Poklopac variomata ili ..?

Runner_180

New member
ovak, sve uredu nakon stavljanja nove brtve poklopca glave cilindra, normalno sve vozio sam se i sve 5, prosao stotinjak km, no sad opet novi problem  :misli: ..ovak, meni je jos od prije, kad nagnem blago motor u lijevu stranu, pocne nesto "zvonit" na podrucju variomata, frend mi rekao da je to najvjerojatnije poklopac variomata.. no dobro, vozio se ja tako uvijek s tim jer mi svi rekli da nije problem nikakav, eh sad,.. danas, usred voznje, kao da je nesto "lupilo" unutra (kod variomata), kao dok centralna nogara zahvati rubnjak dok se ide preko njega ako je previsok (primjer)..

motor je uzasno cudno nastavio raditi, ugasio sam ga istog trena i sparko sastrane, pregledam ja sve "od oka", i sve izgleda oke,.. probam ja upalit na alnaser, eh sad, alnaser se čuje da vrti ali kao da nema otpora, kao da ne pokreće ništa već vrti i vrti u nedogled,.. probam ja na kurblu, zakurblam prvi put na prazno, drugi put na prazno, i treci puta kurbla zablokira i nema dalje, ..odgurao motor do dede (100m dalje, srećom) i sad ne znam kaj da napravim, ako je variomat problem, onda super, jer variomat imam drugi doma i rolice..  no svejedno, moze neko "preciznije" to komentirati?

Hvala
 
Skini deklo zavidaj variomat i drugi put kad se nesto cuje pogledaj sto je da ne dode do puno vece stete  :wink:
 
ako anlaser vrti u prazno onda bendix ne radi kako treba tj. ne iskace,lako moguce da je bendix otisao i u voznji sam od sebe skace i struze od variomat,to struganje moze biti i do zupcanika kurble jer kazes da bas ni kurbla ne radi bas najbolje,a ako je blokirala kurbla onda se ili variomat odvidao ili su blokirali zupcanici kurble(polumjesec)skini deklo i onda ce ti biti neke stvari jasnije...
 
dobro al problem je u tome sto ja ne znam u cemu je trenutno problem, lako za to sto je zvonjelo prije, no zanima me kaj je to kad je sad "zaruzilo" nesto unutra i nece upalit vise .. jel variomat il kaj? nisam rastavio ostao je motor tamo, budem sutra rastavljo to da vidim tocno kaj je, pa me sad zanima pokoji savjet i preciznije misljenje :D

edit: malaga hvala :) aa.. postoji mogucnost fixiranja problema il moram nesto novo kupovat?
 
Runner_180 said:
dobro al problem je u tome sto ja ne znam u cemu je trenutno problem, lako za to sto je zvonjelo prije, no zanima me kaj je to kad je sad "zaruzilo" nesto unutra i nece upalit vise .. jel variomat il kaj? nisam rastavio ostao je motor tamo, budem sutra rastavljo to da vidim tocno kaj je, pa me sad zanima pokoji savjet i preciznije misljenje :D

edit: malaga hvala :) aa.. postoji mogucnost fixiranja problema il moram nesto novo kupovat?
prije svega moras skinut deklo pa vidjet dal se odvidao variomat ili je je otisao polumjesec,ako je pukao koji zub onda se to da navarit,samo da se nije iskrivio,ali taj polumjesc se da naci polovan za ok novce da se ne zezas sa varenjem.znaci skini deklo,provjeriu variomat,rijesi kurblu i zupcanik pa onda vidi sta dalje
 
otpustila se matica polutke variomata...pojeli se zubi na poluremenici....i zato proklizuje prlikom paljenja....Rezultat: nova radilica....polutka variomata...(ako imas srece moguce je da prodjes samo sa polutkom novom).... :wink: A cak je moguce i da je pukla radilica tik do samog lezaja radilice...ako ti prilikom demontaze ostane komplet poluremenica i varijator u ruci....najebo si.... :mrgreen:
 
a fak hahah :D nemojte me plašit  :LOL:  .. dobro budem vidio to sve sutra pa cu vidjet kako i sta dalje, jer variomat imam doma novi, rolice isto, kurbla, dobro, to se sredi,.. al ak je radilica, kvragu :D
 
bmw m 5 said:
otpustila se matica polutke variomata...pojeli se zubi na poluremenici....i zato proklizuje prlikom paljenja....Rezultat: nova radilica....polutka variomata...(ako imas srece moguce je da prodjes samo sa polutkom novom).... :wink: A cak je moguce i da je pukla radilica tik do samog lezaja radilice...ako ti prilikom demontaze ostane komplet poluremenica i varijator u ruci....najebo si.... :mrgreen:
bmw m5 ima problem za svako rijesenje..xD...sala...meni isto zvecka al na odredjenim obrtajima...kao da podloska na sarafu zvecka
 
majstorSZ said:
bmw m5 ima problem za svako rijesenje..xD...sala...meni isto zvecka al na odredjenim obrtajima...kao da podloska na sarafu zvecka
na sp 180 i 125 vole puknuti radilice....dozivio to vise puta.... :mrgreen:
 
hoce puknut i blok na ovima koji nemaju lezaj u deklu,a hoce puknut i granicnik za karike na klipu,puno toga hoce puknut na tim masinama  :mrgreen:
 
Ee.. Ja sam zaboravio napisat da je u mene malo stariji skuter... Radi se o Speedake-u... (peugeot)
 


zna netko kak da ovaj saraf odsarafim? skinem to? rastavio nabrzaka do tuda i tu sam zapeo, imam nekog drugog posla neam vremena gubit vrijeme sad na to pa cu poslje nastavit..

ukratko, sve mi se okrece, probao sam i blokirat da se ne vrti i sve "pridrzat" al mi se digne masina onda i cijeli motor u zrak i opet se okrene :) nez>
 
to se nije nista raspalo,ako se variomat lijepo vrti onda je tebi samo blokirala kurbla tj. polumjesec...

a za odvidat tu vidu na variomatu ti treba zracni alat,jer drugacije ces jako tesko,ako imas remen za skidat filter ulja na autima onda ga uzmi,omotaj remen oko ventilatora variomata(to je taj prednji dio variomata) onda neka netko drzi taj remen a ti uzmi gedoru i odvidaj(pazite na ruke)

 
problem je u tome što se variomat lijepo ne vrti, tek dok gedoru stavim i dosta je čvrsto onda, i dok okrenem da odvidam, onda se pomakne i ide par krugova i opet zblokira,.. šteka uglavnom..

hm a ovo, ma nes cu smislit kak odvidat to.
 
variomat se i nesmije vrtit na mjestu u prazno,kad vrtis variomat onda se vrti i kotac,zavrti kotac i ako se sve lijepo vrti onda je sve ok
 
kako ce se tocak vrtiti ak kvacilo nije u dodiru sa zvonom?  :LOL: :LOL: :jesus: :jesus:

tesko se vrti vario, jer em klip teras gore dole, a uz to i remen mu pruza otpor

za odvrtit maticu na varimatu, moras zabokirat variomat, najlakse bez iakkvih pomagala je zabiti ravni malo siri sarafciger prema variomatu i oslonit se od blok i zablokirat ga i fino gedoru i odsarafis maticu

bar da je slika iz malo drugog kuta fino bi ti nacrtao :) di tocno trebas
 
igor86 said:
kako ce se tocak vrtiti ak kvacilo nije u dodiru sa zvonom?  :LOL: :LOL: :jesus: :jesus:

tesko se vrti vario, jer em klip teras gore dole, a uz to i remen mu pruza otpor

za odvrtit maticu na varimatu, moras zabokirat variomat, najlakse bez iakkvih pomagala je zabiti ravni malo siri sarafciger prema variomatu i oslonit se od blok i zablokirat ga i fino gedoru i odsarafis maticu

bar da je slika iz malo drugog kuta fino bi ti nacrtao :) di tocno trebas
imas pravo,jbg zajeb :mrgreen:
 
evo i link ako budes rastavljao sta sam http://www.easyparts.nl/choosedrawings/4/924/-/0-968-1-m415-m364-m1829-m6260-m2228-s924/Genuine_Parts_Gilera_Runner_125_FX__2T___180_FXR_2T.html
 
ee ovako, znaci kotac se normalno vrti dok je ugasen motor u oba smjera, a variomat ne, jako tesko.. eh sad onaj vrag ispod variomata sa zupcanicima, ako sam dobro shvatio, to je bendix, i to pokrece variomat preko paljenja alnaserom? - Ako je tako, taj bendix mi je odjebo jer kad pokusavam na alnaser upalit (kao sto si mi ti malaga na msn rekao), bendix uopce ne funkcionira kako spada, nesto jako uzasno počne zvonit i krčat, polumjesec kurble mislim da nije problem jer nije puknut, no čini mi se da je zaštekan. Izvadio sam van onaj valjčić sa zupčanicima kojeg pokreće polumjesec.. izvadio sam variomat van, zablokirao sam ga onako kako sam i sam mislio jutros samo nisam imao vremena, izvadio sam sve van i pokusao sam radilicu rucno zavrnuti, okrenuo sam ju za krug i culo se kao da ce motor upalit kao dok se pali i na kurblu, variomat ne znam, sav je "zgoren" :S .. rolice nisu rolice nego kockice -.-' .. i da, samo na jednoj rolici sam uspio naci podatak, 9.0 grama malossi pise, ja imam doma 12.5 grama rolice isto malosijeve, oce mu to bit preteske ili ? ukratko, kaj bi bio problem onda, sta je otislo? bendix? moze li uopce otic? jer alnaser vrti al bendix kao da je iskocio van i uopce ne lezi kak bi trebao bit inace, pa uopce ne hvata variomat i on se ne moze okrenut..

ne znam ni sam, savjeti? ekipa? malaga? :) fala.
 
variomat se mora tesko vrtit,ali bitno da se vrti,kazes da se radilica vrti i to je super,nije se nista razletilo,,a bendix ako ne iskoci onda ces morat uzeti drugi,anlaser zavrti bendix,on izleti i to je to

slozi variomat,zupcanike kurble i kurbu i upali skuter na kurblu i vidi dal je sve ok
te rolice od 9 grama su prelagane,stavi te od 12.5g