Pomoć Suzuki GS 500

neznam doticni motor, ali svakako pitaj gazdu kak se provjerava ulje, kad odsarafis cep na njemu je stangica i onda se cep prisloni na rub rupe i ocita razina ulja, nippsto se ulje ne ocitava kad se cep usarafi,
razlika ti je otprilike min i max, tj sa usarafljenom stangicom ocitavas max a u stvari je min.
Pa sukladno tome mozes ocijeniti jel motor vozen s min ulja pa se mogu ocekivati problemi.
Tako pise u manualu.
 
Hvala na pomoći pitat ću to i provjerit.Malo me strah svega toga.Čovjek je motor dobio po račun za auto od kolege sa posla i nema A kategorije tako da vj.motor jako malo vozi i pitanje je koliko je to dobro.Jedino je pozitivno što bi uzeo Zongshena pod račun.
 
imao sam gs 500f i jako je zahvalan motor, rega i odrzavanje su povoljni, mjenjao sam ga samo zato jer me srce vuklo na 4 cil zrakom hladjena, racionalnih razloga za promjenu nisam imao
 
Tražim ja stalno ali nije lako nać kad moram dat svoj motor pod račun a malo tko hoće Zonghsen gy-200SM.
Ić ću danas ako bog da pogledat pa ćemo vidjet.
 
Ako uzima zongiya pod račun, znaci samo da ti uvaljuje još veći problem.



 
Nažalost bilo užas vrijeme pa nisam mogao ić pogledat.Čovjek zvuči strašno normalno na telefon.neznam ni sam.
Do sad sam saznao da treba provjerit to ulje i da je najveći problem hrđa rezervara da voli počet puštat.Imate još neki savjet šta gledat?
 
Na tako starom motoru znaju otić i prirubnice usisa, a i iglice plovaka karburatora.

Zna šuškat korpa (između 3 i 4 tis.okr.) i faz lanac, a GS-ovi su poznati po uzdužnom luftu bregastih, pa i to zna klapat u leru.



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
odi pogledat,