niksa said:imam neki predosjecaj da si ga digao na stender, upalio motor, ubacio u brzinu i onda podmazivao lanac. Jesam u pravu?? :misli:
moj ti je savjet da to ne radis. A u takvim situacijama lanac mora "vibrirat" jer nama povratne sile s kola.
kruns said:u pravu si
znači lanac je ispravan i nemam brige
niksa said:imam neki predosjecaj da si ga digao na stender, upalio motor, ubacio u brzinu i onda podmazivao lanac. Jesam u pravu?? :misli:
moj ti je savjet da to ne radis. A u takvim situacijama lanac mora "vibrirat" jer nama povratne sile s kola.
niksa said:da ispravan je, ali potrazi na stranicama tekst o podmazivanju lanca... imas jedan poucan clanak, a i momka koji je osta bez prsta (ili nokta ili dijela prsta - neznam sad...), jer mu ga je lanac otkinio- isto je kao i ti drzao motor u brzini dok je prckao po lancu. Mislim da je i clan foruma, pa se mozda i javi. A ti ne budi ljen okretak kolo rukom - zdravije je. :wink:
Freshman said:I ne samo to, nego je još na štenderu makismalno otpušten jer je kotač u zraku i kao takav se nalazi u položaju u kojem u vožnji nikada nije. Zato se lanac i priteže dok motor stoji na bočnom nogaru.
silvije said:Dakle majstori koliko vam može onako ofrlje izdržat km do zamjene istog.Moj ima 10k km pa me onako interesira tek toliko da znam.
GRGA TTR said:zadnja rota jes u zraku ali je vilica opterecana tezinom motora jer stender podize vilicu tako da je to isto kao da motor stoji normalno na rotama