Pomoc:CBR 900 dali moze tvornicki lanac na vecu sajbu(1 manje/3 vise)?

Banditos

New member
ljudovi treba mi jedan info..Glupo mi je otvarat topic samo za ovo,ali mi treba brzo ,pa eto,Hvala unaprjed. (y)

Dali igra na tvornicki lanac prednji zupcanik manji za zub,a zadnji veci za 3????   :misli: :misli: :misli: Hvala.
U pitanju je CBR 900 iz 99. tvornicki zup. 16/43
 
zar ti nisam već odgovorio na to pitanje .. ;)

trebat će ti malo duži lanac ...  (y)

Ako su novi lanac i lančanici, onda se zadnji točak ionako mora postaviti u najopušteniji položaj španera, znači skroz naprijed da bi se lanac uopće mogao montirati na standardne veličine lančanika.... A čim povećavaš zadnji lančanik, znači da ti treba duži lanac .. ;)
 
Ma ok,ali prednji je manji za zub,a moj spaner je vec presao u zadnju polovicu lagano,nije bas da je novi lanac ;)
pa se naaaadam,iskreno nadam... ,miislio sam ako netko mozda ima konkretno iskustvo ili odprilike misli da bi to moglo proci da me razveseli malo ;)
 
Banditos said:
Ma ok,ali prednji je manji za zub,a moj spaner je vec presao u zadnju polovicu lagano,nije bas da je novi lanac ;)
pa se naaaadam,iskreno nadam... ,miislio sam ako netko mozda ima konkretno iskustvo ili odprilike misli da bi to moglo proci da me razveseli malo ;)
neces valjda novu sajbu i prednji zupcanik stavljati sa starim lancem.... :shock: To ce biti jaako zanimljivo....
 
nećeš trebat duži lanac, al trebaš novi na nove šajbe
 
2 Paky & M5: mislite cisto jer bi po zanatu se trebalo tako napravit,i pametno je,ili je neka posebna shema,kao npr da je neka razlika u tvornickim zubima i ovim od Wortexa? :misli:
znam par ljudi sta su napravili bas to i voze se bez problema...nije da to sad odmah znaci da je pametno i dobro,ali eto... prosvjetlite me. :misli:
PS. sajbe su u dobrom stanju,ali nisu nove...
 
nema razlike al se lanac zna rastegnit i sjebe ti šajbe. A to ti ne treba.  :jesus:
ako je dobar lanac stavi stari da se ne trošiš
 
Pa nisam toliki fušer hebemu (y).. da su sajbe ili lanac pri kraju nebi se ni zahebavao s ovim nego bi kupio lanac prije icega...vidio sam sta puknuti lanac zna napravit,tako da mi nije do toga (y)
Hvala jos jednom svima na odgovorima,imate pifu,virtualnu...a ako se vidimo di i pavu  (y)
 
Banditos said:
Pa nisam toliki fušer hebemu (y).. da su sajbe ili lanac pri kraju nebi se ni zahebavao s ovim nego bi kupio lanac prije icega...vidio sam sta puknuti lanac zna napravit,tako da mi nije do toga (y)
Hvala jos jednom svima na odgovorima,imate pifu,virtualnu...a ako se vidimo di i pavu  (y)

Nisam dobro uhvatio, jeli imaš lanac ili lančanike ili ne? Ako nemaš imam ti ja konverziju na 520, vožena do grobnika i natrag, valjda ima oko 1200km i to zajedno korišteno. Dam ti jeftino jer meni više ne treba. 14 zuba naprijed, 47 natrag, neznam jeli ti to malo previše stunt ali meni se svidilo  :mrgreen:
 
to je malo previse :shock: :shock:
koja marka svega,koji ring i lova?
 
Lanac RK GOLD x-ring  :misli: ali nisam pametan

prednji zupčanik je vortex a zadnji nemam pojma, imam ih 2-3 ali svi su u veličinama 47+, možda imam i 45 ali sam zaboravio više

lova  :misli: 50€ ali slobodno se cjenkaj jer ja nemam pojma za koliko bi to davo  :mrgreen: (y)
 
strasilo said:
zar ti nisam već odgovorio na to pitanje .. ;)

trebat će ti malo duži lanac ...  (y)

Ako su novi lanac i lančanici, onda se zadnji točak ionako mora postaviti u najopušteniji položaj španera, znači skroz naprijed da bi se lanac uopće mogao montirati na standardne veličine lančanika.... A čim povećavaš zadnji lančanik, znači da ti treba duži lanac .. ;)
i druga stvar kod stavljanja lanca
ako je zbroj broja zubi prednjeg i straznjeg lancania paran, ide lanac s parnim brojem karika
ako je neparan, neparni je i broj karika lanca
zasto? zato da bi se sve ravnomjerno trosilo :mrgreen:
 
:misli: Ja montiram felgu sa lančanicama na motor, odmjerim koliko mi lanca treba, skinem ostatak (ostavim 2-3 karike ako ikad zatreba  :LOL: ) i spojim lanac i to je to...ostalo sve mi je raketna znanost  :mrgreen: i bespotrebno kompliciranje
 
aurellie said:
:misli: Ja montiram felgu sa lančanicama na motor, odmjerim koliko mi lanca treba, skinem ostatak (ostavim 2-3 karike ako ikad zatreba  :LOL: ) i spojim lanac i to je to...ostalo sve mi je raketna znanost  :mrgreen: i bespotrebno kompliciranje
Dobro ti i kazes  :mrgreen:  (y)
Ajd sad detaljno sta mi dajes u tom kompletu onda znaci,i koliko je sve to koristeno?
PS. jesi ti siguran da ce to meni uopce pasat na moga RR-a,jesu prihvati zupcanika isti?
 
Banditos said:
Dobro ti i kazes  :mrgreen:  (y)
Ajd sad detaljno sta mi dajes u tom kompletu onda znaci,i koliko je sve to koristeno?
PS. jesi ti siguran da ce to meni uopce pasat na moga RR-a,jesu prihvati zupcanika isti?

Ako imaš natrag zupčanik sa 5 rupa, paše 100%  :D Prednji zupčanici su isti na svim motorima. Koliko sad zuba imaš na motoru, baš me zanima kako će izgledat toliko skraćeni prijenos  :misli: (y)

Dobiješ lanac, prednji čelični bušeni zupčanik, zadnji aluminijski, sve korišteno oko 1400km, tj put do grobnika, vožnja na stazi, i natrag. Sutra uslikam sliku jer mi se sad stvarno neda tražit to jer je vjerojatno i masno i svakakvo.
Samo pazi neću da misliš nakon pola godine da sam ti uvalio mačka u vreći. To nije originalni lanac i u pravilu te konverzije traju kratko, ja ih mijenjam nakon 12-13t km, ipak je to alu zupčanik i sve to zajedno se jede jako brzo. Radije ću ti ne dat nego da netko misli da sam mu uvalio škart robu. Vidjet ću kakvih drugih zupčanika imam, imam 2-3-4 zadnja, dat ću ti sve zajendo jer meni to ne treba, pa ako ih budeš mijenjao redovito možda navučeš i solidnu kilometražu  :D
 
ja sam na 900RR mjenjao bas za stunt... :mrgreen:  naprijed 15 a pozadi 44 od cbr600f i nisam morao mjenjati lanac.. a i prenos je taman..
Inace savjetujem da cjeli kit stavis nov, a stari ostavis ako se nekad predomislis  :wink:
 
aurellie said:
Ako imaš natrag zupčanik sa 5 rupa, paše 100%  :D Prednji zupčanici su isti na svim motorima. Koliko sad zuba imaš na motoru, baš me zanima kako će izgledat toliko skraćeni prijenos  :misli: (y)

Dobiješ lanac, prednji čelični bušeni zupčanik, zadnji aluminijski, sve korišteno oko 1400km, tj put do grobnika, vožnja na stazi, i natrag. Sutra uslikam sliku jer mi se sad stvarno neda tražit to jer je vjerojatno i masno i svakakvo.
Samo pazi neću da misliš nakon pola godine da sam ti uvalio mačka u vreći. To nije originalni lanac i u pravilu te konverzije traju kratko, ja ih mijenjam nakon 12-13t km, ipak je to alu zupčanik i sve to zajedno se jede jako brzo. Radije ću ti ne dat nego da netko misli da sam mu uvalio škart robu. Vidjet ću kakvih drugih zupčanika imam, imam 2-3-4 zadnja, dat ću ti sve zajendo jer meni to ne treba, pa ako ih budeš mijenjao redovito možda navučeš i solidnu kilometražu  :D
:misli:
 
a nisu bas isti svi prednji....neki se osiguravaju sa plocicom i dva vijka m 6...neki imaju centralni saraf i sajbu...i i nisu sva izlazna vratila mjenjaca jednaka....