pomoć dominator

dominatornx650

New member
dominator mi neće zavrtiti preko 3 i 5 tisuće okretaja! problem je u struji sigurno, svjećica nije, stavio novu!! čuo sam da postoji neki relej, negdje ispod sica!!
 
Mislim da je ispod sica samo starter relej,zakaj misliš da je problem u struji?
Btw imam ti priručnik za reparaturu za Dominatora(inf na PP)
 
membrana mi se čini ok!! ma mislim da je u struji zato mu padne kazaljka od okretomjera naglo padne kao kad ga se ugasi!! onda neznam ugasi se stisnem mu prekidač znači prekinem mu struju i opet vratim on se upali!! :misli: ako ste me shvatili!
 
dominatornx650 said:
membrana mi se čini ok!! ma mislim da je u struji zato mu padne kazaljka od okretomjera naglo padne kao kad ga se ugasi!! onda neznam ugasi se stisnem mu prekidač znači prekinem mu struju i opet vratim on se upali!! :misli: ako ste me shvatili!
kontroliraj kleme akumulatrora...kontroliraj ozicenje kontakt brave...i kill switch skini i pogledaj da nije koja zica ostecena pa probija na masu volana...
 
baš ću malo bolje pogledati te stvari, mislim da mi je čak i brava u banani!! a neznam di da nabavim drugu!! ne hvata mi kontakt iz prve!!
 
pogledao sam stvari malo bolje i skužio da kad mi dosta se gasi da se ona kutijica rebrasta kao od aluminija ja mislim da je to regler, da se jako grije. nekad jako a nekad ništa! zanima me što je to u njemu! da li neki bimetalni osigurač!? :misli:
 
dominatornx650 said:
pogledao sam stvari malo bolje i skužio da kad mi dosta se gasi da se ona kutijica rebrasta kao od aluminija ja mislim da je to regler, da se jako grije. nekad jako a nekad ništa! zanima me što je to u njemu! da li neki bimetalni osigurač!? :misli:
regler se mora grijati....on ima ulogu ispravljaca....i limitatora napona....Nema nista unutra sto bi te moglo zanimati...osim pokojeg gretz spoja(dioda)...otpornika..tranzistora..uglavnom jedan elektricni sklop.... 8)
 
da ali u jednom trenutku je bio ful vruč, da su me prsti zapekli!! :palacdolje:a jedino smo oko njega bili nešto radili, mislim radili, pa je motor opet išao jedno 6 km bez problema i onda opet počeo se gasiti!! jer vidim da glavna struja sa dolje rotora ide prvo u njega!  :?
 
dominatornx650 said:
da ali u jednom trenutku je bio ful vruč, da su me prsti zapekli!! :palacdolje:a jedino smo oko njega bili nešto radili, mislim radili, pa je motor opet išao jedno 6 km bez problema i onda opet počeo se gasiti!! jer vidim da glavna struja sa dolje rotora ide prvo u njega!  :?
ide struja...ali izmjenicna...koja se u regleru pretvara u istosmjernu....Dobro provjeri sve spojeve...kleme...i mase na sasiji....kao i sve osigurace....i izmjeri punjenje...koje bi trebalo biti izmedju 13.7 - 14.5 volti(mjeris istosmjernu struju na klemama akumulatora dok motor radi)...
 
imao sam ti takav problem 2 puta na xl 600.pošto je to isto ko tvoj može bit da je otišao cdi.meni oba puta i nije se vrtio preko 4 tisuče.posudi od nekog pa probaj.nemora bit ali hoče se tak ponašati (y)