Pomoc savjet za kupovinu

exelero

New member
naime sto se tice motora inace sam laik... al eto doslo vrijeme i to prerast skupilo se nesto para pa da se ispuni i ta zivotna zelja :) ono sto se prodaje u mom okruzenju su ZX-7R 97g sve u fabrickom stanju 33000km 3800E, honda cbr 600f 2000g 24000km 4200E, i takodje honda cbr900rr kaze extra stanje 97g 3300E. znaci max inace sto bi moga dati je tih 4200E. jel vrijedi ovde sto je najskuplje da je i najbolje...
 
exelero said:
naime sto se tice motora inace sam laik... al eto doslo vrijeme i to prerast skupilo se nesto para pa da se ispuni i ta zivotna zelja :) ono sto se prodaje u mom okruzenju su ZX-7R 97g sve u fabrickom stanju 33000km 3800E, honda cbr 600f 2000g 24000km 4200E, i takodje honda cbr900rr kaze extra stanje 97g 3300E. znaci max inace sto bi moga dati je tih 4200E. jel vrijedi ovde sto je najskuplje da je i najbolje...

s obzirom da ocitoi vjerovatno nisi ni vozio motore prije ovoga i da ti je ovo prvi ja bi ti preporucio ovu hondu cbr 600F.  najmanje je "divlja" od svih navedenih i puno je bolja za pocetnika.
i s obzirom da ocito nisi bas jak sa parama i odrzavanje i dijelovi za cbr 600 F su ti jeftiniji nego za ova druga dva. jede puno manje guma, jeftinija registracija, jeftiniji djelovi...

kawa ima vec dovoljno godina i bilo bi joj vrime da se pocme kvarit, a dijelovi nisu jeftini

cbr900rr, mislim da bi ti bio prejak i prevelik ako nisi nikada do sada vozio velike motore. trazi odredjeno iskustvo da se moze voziti "opusteno"
a i tesko ju je nac da je bas "tvornica" i mislim da budu i skuplje od te cijene  :misli:


uzmi malog CBR-a i gustaj, neces falit
 
CBR pod uvjetom da zans od koga kupujes i u kakvom je stanju tormo. Ako ne onda trazi drugo ili se strpi jos malo i po novog  (y)
 
Koliko sam čuo cbr900rr, ima najizdržljiviju mašinu u to doba kada je rađen taj model, pa stoga 900, to je moje mišljenje  8)