Pomoc oko kocnice

J.U.R.C.A

New member
Ovako
radi se o sljedecem.
diskovi su plivajuci 320 mm wave(nazubljeni)
Celjusti su tokico od 636 sa serijskim plocicama unutra
Lajtunzi su teflonski
Pumpa kocnice nissin trkaca radijalna 19 mm (ista pojava je bila i sa serijskom)

Motor prebrutalno koci dok su celjusti hladne odnosno dok ne zakocim recimo 7-8 puta (kocenje tipa dizanje na prednji)
kasnije kao da malo slabije koci
tipa 85 posto od pocetnih kocenja.I dalje koci jako i uvjerljivo ali ne onako prebrutalno kao sto sam gore napisao.
U cemu je kvaka? Probao sa 2 ulja( ina uk4 i MOTUL sad po novom jer sam mislio da je do ulja). S oba dvije pumpe isto bilo.
celjusti budu jako vruce(nemozes ih dodirnuti)
Jel mozda do serijskih plocica ?? Dali treba sinteticke staviti ili ?

Unaprijed zahvaljujem.
Stay tuned (y)
 
Većina pločica namjenjena ekstremnijoj upotrebi dolazi sa izolatorom koji odvaja pločicu od klipića. Neznam jeli to slučaj i sa serijskim? jedan primjer EBC HH sa kojima nikad nisam imao problema sa pregrijavanjem, niti prenose toplinu na kliješta niti puno gube na snagi kad se pregriju, meni najbolje pločice koje sam do sad imao samo su hladne nikakve

Problem ti može bit i prevelika količina ulja u posudi pa se klipovi ne mogu vratit nego ti pločica uvijek struže po disku, pa se pregrijava i kad ne kočiš. To možeš lako provjerit tako da isaš prednji kraj i zavrtiš rotu, trebala bi napravit bar 3-4 kruga prije nego stane
 
aurellie said:
Većina pločica namjenjena ekstremnijoj upotrebi dolazi sa izolatorom koji odvaja pločicu od klipića. Neznam jeli to slučaj i sa serijskim? jedan primjer EBC HH sa kojima nikad nisam imao problema sa pregrijavanjem, niti prenose toplinu na kliješta niti puno gube na snagi kad se pregriju, meni najbolje pločice koje sam do sad imao samo su hladne nikakve

Problem ti može bit i prevelika količina ulja u posudi pa se klipovi ne mogu vratit nego ti pločica uvijek struže po disku, pa se pregrijava i kad ne kočiš. To možeš lako provjerit tako da isaš prednji kraj i zavrtiš rotu, trebala bi napravit bar 3-4 kruga prije nego stane
Ovo drugo nije jer motor ide prejebeno lagano i kotac se vrti isto tako lagano.Celjusti mi budu nakon extremnog kocenja jako jako vruce.I na rucici je osjecaj slabiji.Jednostavno kao da preveliku toplinu prenese na klipice i na ulje ...

Jos ideja ?
 
Kliješta ti se nemaju odnikud zagrijat nego sa pločica, nabavi nove pločice  (y) valjda
 
mislim da ti je to do plocica probaj uzeti nesto drugo. Imao sam slican problem sa serijskim plocicama stavio brembo i sad je ok jos uvijek malo slabe ali ne mnogo (y)
 
J.U.R.C.A said:
jos netko?

aurelie ti dobro veli probaj ebc ja se s njihovim sintermetal plocicama vozim stalno i nisam imao problema i jako brzo pocnu grist dok su nove cca 50 km  (y)

nakon koliko ti ulje pocrni? i koji motul si stavil  :misli:
 
Nova je pumpa...
tako da nije stiglo pocrniti jos ulje...
neko motul dot 4
pise da je vrenje na 254 ili tako nesto stupnjeva...
EDIT: evo ovo ulje je http://www.motul.com.au/product_line_up/fork_brake_others/others06.html
Jel moguce posto su lajtunzi radjeni u vep hidraulici(na vrapcu) cini mi se da u odnosu na serijske imaju manji promjer onaj unutra kroz koji tece ulje na konektorima....
Ne kuzim se u hidrauliku pa cisto onako pitam ...
 
sumnjam da je do lajtunga ,a nije ni do ulja jer da se ulje pregrijalo bilo bi crno,a zasto nisi stavio dot 5  :misli:
 
Edit sam napravio na post... pa pogledaj!Mozda bi bilo bolje s onim uljem gore iznad u tabeli?
 
ma nis mi to ne znaci ja ti drzim u radioni motul i radim s njim a na motoru od kad se vozim vozim na motul  (y) oni za motocikle preporucaju 5.1 tj 275 stupnjeva , ja bi to stavio za pocetak i plocice naravno, pola litre ti je 100 i koju kunu mislim da 110  :misli:
 
tek sam sad pogledal  :mrgreen: da ovaj iznad 5.1 ti je preporuka za motore ,a ovi rbf-i su za utrke
 
nije do ulja....sa dot 4 mora raditi kako treba....zavisi od materijala diskova...a najvise o vrsti pakni...probaj nesto od carbone lorainne....imas dosta izbora...sve su na bazi carbona....a za ulje imas neo superdot 610...tocka vrelista mu je na 610 stupnjeva....ako ti to nije dovoljno...onda.... :(
 
bmw m 5 said:
nije do ulja....sa dot 4 mora raditi kako treba....zavisi od materijala diskova...a najvise o vrsti pakni...probaj nesto od carbone lorainne....imas dosta izbora...sve su na bazi carbona....a za ulje imas neo superdot 610...tocka vrelista mu je na 610 stupnjeva....ako ti to nije dovoljno...onda.... :(
Isto mi je radio i sa starim original diskovima...
 
Sa EBC HH ce ti raditi bas suprotno: par kocenja ce biti sa cca 50-70% snage, dok ce ostala kocenja dok se pločice ugriju biti silovita i jaka.
Mislim da su u Motormaniji 330 kn par plocica za tvoja kljesta.
 
Da ti motor koči čudno a neznaš što je razumio bih svu ovu raspravu. Ali ako si napisao da se sama kliješta užare, sve je jasno. JEr toplina neće nastat od strujanja zraka preko kliješta ili mućkanja ulja  :mrgreen: nego može doć jedino sa pločica. Ili si buši klipove (što nećeš) ili si nabavi pločice prikladne namjeni (što vjerojatno isto nećeš nego ćeš prvo potrošit x kuna na neke druge solucije  :misli:) Serijske pakne su namjenjene "instant" kočenju i uopće ne koče kad se pregriju. gepeze  (y)
 
Nop necu potrositi X kuna,zato i pitam gdje je problem.Ovo sto si spomenuo busenje klipica? Moze objasnjenje malo :)
Ok probat cu sa drugim plocicama
ovim ebc iz motormanije.
 
J.U.R.C.A said:
Nop necu potrositi X kuna,zato i pitam gdje je problem.Ovo sto si spomenuo busenje klipica? Moze objasnjenje malo :)
Ok probat cu sa drugim plocicama
ovim ebc iz motormanije.

(y) ebc je zakon  (y)

Ma to sam bezveze spomenuo, vidio sam negdje šuplje klipiće pa mi palo na pamet, vjerojatno radi težine ili hlađenja
 
Ali i dalje mi nije jasno zasto je slabiji osjecaj na rucici(kao da 1 mm kasnije hvata....) pretpostavljam da bi najbolja kombinacija bila plocice plus neko ultra super ulje s visokim vrelistem
 
jel tebi to sve skupa dobro odzraceno mozda imas negdije mali mjehuric zraka pa kad se grije i siri stvara probleme u doziranju kocnice  :misli: