pogonski lanac

silvije

New member
Dakle majstori koliko vam može onako ofrlje izdržat km do zamjene istog.Moj ima 10k km pa me onako interesira tek toliko da znam.Podrazumjeva se redovito održavanje i ne mijenjanje motora prije zamjene.Dakle koliko  :misli:
 
Ha, ovosi o načinu vožnje... Ajmo reč da 20000km može izdržat bez problema (cestovne vožnje)! Znači 20000+...
 
kad vidis da zveci i rastegnut da ga nemozes vise naspanovat -mijenjaj! Sve zavisi ...ko kako vozi,koji lanac, koji motor......
 
meni je izdrzo 15000 km i morao ga mjenjat.
ali neka te to ne brine jer je to produkt divljanja i loseg odrzavanja.
 
24000 i još dugo će (nadam se)
 
Ja sam ga morao promjenit na 16000, bio je rastegnut kao žvaka, španeri do kraja a lanac još jako visi.
U manualu piše da se mjenja na 18000 km
 
Ma ne jebem ja to šta piše u manualu,to je samo da servisi mogu uzimat lovu mene zanimaju stvarna iskustva ljudi.Moj je okrenija 10t km a nateza sam ga  :misli: dva puta i to svaki put po pola milimetra.
 
28000 i mrtav je.
 
moj ima 3,4 tisuće i nije rastegnut,... ali kad sam jednom stavio motor na štender da ga podmažem je dosta vibrirao!? vjerojatno je jedna (ili više) karika loša (zacvikana) pa lanac ima nejednolik rad. lanac je kupljen u superbike varaždin, a podmazivan je i pran i više nego redovito  :punk:
 
niksa said:
imam neki predosjecaj da si ga digao na stender, upalio motor, ubacio u brzinu i onda podmazivao lanac. Jesam u pravu??  :misli:

moj ti je savjet da to ne radis. A u takvim situacijama lanac mora "vibrirat" jer nama povratne sile s kola.

u pravu si (y)
znači lanac je ispravan i nemam brige :)
 
kruns said:
u pravu si (y)
znači lanac je ispravan i nemam brige :)

Ne kuzim, tesko ti je rukom vrtiti kotac dok ga podmazujes ili... ?

:neznam:
 
niksa said:
imam neki predosjecaj da si ga digao na stender, upalio motor, ubacio u brzinu i onda podmazivao lanac. Jesam u pravu??  :misli:

moj ti je savjet da to ne radis. A u takvim situacijama lanac mora "vibrirat" jer nama povratne sile s kola.

I ne samo to, nego je još na štenderu makismalno otpušten jer je kotač u zraku i kao takav se nalazi u položaju u kojem u vožnji nikada nije. Zato se lanac i priteže dok motor stoji na bočnom nogaru.
 
niksa said:
da ispravan je, ali potrazi na stranicama tekst o podmazivanju lanca... imas jedan poucan clanak, a i momka koji je osta bez prsta (ili nokta ili dijela prsta - neznam sad...), jer mu ga je lanac otkinio- isto je kao i ti drzao motor u brzini dok je prckao po lancu. Mislim da je i clan foruma, pa se mozda i javi. A ti ne budi ljen okretak kolo rukom - zdravije je.  :wink:

ma tak ja inače i radim, ali sam ovaj put kod servisera mijenjao prednji lančanik pa smo usput podmazali i lanac na spomenuti način :wink:
 
Freshman said:
I ne samo to, nego je još na štenderu makismalno otpušten jer je kotač u zraku i kao takav se nalazi u položaju u kojem u vožnji nikada nije. Zato se lanac i priteže dok motor stoji na bočnom nogaru.

zadnja rota jes u zraku ali je vilica opterecana tezinom motora jer stender podize vilicu tako da je to isto kao da motor stoji normalno na rotama
 
silvije said:
Dakle majstori koliko vam može onako ofrlje izdržat km do zamjene istog.Moj ima 10k km pa me onako interesira tek toliko da znam.

Vozi i ne brini! Sta te briga kad se rastegne ili proklapa znat ces! :jesus:
 
GRGA TTR said:
zadnja rota jes u zraku ali je vilica opterecana tezinom motora jer stender podize vilicu tako da je to isto kao da motor stoji normalno na rotama

Ne baš u potpunosti. Promjenom kuta zadnje vilice (dok je motor na štenderu) smanjuje se opterećene zadnje a povećava opterećenje prednje vilice. No, bilo kako bilo, manuali savjetuju kontrolu pritegnutosti lanca dok je motor na bočnom nogaru.