pomoć, derbi cross city

alen147

New member
evo ovako...inače sam iz valpova i u osijeku (u škaro-moto) sam prije tjedan dana kupio novi motor... derbi cross city 125... bio sam prezadovoljan što se tiče svega...u 1. danu napravio 150km i sve super išlo no... 3 dan nastaju problemi... počelo mi se događat da kad ubacim u 5 i vozim otprilike 100km/h... motor jednostavno pocne trokirat i moram stat... onda mora proć određeno vrijeme da ga mogu upalit... očistio sam dovod goriva i sve je bilo ok... znam pitate se šta sad pišem ak imam garanciju... malo je hladno a do osijeka ima 25km... ugl...zvao sam tamo i rekli su mi da probam vozit s podignutim čepom od rezervara, izgleda da se stvori podtlak i onda u 5 brzini kad mu treba više goriva on ne dobije pa crkne...ne znam šta da radim... čekam veće temperature da ga odvezem u os al dotad nemam pojma...vozim se skoro svaki dan i ne smijem ga više od 80 tjerat... jel ima ko ideju?? hvala  :?

edit: naslov
 
Vjerovatno je problem u dovodu goriva (u količini ili protoku) ali ne diraj ništa jer bi to moglo biti krivo protumačeno od strane servisa.Imaš garanciju i pokriven si za te stvari.                 
Neka me serviser ne shvati krivo (ako sudjeluje u ovom forumu) jer i ja volim da nitko ne dira u vozilo sa garancijom).
 
alen147 said:
evo ovako...inače sam iz valpova i u osijeku (u škaro-moto) sam prije tjedan dana kupio novi motor... derbi cross city 125... bio sam prezadovoljan što se tiče svega...u 1. danu napravio 150km i sve super išlo no... 3 dan nastaju problemi... počelo mi se događat da kad ubacim u 5 i vozim otprilike 100km/h... motor jednostavno pocne trokirat i moram stat... onda mora proć određeno vrijeme da ga mogu upalit... očistio sam dovod goriva i sve je bilo ok... znam pitate se šta sad pišem ak imam garanciju... malo je hladno a do osijeka ima 25km... ugl...zvao sam tamo i rekli su mi da probam vozit s podignutim čepom od rezervara, izgleda da se stvori podtlak i onda u 5 brzini kad mu treba više goriva on ne dobije pa crkne...ne znam šta da radim... čekam veće temperature da ga odvezem u os al dotad nemam pojma...vozim se skoro svaki dan i ne smijem ga više od 80 tjerat... jel ima ko ideju?? hvala  :?
dali trokira...trza...ili se jednostavno zagusi....Ako trokira...i zatrzava onda je nesto sa paljenjem...ako se pak gusi onda je gorivo u pitanju....Kontroliraj sve cijevi da nije koja presavijena...vjerovatno ima vakumsku spinu...pa provjeri ako je i ta cijev citava...Ipak...trebat ce skinuti karburator...i ocistiti i propuhati sve dizne...moguce je da tamo problem....nema biti sta drugo...ako je karburator prljav nevjerujem da ce ti to garancija priznati...tako da ti je dzaba da se smrzavas do Osijeka.... :mrgreen:
 
trza mi i trokira...i evo upravo sam isprobavo bez čepa vozit i malo kao da mu pomogne al to uopce nije to... moras stat bas ga zaguši... što se tiče mašine itd nisam toliko informiran u detalje jer je to sve novo pa nisam zabado nos... sutra ga vozim kod prodavača, necu se zafrkavat... nek oni vide... al bas cudno... taj motor je 2008.god i stojo je tamo do sad eto... u srijedu sam ga kupio...
 
alen147 said:
trza mi i trokira...i evo upravo sam isprobavo bez čepa vozit i malo kao da mu pomogne al to uopce nije to... moras stat bas ga zaguši... što se tiče mašine itd nisam toliko informiran u detalje jer je to sve novo pa nisam zabado nos... sutra ga vozim kod prodavača, necu se zafrkavat... nek oni vide... al bas cudno... taj motor je 2008.god i stojo je tamo do sad eto... u srijedu sam ga kupio...
moguce da je od dugog stajanja ostalo u karburatoru starog goriva...te ja sad povukao tu prljavstinu....i zastopalo diznu od maksimuma....Nis opasno...ako si rijesio odpeljati ga serviseru....ok... (y)
 
Sad sam vidio sliku motora.Pošto je 4-taktni može bit da ni ventili nisu poštelani kako treba pa kad se ugrije onda ostanu bez lufta.To se često događa na malim motorima kad su novi .Vozeći polagano manje se grije pa se materijal manje širi i tako se da voziti do prvog servisa  .
 
hvala na savjetima  :) al jedino mi čudno što sam ja motor dovezo iz osijeka i do kuće ga i pržio još odma iz salona... napravio 150km u jednom danu a on 3. dan počeo zafrkavat... ne znam vidit ćemo...sutra ga vozim... hvala na savjetima... pozz... javit cu se  :mrgreen:  e da... šta kažete na motor?? stavih sliku  :mrgreen:
 
Ako je tebi dobar trebao bi biti i drugima,ti ga voziš i uživaj na njemu (valjda če prestat i ova kiša).
 
Samo naprid. Motor je OK, daje bilo nama u nase vrijeme takav.....
 
malo je hladno a do osijeka ima 25km..


A prvi dan iz zajebancije 150km, a za garanciju ti se neda napravit 25, tj. 50km. :misli:
 
alen147 said:
trza mi i trokira...i evo upravo sam isprobavo bez čepa vozit i malo kao da mu pomogne al to uopce nije to... moras stat bas ga zaguši... što se tiče mašine itd nisam toliko informiran u detalje jer je to sve novo pa nisam zabado nos... sutra ga vozim kod prodavača, necu se zafrkavat... nek oni vide... al bas cudno... taj motor je 2008.god i stojo je tamo do sad eto... u srijedu sam ga kupio...

Mašina mi liči na Zongshena il tak nekak.Ili se varam?
 
alen147 said:
e da... šta kažete na motor?? stavih sliku  :mrgreen:

čini mi se ko da ti je lanac otpušten?  :misli:

 
pogledaj fiter za vazduh, pored goriva, kao sto je vec receno, masina moze ostati i bez zraka, simptomi su isti, zagusi se na tren. Kada stanes, opet se dovod napuni zrakom i onda opet dodje do vakuuma...
 
evo mene opet... po teškoj kiši vozio sam do osijeka... problem pronađen i toliko je smiješan za nevjerovat... gorivo kad curi do slavine za otvaranje i zatvaranje goriva... prolazi kroz neki kao mali filter sa mrežicom u kojem je cijevčica da može dalje protjecat... i ta cijevčica je bila malo duža da je dirala tu plastiku od tog tzv "filtera" i normalno da gorivo nije moglo teći... bolesno malo ali mi je drago što smo našli problem... pokiso jesam al odsad sve ok i vozimo dalje... hvala svima na savjetima... čujemo se pozz  :wink:
 
alen147 said:
evo mene opet... po teškoj kiši vozio sam do osijeka... problem pronađen i toliko je smiješan za nevjerovat... gorivo kad curi do slavine za otvaranje i zatvaranje goriva... prolazi kroz neki kao mali filter sa mrežicom u kojem je cijevčica da može dalje protjecat... i ta cijevčica je bila malo duža da je dirala tu plastiku od tog tzv "filtera" i normalno da gorivo nije moglo teći... bolesno malo ali mi je drago što smo našli problem... pokiso jesam al odsad sve ok i vozimo dalje... hvala svima na savjetima... čujemo se pozz  :wink:

Daj mi reci jel to zongshenova mašina ili?
 
e iskreno... nebi ti znao reć al mislim da nije kinez... morat cu provjerit pa ti kazem ... 8)
 
gledao sam taj motor kod skare....mislim da on ima 11 konja...i malo mi je mali, pa sam ja uzeo Derbi mulhacen...koliko si najbrze isao??
 
gledao sam i ja taj motor kod škare i moram priznati da mi se svidjao..... bas me zanima kvaliteta, vidjet cemo s vremenom...
 
ima 12 konja, 8,5 kW i najviše sam išo 115Km/h... ja sam zadovoljan s motorom... znam mulachen i po meni su potpuno isti motori... tvoj ima malo nabijeniji prednji dio al mi se tvoj isto sviđa... samo piči  :mrgreen:
 
Agregat je Piaggiov, trebao bi bit ovaj.

http://www.engines.piaggio.com/bank/4/163.pdf