Poludite konji moji....

54

Active member
Vec neko vrime vlada totalni kaos izmedju izmjerene snage po raznim moto novinama i radionama pa se publika s pravom pita kome vjerovati ? Zvuci nevjerovatno da kod istog nacina mjerenja snaga moze oscilirati toliko uz sva opravdanaj i izgovore ! Nekima nisu svi konji na broju dok ih drugi imaju viska....
 
I mene to pravo zanima,samo nekako se bojim da nećemo dobiti odgovor.
 
Killex said:
I mene to pravo zanima,samo nekako se bojim da nećemo dobiti odgovor.

dobit ćete ako se jedan od trojice koji to ovdje znaju jave  (y)
 
54 said:
Vec neko vrime vlada totalni kaos izmedju izmjerene snage po raznim moto novinama i radionama pa se publika s pravom pita kome vjerovati ? Zvuci nevjerovatno da kod istog nacina mjerenja snaga moze oscilirati toliko uz sva opravdanaj i izgovore ! Nekima nisu svi konji na broju dok ih drugi imaju viska....


Retorički ovaj post baš i nije precizan ali jasno je o čemu pričaš.Čini se da si se ugledao na jokea i otvaraš odlične teme.Da to je zanimljivo.Ja sam se počastio mjerenjem snage nedavno.Nisam vjerovao u izmjerenu vrijednost i ponovio sam isto to na drugom Dinamometru.Rezultati su bili identični.
 
Pusti retoriku :bicikler:, mislin da 54 o ovome priča


http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,177288.0/topicseen.html
 
Tvornička deklarirana snaga je na radilici za što su prijašnjih godina postojali drugačiji stadardi u EU USA i Japanu , često su pisali snagu kako kome odgovara pa bi ispalo da su npr talijanski motori brži od recimo japanskih koji su na papiru bili jači .
Zadnjih godina se to nekako ujednačili vjerovatno su uskladili standarde , ono što smatramo pravom snagom je uglavnom snaga mjerena na kotačima što može biti manje od snage na radilici za 15-30% ovisno na kojem stolu se mjeri i kojim standardima je taj stol mjeren , tako da često isti motor na različitim stolovima pokazuje različitu snagu a naravno da svi proizvođači mjernih stolova tvrde da su u pravu ( stolovi se naravno daju i manipulirati ) na kraju je bit je li motor dobro usklađen i da li radi zdravo ili ne . Ako je sve dobro usklađeno radiće dobro a ako ga složi dobar majstor koji zna uskladiti detalje i to se zna dobro osjetiti na snazi .
 
KS-KW je definirana jedinica i bas zbog same definicije manipulacija s istom bi trebala biti svedena na minimum ali to nije tako....S namjerom pricam opcenito ne zelim se vezat ni za jedan brend ili novinu jel oscilacija ima na sve strane . Vecina nije upucena niti se zeli zamarati detaljima ali ih kopa crv sumlje kada citaju poprilicno razlicite podatke o snazi svojih ljubimaca.
 
54 said:
KS-KW je definirana jedinica i bas zbog same definicije manipulacija s istom bi trebala biti svedena na minimum ali to nije tako....S namjerom pricam opcenito ne zelim se vezat ni za jedan brend ili novinu jel oscilacija ima na sve strane . Vecina nije upucena niti se zeli zamarati detaljima ali ih kopa crv sumlje kada citaju poprilicno razlicite podatke o snazi svojih ljubimaca.

Mislim da nije problem u Kw ili KS to je više manje svejedno i lako se preračunava , veći problem je standard da li je po japanskom standardu , SNEL - USA , DIN - njemačka ili koji drugi standard . Odatle najviše razlike a i tvornice su se često zbog reklame razbacivale s konjima na papiru koji u stvarnosti nisu postojali .
 
jota said:
Mislim da nije problem u Kw ili KS to je više manje svejedno i lako se preračunava , veći problem je standard da li je po japanskom standardu , SNEL - USA , DIN - njemačka ili koji drugi standard . Odatle najviše razlike a i tvornice su se često zbog reklame razbacivale s konjima na papiru koji u stvarnosti nisu postojali .

Romeo promasio si fudbal....konj je uvik konj  :mrgreen: ma u kakvu jedinicu ga ti transformirao i tu nema zajeba vec ova muljaza sa standardima koje si navea ispada da svaka kuca ima svoj standard za konja pa kad zena rece "konju jedan"  ravno na stol i doma sa papirom  "konj sam po USA standardu al u Doiclandu sam tovar"  :mrgreen:
 
Mislim da nisam promašio ništa konj je konj ili KW je KW , pitanje je jedino s kojim metrom i vagom mjeriš konja može biti poni ili belgiski teretni .
 
ima jedan detalj iz uputstva za korištenje za pezejca 125 1500 ccm
po DIN-u ima 75 ks, a po amerikancima 85
ipak vjerujem nijemcima

da skratim -što više konja veća su i odstupanja od stola do stola-


 
Rezultati snage istog motora se mogu dosta razlikovati ovisno o načinu razrade motora :wink:, na testnom stolu sam se u to i uvjerio.
 
SRAD said:
Rezultati snage istog motora se mogu dosta razlikovati ovisno o načinu razrade motora :wink:, na testnom stolu sam se u to i uvjerio.

Pojasni?  :misli:
 
Killex said:
Pojasni?  :misli:

Pravilno razradjene karike bolje "dihtaju", kompresija je zbog toga veca, a samim time i snaga.

Sad se jos samo moramo dogoviriti koji je pravilan nacin razrade  :mrgreen:
 
jota said:
Mislim da nije problem u Kw ili KS to je više manje svejedno i lako se preračunava , veći problem je standard da li je po japanskom standardu , SNEL - USA , DIN - njemačka ili koji drugi standard . Odatle najviše razlike a i tvornice su se često zbog reklame razbacivale s konjima na papiru koji u stvarnosti nisu postojali .

Slažem se , ali koliko sam do sada primjetio radi se o razlici 2-3% što nisu velika odstupanja.

3alfa3 said:
Pravilno razradjene karike bolje "dihtaju", kompresija je zbog toga veca, a samim time i snaga.

Sad se jos samo moramo dogoviriti koji je pravilan nacin razrade  :mrgreen:

Nee opeet  :eek:hne:
 
yatasaki said:
ima jedan detalj iz uputstva za korištenje za pezejca 125 1500 ccm
po DIN-u ima 75 ks, a po amerikancima 85
ipak vjerujem nijemcima

da skratim -što više konja veća su i odstupanja od stola do stola-
Naravno...negdje mjere sa, a negdje bez nečega...a da čujemo znalce o čemu se radi :mrgreen: :mrgreen:
 
3alfa3 said:
Pravilno razradjene karike bolje "dihtaju", kompresija je zbog toga veca, a samim time i snaga.

Sad se jos samo moramo dogoviriti koji je pravilan nacin razrade  :mrgreen:

Da, uglavnom Yamaha R1 model 07-08 je bila razrađena laganom cestovnom vožnjom te je imala Akrapović slip-on sa eliminacijskom cijevi za katalizator(Y link pipe) te po specifikaciji bi trebala imati oko 7 KS više od standardne, ali na kraju usporedbe, ista ali potpuno standardna R1 koja je razrađena "snažno" na stolu je imala blizu 4 KS više od nje (y)
 
SRAD said:
Da, uglavnom Yamaha R1 model 07-08 je bila razrađena laganom cestovnom vožnjom te je imala Akrapović slip-on sa eliminacijskom cijevi za katalizator(Y link pipe) te po specifikaciji bi trebala imati oko 7 KS više od standardne, ali na kraju usporedbe, ista ali potpuno standardna R1 koja je razrađena "snažno" na stolu je imala blizu 4 KS više od nje (y)

To samo govori kakav je Akrapović auspuh
 
Bandit said:
Naravno...negdje mjere sa, a negdje bez nečega...a da čujemo znalce o čemu se radi :mrgreen: :mrgreen:

Nisam bas puno upucen jel me nije interesiralo do sad ali ovako iz glave moguce da je razlika oko upuhivanja zraka (ram air) i opterecenja straznjeg kotaca.