i nema tog.. plastika lakirana od strane lakirera prije vise godina isto se to ne događa...

imam osjecaj da cu to sve samo izruljit a ne skinit pikice... probat cu pa kaj bude bude..
 
ive_xxx said:
ma boja se ne dize vise..
al sam primjetio sljedece.. kad noktom upikenem na boju boja je onak kao gumena i kad uprem ko kobila noktom ostane utisak...

farabao sam skuter obicnim sprejem i nema tog.. plastika lakirana od strane lakirera prije vise godina isto se to ne događa...

imam osjecaj da cu to sve samo izruljit a ne skinit pikice... probat cu pa kaj bude bude..

Neko je stavio premalo utvrdivaca  :?
 
Babi said:
Ako "majstor" tvrdi da se uporno farba diže može biti više razloga, neadekvatno pripremljena podloga ali najvjerovatnije če biti da je plastika upila razne masnoće od ulja a svi znamo kakvi skuteri znaju biti svi puštaju ulje više manje itd... i sve plastike masne te tako to plastika upije tu masnoću i stvaraju se silikoni,diže se podloga....
A na žalost za to više nema ljeka nego samo druga plastika.  ili može biti da majstor nezna svoj posao te nezna kako to sanirati. stoga pokušaj kod drugog majstora i moli boga da je ovaj prvi zajebo stvar jer inače nova plastika ti ne gine.  Znam to iz iskustva jer se bavim tim poslom.

ma vidi kurca.
lipo opereš čarlijem i posli čarlija antisilikonskim čistilom i nema problema (y)
 
pajo_patak said:
ma vidi kurca.
lipo opereš čarlijem i posli čarlija antisilikonskim čistilom i nema problema (y)
...al ni slucajno s onim fensi-shmensi purom i sl. koji imaju i balzam da cuvaju ruke, to nije dobro! :)
 
vickodu said:
Opet ce ti odljepit  :? to si trebo radit epoksidnom smolom i rovingom on ti nece odljepit  :wink:
...što je to epoksidna smola i roving?  :misli: ...princip rada je sličan ko i sa poliesterom? :misli:
Hvala na savjetu... (y)
 
DANI said:
...što je to epoksidna smola i roving?  :misli: ...princip rada je sličan ko i sa poliesterom? :misli:
Hvala na savjetu... (y)

Roving ti je nesto slicno ko vuna izgleda kao da je pleteno i imas ga razlicitih gustoca .Princip je u osnovi isti ko i sa poliesterom samo sto duze susi i moras ga mjesat u tocnom omjeru koristi ti se npr za izljevanje karbonskih komada
 
Fiberglas i epoxy smola... recimo...
 
Tommee said:
Fiberglas i epoxy smola... recimo...


I sto bi dobio s tim  :shock: :misli:
 
vickodu said:
Roving ti je nesto slicno ko vuna izgleda kao da je pleteno i imas ga razlicitih gustoca .Princip je u osnovi isti ko i sa poliesterom samo sto duze susi i moras ga mjesat u tocnom omjeru koristi ti se npr za izljevanje karbonskih komada
...jedno pitanje...to ima za kupiti u slobodnoj prodaji (prodavaona boja i lakova...) ?
Jer to nisam do sad imao prilike nigdje za kupit (nisam znao za to)... :misli:

to je to,ili...?

TNX
 
DANI said:
...jedno pitanje...to ima za kupiti u slobodnoj prodaji (prodavaona boja i lakova...) ?
Jer to nisam do sad imao prilike nigdje za kupit (nisam znao za to)... :misli:

to je to,ili...?

TNX

To je to a imas raznih gramatura jos ti treba epoksi smola ima je u slobodnoj prodaji ali je obavezno mjesaj tocno koliko pise a ne odoka ko poliestersku smolu
 
največi problem kod lakiranja je -zrak-
ako kompresor nema dobru instalaciju za zrak tj ako nema isparivač kod lakiranja sa zrakom dolazi vlaga koja se kondezira u kompresoru a sa vlagom i masnoča koja na lakiranim površinama prouzroči one sitne kvržice u laku
zato prije svakog lakiranja treba dobro očistiti kompresor i isparivač zraka