Podmazivanje lanca

kuko

New member
Zanima me sa čime je najbolje podmazivati lanac? Koga god pitam, svatko ima neku drugu teoriju, netko kaže običan spray, netko kaže da mora biti gel, netko tvrdi hipenol.... :misli: Zanimaju me vaša iskustva, što vi koristite, bitno mi je samo da ne šprica jako, do sada sam koristila Motulov spray, ali mi on strašno prlja :anger: iako dugo čekam da se osuši...
 
aurellie said:
Motorex teflonski je meni ok  (y)
Vidio sam zupcanik od jednog ktm-a nakon trke spicanim sa bas tim sprejom. Izlgedao je kao sasina guma nakon 50 krugova na grobniku, doslovno se rastopio zupcanik (od ergala). Ne kazem da je los, mozda ga je i tip lose pospricao, al eto, desilo se :palacdolje:
I ja koristim motul i ima ga svugdje samo ne po lancu :misli:
 
Imao sam Silkolenov Titanum gel tako nešta.. s tim sam bio zadovoljan.
Sad imam Motul i meni je s njim sve uredu neznam točno kak se zove.. bočica je neke crveno sive boje  i teflonski je !

 
Znači ipak je stvar u tome kako šta kome paše, a ne šta je "najbolje". :confused2:
Je li istina "čim skuplje - to bolje" jer sam vidjela svakakvih cijena...
 
Tvrdi hipenol radi čuda! (ja ga koristim,neda se!)  :mrgreen: Neki racing timovi ga koriste na trkama...
Pogledaj na početnoj stranici par savjeta o podmazivanju lanca!
 
Kupovao sam jedne godine motor i nasao lanac i zupcanik na tom motoru kao novi.Stvarno je sve to bilo u odlicnom stanju.Na pitanje da li koristi sprej tip je odgovorio da ne jer mu to samo isprlja motor a taj sprej produzi vjek trajanja lancu ne vise od 1000 km ,ma ni toliko.
 
Ne znam kako vi mažete lance sa Motulom ali meni je Motul Road Plus uz D.I.D. najbolji sprej koji sam vidio.
Prvo operem lanac, bacim mali đir da se lanac zgrije i onda ga našpricam (naravno ne previše).
Prva vožnja preko 200 malo baci po felgi i repu, to pobrišem krpicom i daljem nema greške.
Možda ga previše stavite na lanac pa otpada a i možda ne čistite lanac pa ga samo našpricate na onu prašinu koja se nakupila na prošlom sloju lanca.
 
Ne operem lanac baš svaki put kada ga mažem, ali mi grozno zašprica i kada ga operem, a ne stavim ga previše, dignem motor na kavalet, stavim u prvu i dok se vrti našpricam, ili jednostavno složim tužnu facu pa mi ga dečko podmaže  :wink: :)
 
Ne stavljati motor u brzinu i špricati po lancu, lagano vrtiti rukom.
Znam za tipa kojem je ruka završila između lanca i lančanika, tri prsta manje za sekund.
 
Mislim da smo i na forumu imali slučaj, netko je ostao bez dobrog dijela prsta.
 
kuko said:
Ne operem lanac baš svaki put kada ga mažem, ali mi grozno zašprica i kada ga operem, a ne stavim ga previše, dignem motor na kavalet, stavim u prvu i dok se vrti našpricam, ili jednostavno složim tužnu facu pa mi ga dečko podmaže  :wink: :)
Pa normalno da imaš spreja po felgi kad se kotač tak brzo vrti dok sprejaš lanac.
Svaki sprej bi trebao odstajat barem sat vremena na lancu prije vožnje da uđe na sva mjesta i dobro se primi na lanac i onada manje baca po felgi.
 
Nemoj se zezat i palit motor dok je na stenderu!!!
evo meni je jdan nokat crn skroz i samo čekam kad će mi otpast!

bez zafrkancije!
:)
 
Koristim Silkolene, ostavlja kao nekakav bijeli film na lancu. Ne šprica mi okolo nego ja sam sve zaserem kada ga špricam :mrgreen:
Doduše moja bižuterija ne ide preko 140, 150 na nizbrdici ali brzina ne bi trebala bit neki veliki faktor špricanja, mislim da to više ovisi o kvaliteti maziva :)
 
ono što ja znam je kad je masno - sve dobro klizi. inače lanac se podmazuje ovako: dobro prati, otić se provozati da se lanac ugrije i osuši, onda podmazat - jer tek tad - dok je topal- mazivo dobro ukliže tamo gdje treba - između ringova i valjčića i onda bi trebao stajati do sutra...ako možeš izdržati.
No mnogoi ljudi sperja prije vožnje, a tu  neki sprejevi zahvalniji od  drugih...recimo ja znam da neki koji su hvačjeni po tom pitanju ne valjaju, ali motulom sam imao dobro iskustvo. Ove godine sam nabavio silcolene...ne  znam sad napamet oznaku.... pa ćemo vidjeti kakav je. Al mislim da nije bitno i ako malo šprica okolo..nek je samo lanac dobro podmazan...
 
Miro, sa svim što si napisao se slažem jedino mislim da ne treba tolko dugo stajati motor. Mislim da je dovoljno i 2 sata pa i manje.

2 cox: Ima ti brzina velikog utjecaja na špricanje (otpadanja spreja sa lanca) zbog centrifugalne sile. Što se lančanik brže vrti veća je i sila a samim time i više maziva otpadne sa lanca.
 
Medo said:
Miro, sa svim što si napisao se slažem jedino mislim da ne treba tolko dugo stajati motor. Mislim da je dovoljno i 2 sata pa i manje.

ma znam, da, to si u pravu.