Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

A osim toga, drugi problem je taj jer u rvatistanu pred birtijom motor nije motor ispod 600cc.
No, pa to i pričam cijelo vrijeme... Svima predložim minimum 600 kubika (cure mogu i 500), snaga nije bitna, to se ne vidi... Hvala bogu, dosta sam hodo po birtijama da znam kaj plijeni pažnju, nekaj se kao i vozim pa i s te strane savjetujem, a opet, nagledo sam se kojekakvih debila iz tog našeg šarenog svijeta, i odma ti je to i filter za takve bisere :)
 
meni je susjed sa APN-4 ,proputova pola Europe i nikad nije ima neku pizdahriju... :unsure:
 
Nije problem u 600 ccm već u lopovskoj državi nekad davno dok su zemljom hodali jedooki divovi si polagao za motocikl ali sa navršenih 16 god. si mogao voziti 125 ccm nak0on navršenih 18 god si automatski dobivao klasu više itd sada moraš svaku kategoriju platiti ponovno.
 
Nije problem u 600 ccm već u lopovskoj državi nekad davno dok su zemljom hodali jedooki divovi si polagao za motocikl ali sa navršenih 16 god. si mogao voziti 125 ccm nak0on navršenih 18 god si automatski dobivao klasu više itd sada moraš svaku kategoriju platiti ponovno.
Tak danas imaš u cijeloj Europi,samo kaj Englezima, Francuzima, Nijemcima, Španjolcima, Talijanima i ostalim zapadnjacima možda nije problem svakih par godina platit AM, A1, A2 i na kraju A kategoriju i motore za te kategorije,ali kod nas si nažalost malo ljudi to može priuštit pa rađe čekaju 24 godine i onda polože A kategoriju i kupe veliki motor.
 
Definitivno je sve u glavi na kraju krajeva... Nekom je i 125 dovoljan da se zabije pošteno.
Iz iskustva, blokirane pedesetke i kineski poluproizvodi opasni su za moderan promet (Slavonska npr.).
No, s kubikažama nije opet sve tak crno-bijelo. Po meni bi se vozačka trebala davat po iskustvu bez obzira na godine, kreneš s A1, pa nakon 2 god ti daju A2, pa nakon dvije A.
Neko ko nikad nije vozil motor upadne u krizu srednjih godina, položi s 40 (nebitne godine zapravo) i realno predstavlja opasnost za sve na cesti.
No, opet s druge strane, nemamo takav standard da možemo mijenjat klase svake 2 god postupno. Tj., bar većina nema mogućnosti za to, i onda je zbog toga daj kaj daš (600+).
A osim toga, drugi problem je taj jer u rvatistanu pred birtijom motor nije motor ispod 600cc.
Alo nista ispod 1000 isprid birtije 🤣
 
  • Haha
Reactions: zrakoplovac
i ! šta je bilo kad ste se probudili ... :)
 
Pozdrav, moj prvi post. :)

Kupujem svoj prvi ozbiljan motor i u dilemi sam između Moto Guzzi Breva 850 (2008, 30.000 km; 2.900 eur) i Aprilia Pegaso Strada 650 (2007, 34.500km; 2.100 eur).

Namjeravam se voziti po cestama (ne offroad), laganica, nikakva jurnjava. Važna mi je udobnost putnika!

Imate neki savjet? Hvala!
 
Neznam za ovog prvog, al bjezi od te Aprille Pegasa... :)
 
Kupi pegasa ako hoces, motor je fotelja ako voliš takav tip motora.
Meni se baš zbog toga ne dopada jer kad ga počneš gonit po zavojima zapinješ nogarima, ali ako voliš normalnu vožnju, pegaso ti je doslovno fotelja.
Guzzi je ozbiljniji motor, netko ko ga je imao može više reć, ali pegaso ti dijeli motor sa yamahom xt, isti oni koji se kunu u yamahu će ti reć ne kupuj apriliu, ali za razliku od xt ljepše se vozi i manje zatrzava.
Inače prvi motor mi je bio xt, bratic ima pegasa koji je prije toga vozio prijatelj, da ne bude da ti priča netko koji nije probao iste
 
Zasto? Zbog minareli masine koja radi 100+ tisuca km?
Maa OK,lipo izgleda, mozda sam se grubo izjasnia bas,al meni nije lega nikako...koja masina nece 100.000 KM.,napraviti... ;)
 
Frend u Ka je imao Pegaso Factory, vozili se na motosusret u Žakanje, fino izgleda i ide.. ;)
 
Frend u Ka je imao Pegaso Factory, vozili se na motosusret u Žakanje, fino izgleda i ide.. ;)
Lipo izgleda,treba naci sto noviju seriju,bar od 2008 nadalje...i ocuvanog,a cijenovno su u rangu budjeta da se kupi motor... ;)