poginula dvojca motorista,,,,,

Status
Not open for further replies.
              :(  R.I.P.    :(
 
I zanimljivo kak su prečesto sudionici takvih nesreća motori RR tipa, znaći CBR, ZXR, R1, R6. Izgleda da su to prebrze i prejake pile za određene pojedince koji su jednostavno prezeleni da bi upravljali takvim motorima. Sve u svemu jako mi je žao i počivali u miru. Jednostavno ako se ne ohladimo od divlje vožnje statistike će biti još poražavajuće. Sad kad gledam sami smo si krivi jer velika većina nas ima samo na pameti brzinu koja nije dorasla prometnicama na kojima je frekvencija prometa sve veća. Ljudi moji ohladite se, ako ne želite biti dio ove crne statistike! :(
 
Uzasno...

R.I.P.  :(
 
MadRider said:
I zanimljivo kak su prečesto sudionici takvih nesreća motori RR tipa, znaći CBR, ZXR, R1, R6. Izgleda da su to prebrze i prejake pile za određene pojedince koji su jednostavno prezeleni da bi upravljali takvim motorima. Sve u svemu jako mi je žao i počivali u miru. Jednostavno ako se ne ohladimo od divlje vožnje statistike će biti još poražavajuće. Sad kad gledam sami smo si krivi jer velika većina nas ima samo na pameti brzinu koja nije dorasla prometnicama na kojima je frekvencija prometa sve veća. Ljudi moji ohladite se, ako ne želite biti dio ove crne statistike! :(

Potpisujem!!!!!
 
MadRider said:
I zanimljivo kak su prečesto sudionici takvih nesreća motori RR tipa, znaći CBR, ZXR, R1, R6.

Manje je zanimljivo kad uzmes u obzir da su R motori u Hrvatskoj najpopularniji pa ih najvise ljudi vozi. Svaki motor je prejak za one bez iskustva. Da zivis u nekoj drugoj zemlji, vidio bi da se raja krsi sa customa, tourera, nakeda, SM-ova, itd...
 
MadRider said:
I zanimljivo kak su prečesto sudionici takvih nesreća motori RR tipa, znaći CBR, ZXR, R1, R6. Izgleda da su to prebrze i prejake pile za određene pojedince koji su jednostavno prezeleni da bi upravljali takvim motorima. Sve u svemu jako mi je žao i počivali u miru. Jednostavno ako se ne ohladimo od divlje vožnje statistike će biti još poražavajuće. Sad kad gledam sami smo si krivi jer velika većina nas ima samo na pameti brzinu koja nije dorasla prometnicama na kojima je frekvencija prometa sve veća. Ljudi moji ohladite se, ako ne želite biti dio ove crne statistike! :(

Takodje potpisujem,to su motori samo za one koji znaju,al bas koji znaju u datom momentu da se izvuku i reaguju...

R.I.P za sve
 
grga750 said:
Takodje potpisujem,to su motori samo za one koji znaju,al bas koji znaju u datom momentu da se izvuku i reaguju...

Motor ko i svaki drugi. Ako udjes s Viragom prebrzo u neki zavoj, trebas znat u datom trenutku pravilno reagirat ili padas.
 
ib said:
Manje je zanimljivo kad uzmes u obzir da su R motori u Hrvatskoj najpopularniji pa ih najvise ljudi vozi. Svaki motor je prejak za one bez iskustva. Da zivis u nekoj drugoj zemlji, vidio bi da se raja krsi sa customa, tourera, nakeda, SM-ova, itd...

Ne znam baš :misli:

Koliko ima npr. KLE-ova (pola foruma :mrgreen: ), ER-5, i sličnih slabih a dobro prodavanih motora.
Nisu oni baš nešto problematični za spizdit se.
KLE ima puno lošiju ciklistiku od većine novih motora i da skoro nitko nije najebao zbog toga. A da se i sa njim zaletit
Ne znam je ima gdje statistika, ali kod nas se (barem iz ovoga šta se čita po crnoj kronici) gine nesrazmjerno više puta sa R-ova nego ostalih motora, a i ovo tuljenje o ugroženosti... jesmo ugroženi smo, al su opet za najveći dio tragičnih nesreća krivi sami motoristi

R.I.P. svima poginulima, al za ovu poražavajuću  statistiku nije uglavnom (nasreću) nitko izvana kriv. Pogotovo ne neka ukletost motorista.
Pogledajmo postotak onih koji su sami krivi i puno toga je jasnije.


 
IB, dobro veli Alfred. Jasno je da se na svakom motoru može ubit, ali je vrlo simptomatično da su, barem kad o našim krajevima pričamo, to kao po šabloni motori R tipa.

Ne zaboravi da motor uglavnom kupuješ prema vlastitim afinitetima (uzimajući naravno u obzir i kupovnu moć). Drugim riječima, netko tko uzima viraga ili KLE-a, zasigurno nije osoba sklona jurnjavi i obaranju brzinskih rekorda. A to je, čini se, glavni uzrok stradavanja motorista, čak i onda kada su u igri faktori kao što su oduzimanje prednosti, pretrčavanje bake i slično. Tko je dao npr. 4000 eura za viraga, mogao ih je potrošiti i na FZR-a s početka 90-ih da mu je bilo do jurnjave.
Vjerujem da je to vrlo ozbiljan razlog zašto se customi, šatoraški motori ili endurače pojavljuju puno manje u crnim kronikama. Naprosto, manje brzine, manje adrenalina, drugačiji stil vožnje.
 
alfred stokes said:
Ne znam je ima gdje statistika, ali kod nas se (barem iz ovoga šta se čita po crnoj kronici) gine nesrazmjerno više puta sa R-ova nego ostalih motora

Pa jel treba crtat? Na nasim cestama ima 80% R-ova, ostalo dijele sve ostale vrste motora. U Americi ima 99% Herleya, 1% imaju sve otale grupe. Godisnje u Americi pogine vise motorista nego sto ih kod nas ima (karikiram), a nema R-ova na cetama niti priblizno toliko koliko ima HD-ova.
 
Dylan said:
Statistike, na koje se ja rado pozivam govore da u udesima najčešće sudjeluju streetfighteri (obično prerade starih R-ova) pa R-ovi.

Hvala Dylan.
 
Freshman said:
Vjerujem da je to vrlo ozbiljan razlog zašto se customi, šatoraški motori ili endurače pojavljuju puno manje u crnim kronikama. Naprosto, manje brzine, manje adrenalina, drugačiji stil vožnje.

To je samo zato jer smo mi specificno trziste. Istom takvom daj Virago, ubit ce se jednakom brzinom kao na GSX-R 1000.
 
R.I.P
 
ib said:
Pa jel treba crtat? Na nasim cestama ima 80% R-ova, ostalo dijele sve ostale vrste motora. U Americi ima 99% Herleya, 1% imaju sve otale grupe. Godisnje u Americi pogine vise motorista nego sto ih kod nas ima (karikiram), a nema R-ova na cetama niti priblizno toliko koliko ima HD-ova.
:misli:
Ne znam šta ćemo s crtanjem, ali koliko ja vidim na cestama u Hrvatskoj nema toliko više R-ova od ostalih motora da bi rezultati bili čista matematika.
Ne mogu nać...
Jel ima gdje statistika o broju prodanih modela?
 
Status
Not open for further replies.