Pomoc oko RS 125ice + Engine tuning (edit)

vyp54

Well-known member
Evo tu su slike navodno SP (sport production ili sta vec) cilindra za Apriliu RS 125.

http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/PICT0011-1.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/PICT0009-1.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/PICT0005-1.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/PICT0004-1.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/PICT0003-1.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/PICT0002-1.jpg

A evo slike standard cilindra (tvornicki koji se dobije s motoron), kojeg trenutno koristin.

http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/P2261701.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/P2261700.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/P2261694.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/P2261691.jpg

Tu se ne vidi usis od klipa, ali po meni izgleda da nema neke razlike - ove druge slike su slikane dok je cilindar na motoru pa su ispale loše.
Anyway... ako ima ko da se bavija 125icama ili ih frizira neka se javi jer ja san kupija taj "SP" cilindar u nekog lika iz italije preko Ebaya i on mi je da ove gornje slike, ali evo sad san rastavija mašinu i nevidin neku razliku...

Ako ko zna kako to pripoznat po nekon broju ili necemu neka kaze...
 
meni se cini da je sve to isto kao i kod mene... serijala...  :misli: :misli: :misli:
 
Meni ispuh na prvom cilidru izgleda GOLEMO, a to od gledanja nemas nista.....
skini taj cilidar sa motora pa premjeri pomičnim mjerilom aka. šublerom visine pojedinih kanala od čela cilindra (od gornje strane cilindra do gornje i donje ivice svakoga kanala), premjeri promjer ispuha kod prirubnice i usporedi usisne strane.....pa ces vidjeti jel štima...... (y)
 
cilindar sa gornjih slika je standardni, ali prerađen. na oko su veći usisni kanal, kao i boosteri oko ispuha. prelivni kanali ne izgledaju dirano, možda su samo počišćeni.
 
Novo pitanje...

Evo kako "meni đava neda mira" ja bi tija nafrizirat svoju RSicu makar radija cilo lito :D

Evo nasa san ka neke "specijalce"
http://www.pjme.co.uk/acatalog/RS125.html
ima podosta djelova za tuning... (također koga zanimaju i zamjenski dijelovi - vridi pogledat)

E sad... je li iko ima iskustva sa tuningon 2T 125ica. Ja iman namjeru nabit onaj cilindar (gore navedeni) sa Dell'orto VHSB 34mm (arrow auspuh vec iman).

Vidija san tamo neke usisne lamele - filtere za zrak ovo - ono... Koliko je sta od toga isplativo (ulozeno/dobiveno) ???
Ako ko ima iskustava neka to podijeli ovde :D

Hvala unaprijed
 
za cvaju zlata vrijedi dobar auspuh....dobra elektronika..i naravno dobro "sredena termicka grupa" u sta spada i glava motora...naravno...karburator...filter zraka...to su vec manje stavke. Neznam tocno sta ima u ponudi od kiteva za tvoj motor...ali izbjegavaj kopije kao ovu sto si stavio u link...mitaka-made in taiwan). Pogledaj sta nudi polini ili malossi...za tvoj motor. Kopanje po obicnom cilindru ti nebih preporucio...jer za te stvari...potrebno je sate i sate rada...i puuuno unistenih cilindara...da bi se dobilo zadovoljavajuce.
 
Oni "SP" cilindar je tvornicki malo bolji od standarnog - njega namjeravan stavit i tu vise nista ne dirat.
Glavu također iman neku prerađenu ali na RSu kažu da preko 1:13.5 ubije radilicu, tako da cu tu nesto skemijat.

Standarni karburator je PHBH 28mm, a na STD motoru sa VHSB 34mm imaš 2-3 konja viška (kažu i po 5 ali ne virujen) i da s tin ide bolje podmazivanje sta produzava vijek klipa/cilindra.

I sad kako se vec reka ima od filtera do usisnih lamela ovo ono...

Za auspuh san cuja da je najbolji "Jolly Moto", ako iko zna di se to može nabavit u HR i po kojoj cijeni :) ?
 
originalni SP cilindar ti ima oznaku 220L, razlika je u tome sto su svi kanali za 0,2 mm visi, a cilindar je upravo za toliko i kraci od 220H koji dolazi standardno.

sto se tice glave i kompresije, bar to lako rijesis podlaganjem debljeg dihtunga pod cilindar (inace, idealni squish da bi motor isao vrhunski ti je 0,68 mm, al za cestu je bolje da stavis negdje oko 1 mm, da budes siguran). ako stavljas VHSB 34, moras stavit i drugu prirubnicu.

od usisnih lamela su super boysen 3 stage (ali onda kupujes cijeli blok), ili kupis polini samo lamelice.
 
Znan da za VHSB 34 ide i druga prirubnica.

squish od 0.68mm tj 1mm - sta to znaci ?? visina koju dobijas s dihtunzima ispod cilindra ??

SRy ne razumin se previše - zadnje šta san "tunira" je bija tomos :)
 
podlaganjem dihtunga razlicitih debljina mijenja se i kompresioni prostor....na taj se nacin moze dobiti skoro idealni kopresioni omjer. To se najbolje izmjeri kada se klip dovede u gmt...i tada se jednom injekcijom ustrcava ulje u cilindar....ukljucujuci i sam navoj svjecice.....svaki proizvodac ima svoju mjeru...i da bi taj motor idealno radio potrebno je tim dihtunzima postici taj volumen ustrcanog ulja....ima posla.....ali to rijetko tko radi....doduse aprilija daje u setu tri debljine brtvi...tako na nije toliki bed...ali jedan kit polini evo...za skuter....no com :shock:
 
squish je udaljenost klipa od glave kada je klip u GMT. to izmjeris tako da izvadis svjecicu, i gurnes komad lem zice unutra (prema rubu cilindra guraj) i netko ti zavrti masinu. izvadis i izmjeris i to je to :)

ovo sto bmw m5 kaze je volumen kompresionog prostora. za Rs 125 i bezolovni benzin bi trebao imati negdje 11,5~6 ccm zapremine. Racunaj da ti prostor svjecice zauzima 2 ccm kada mjeris!
 
VypeRS said:
Evo tu su slike navodno SP (sport production ili sta vec) cilindra za Apriliu RS 125.

http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/PICT0011-1.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/PICT0009-1.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/PICT0005-1.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/PICT0004-1.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/PICT0003-1.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/PICT0002-1.jpg

A evo slike standard cilindra (tvornicki koji se dobije s motoron), kojeg trenutno koristin.

http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/P2261701.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/P2261700.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/P2261694.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x307/Vypers_45/P2261691.jpg

Tu se ne vidi usis od klipa, ali po meni izgleda da nema neke razlike - ove druge slike su slikane dok je cilindar na motoru pa su ispale loše.
Anyway... ako ima ko da se bavija 125icama ili ih frizira neka se javi jer ja san kupija taj "SP" cilindar u nekog lika iz italije preko Ebaya i on mi je da ove gornje slike, ali evo sad san rastavija mašinu i nevidin neku razliku...

Ako ko zna kako to pripoznat po nekon broju ili necemu neka kaze...
zanima me u kakvom ti je stanju stari cilindar,te bili ga mozda proda,jeli znas nekoga ko ih ima a da su u dobrom stanju.unaprijed hvala
 
VypeRS said:
Novo pitanje...

Evo kako "meni đava neda mira" ja bi tija nafrizirat svoju RSicu makar radija cilo lito :D

Evo nasa san ka neke "specijalce"
http://www.pjme.co.uk/acatalog/RS125.html
ima podosta djelova za tuning... (također koga zanimaju i zamjenski dijelovi - vridi pogledat)

E sad... je li iko ima iskustva sa tuningon 2T 125ica. Ja iman namjeru nabit onaj cilindar (gore navedeni) sa Dell'orto VHSB 34mm (arrow auspuh vec iman).

Vidija san tamo neke usisne lamele - filtere za zrak ovo - ono... Koliko je sta od toga isplativo (ulozeno/dobiveno) ???
Ako ko ima iskustava neka to podijeli ovde :D

Hvala unaprijed
ja imam puno iskustva u tome,ali imam mali problem u nabavci dijelova,pa ako mozete ikako pomoci
 
Ako ti je stari cilindar zafrižan odnesi ga na novo nikasiliranje, radije nego kupovat novi - u HR dođe od 5000 kn - 6000 kn.

Stari nema ni frižića - sta je na nikad otvaranoj mašini. Sumnjan da bi ga proda, radije da mi stoji za rezervu ipak je to 2T :p
 
VypeRS said:
Ako ti je stari cilindar zafrižan odnesi ga na novo nikasiliranje, radije nego kupovat novi - u HR dođe od 5000 kn - 6000 kn.

Stari nema ni frižića - sta je na nikad otvaranoj mašini. Sumnjan da bi ga proda, radije da mi stoji za rezervu ipak je to 2T :p
nezelin to radit uglavnom ga lose naprave,zanima me dali znas jeli neko prodaje klip i cilindar,koliko si ti platija taj sta si kupija u italiji.unaprijed hvala
:)
 
MOje misljenje je da je najbolje staviti dlr auspuh, ali naravno, tesko ga je nabaviti, pa onda arrow, jolly dolaze u obzir
Nema potreba za stavljanjem veceg frgica, zato kad i u PH i AA se vozi na 28 i svima motori odlicno rade..
 
DLR za taj jos nisan cuja :misli:

Pravila za 125ice su 28mm karb tako da 34 nije dopušten ali razlika između je nebo-zemlja :D
 
Ceki said:
E vidis, Talijani voze DLR, za njih je on bog i batina  :)
DLR ili ti DiLeoni Racing je napravljen po aprilijinim specifikacijama, tj. oni su aprilijin proizvodac tih SP auspuha. Al na zalost, tog vise nema bas za nabavit.
 
Ako nekom treba nabavit  DLR SPECIALNE auspuhe  ja mogu ja ih koristim na rs250 i to su najbolji auspusi jedino ih ne proizvodi vise za rs250 .ALI ZA RS125 IH RADI ZA OVAJ NOVIJI MODEL I ZA STARI AKO ZELITE NEKA VAS SE SKUPI PAR LJUDI JER MI SE ZA JEDAN NEDA ZAJEBAVAT JER NIJE BAS JEDNOSTAVNO.