Pomoc!

Guardi@n

Member
Prijatelj kupuje motor!
Ne moze se odlucit izmedu yamahe fz6-s, honde cbf600-s, suzukia gsr600, pa pita vas za savjete sta je bolje i sta se isplati!
I da, pita za dl650-V-Strom, kakav je on!? HVala!
 
Ni u jednom nemože pogriješiti, pitanje je samo da li želi nekid (suza) ili zatvorenije s maskom.
Nijedan savjet neće biti onaj pravi jer jedino "guzica " i "filing" koji osjetiš kad sjedneš na određeni model može ti probudit onu lampicu koja klikne kad osjetiš..."to je to"...

..stoga...obavezno mora sjesti i "osjetiti" bar na suho....
 
Ne isplati se ništa - sve su to rupe bez dna  :mrgreen:
CBF je po meni puno slabiji od yamahe i suzukija. GSR je bezobrazno skup. DL je druga klasa. Nisam vozil ni jednog od ta 4 ali mislim da bi izabral yamahu.
 
GSR 600....je mozda skuplji male,al je i bolje malo vise  :mrgreen:
 
Vozil sam tri navedena motocikle. E sad, za kaj ti motocikl treba...u svakom slučaju bih izbjegao yamahu...nikako mi nije legla. Ako misliš putovati po lijepoj našoj(i dalje), pa još k tome u dvoje - uzmi DL 650. Ako se misliš jurcati na kračim relacijama, juriti kroz gradsku gužvu, osvajati zavoje...uzmi GSR-a.
Ili pričekaj da se za koji dan provozam na CBF-u.

Inače je GSR, naravno po mom mišljenju, za klasu ispred Fazera.
 
baxy said:
..stoga...obavezno mora sjesti i "osjetiti" bar na suho....

baš tak - sto ljudi - sto i jedna ćud... svak bu svoga konja hvalil... samo ne uzimaj motor koji ima oznaku S, jer ona je kratica za S(ranj.)... (duboko se ispričavam al tak je)...  8)
 
perepero said:
baš tak - sto ljudi - sto i jedna ćud... svak bu svoga konja hvalil... samo ne uzimaj motor koji ima oznaku S, jer ona je kratica za S(ranj.)... (duboko se ispričavam al tak je)...  8)

sto ljudi sto cudi--sto zena dvjesto sisa...a sta ti znas sta znaci S...(eronja)  :LOL:  :LOL:
 
grga750 said:
GSR 600....je mozda skuplji male,al je i bolje malo vise  :mrgreen:

Nemaš ti pojma kak je vama gore lijepo kad ne morate balansirat između cijena prilikom odabira motora u istoj klasi.
Za razliku si kupim skuter (ne kineski) koji bi bil sparkiran u suzuki servisu da imam s čim otić doma i vratit se kad motor ostavim na servisu  :mrgreen:
 
Obavezno gsr suzu.Za oko najljepši motor,a što se tiče ostaloga motora i kočnica itd... sve pet (y)
Mišljenje onih koji su ga vozili.
 
Ovakve rasprave, dileme itd. su uvijek smješne i svaki put povuku masu da se uključi u raspravu po 1000-ti put: najbolja je Yamaha, Kawa je zakon, HOOONDA... , SUZZZA itd. . "Šta da uzmem?"; i onda postaviš kao odabir 4-5 motora od kojih možda dva imaju sličnosti, a svi su zapravo bitno drukčiji i po izgledu, karakteru, udobnosti, snazi itd. Dobro, svi imaju dva kotača, svjetlo, nogar i sic.
Ako ne zna na koji način želi koristiti (voziti) motor, možda je bolje da ga ne kupuje. Ako zna na koji način se želi voziti , na kolike rute se misli otputiti, s kim, koliko novaca želi potrošiti, onda zna koji motor želi. Na forumu pita tko ima takav motor, njegove mane i to je to. Izabere boju, kupi i vooziiiii.

Ovo pitanje mi sliči na dilemu tipa: "Čuj svi imaju cure, i ja bi jednu ali ne znam koja je najbolja: Stipina, Perina ili Štefova, pa mi vi ekipa s foruma odgovorite koju da uzmem!" Da uzme bilo koju od njih, Stipe, Pero ili Štef bi  mu vjerojatno "objasnili" krivi odabir. Ono što je najbolje za Stipu ne mora biti najbolje za njega. Tako je i s motorom - tvoj krivi odabir i korak si bliže R.I.P.-u. Motor nikada nije kriv!

Da postoji najbolji motor na svijetu, taj bi zatvorio sve ostale tvornice. Normalno da će svatko reći za ono što vozi da je najbolje a ostalo uglavnom sranje, jer da nije tako priznao bi da je pogriješio u odabiru i da čezne za onim što vozi susjed, prijatelj ili netko treći.

Kada malo pročitaš testove vidjeti ćeš da svako tržište diše drukčije: Njemci kupuju CBF i Bandita prvenstveno zbog udobnosti i sigurnosti (ABS), Hrvati Fazera i Z750 zbog omjera kuna/KS, a Ameri u posljednjem broju časopisa RIDER u srednjoj klasi odabiru sv650 jer je njima V-2 zakon.

Reci prijatelju da kupi jedan crni.  :mrgreen:

 
aero said:
Ovakve rasprave, dileme itd. su uvijek smješne i svaki put povuku masu da se uključi u raspravu po 1000-ti put: najbolja je Yamaha, Kawa je zakon, HOOONDA... , SUZZZA itd. . "Šta da uzmem?"; i onda postaviš kao odabir 4-5 motora od kojih možda dva imaju sličnosti, a svi su zapravo bitno drukčiji i po izgledu, karakteru, udobnosti, snazi itd. Dobro, svi imaju dva kotača, svjetlo, nogar i sic.
Ako ne zna na koji način želi koristiti (voziti) motor, možda je bolje da ga ne kupuje. Ako zna na koji način se želi voziti , na kolike rute se misli otputiti, s kim, koliko novaca želi potrošiti, onda zna koji motor želi. Na forumu pita tko ima takav motor, njegove mane i to je to. Izabere boju, kupi i vooziiiii.

Ovo pitanje mi sliči na dilemu tipa: "Čuj svi imaju cure, i ja bi jednu ali ne znam koja je najbolja: Stipina, Perina ili Štefova, pa mi vi ekipa s foruma odgovorite koju da uzmem!" Da uzme bilo koju od njih, Stipe, Pero ili Štef bi  mu vjerojatno "objasnili" krivi odabir. Ono što je najbolje za Stipu ne mora biti najbolje za njega. Tako je i s motorom - tvoj krivi odabir i korak si bliže R.I.P.-u. Motor nikada nije kriv!

Da postoji najbolji motor na svijetu, taj bi zatvorio sve ostale tvornice. Normalno da će svatko reći za ono što vozi da je najbolje a ostalo uglavnom sranje, jer da nije tako priznao bi da je pogriješio u odabiru i da čezne za onim što vozi susjed, prijatelj ili netko treći.

Kada malo pročitaš testove vidjeti ćeš da svako tržište diše drukčije: Njemci kupuju CBF i Bandita prvenstveno zbog udobnosti i sigurnosti (ABS), Hrvati Fazera i Z750 zbog omjera kuna/KS, a Ameri u posljednjem broju časopisa RIDER u srednjoj klasi odabiru sv650 jer je njima V-2 zakon.

Reci prijatelju da kupi jedan crni.  :mrgreen:

Pametno!!
 
bravo aero
glede takvih rasprava mislim da nebi bilo lose da neko malo pismeniji ovdje slozi jedan tekst za ovakve ili pocetnike ili neodlucne
odprilike ovako pocetnicki motori su ti i ti, oni sluze za to i to itd.
pa stavit neke kategorije i svrsta u nijih po par motora, npr. R-ovi su za to i to (sve vezano za njih,sazeto) pa onda nakedi,enduro... navestu u kojem dijelu su najboli,koje su im slabe tocke itd.
evo to je moj prijedlog ako se kome da ko se zaista kuzi u sve to
 
Ma reci ti prijatelju da on sve te motore vidi uzivo, proba na svakoga sjesti, napravi kalkulaciju i onda se odluci  :misli:. Mozda mu se na kraju svidi nesto sasvim drugo. (y)
 
2 markookram:
Na www.motori.hr ima hrpa korisnih tekstova, testova, savjeta itd. koje bi svi neodlučni trebali pročitati prije nego krenu s takvim pitanjima. Koliko god postova došlo na ovakvu temu, mislim da pokretač teme neće biti ništa pametniji ni nakon tisućitog, jer neće saznati ništa novo. Zapravo, ne sluti na dobro kada se netko odlučuje za prvi motor, pa razmišlja između z750, fazera ili gsr-a, a osnovni razlog je cijena ili "isplativost- best-buy". Svaka čast fazeru za 55000 kn u odnosu na 44000 za GS500 ili 38000 za ER5. Nema tu isplativosti ako se R.I.P.-aš sa  100+ KS za tjedan ili mjesec dana. Svi ponavljaju da se ide postepeno: koju godinu na 125-250, pa koju na 500, pa onda svatko vidi u kojem smjeru ide njegovo zadovoljstvo i užitak - da li je to brzina, udobnost, cesta, pista, livada ili šta već.

Što se ekonomije tiče, i to je već rečeno više puta na ovom forumu. Čim smo odlučili kupiti motor, što se tiče love, svi smo pušioničari. To je luksuz, a ne potreba. Nitko ne kupuje motor zato što mu "treba", nego zato što želi i može. Svejedno da li je to 15000 eurića ili 1500. Kakvoga tko može, takav će si kupiti. Bez obzira na cijenu, to je luksuz, jer za istu lovu (i za 1500 i za 15000 eura) se može kupiti auto (koji priznajem kao potrebu).

Kao prijedlog zakonodavcu:
članak xxx.​
Zabranjeno je prodavati motore bez sigurnosne opreme (kaciga, jakna sa protektorima , hlače sa protektorima, bubrežnjak, čizme i rukavice).

Zamislite da aute prodaju bez pojasa i airbaga.
 
aero said:
Ovakve rasprave, dileme itd. su uvijek smješne i svaki put povuku masu da se uključi u raspravu po 1000-ti put: najbolja je Yamaha, Kawa je zakon, HOOONDA... , SUZZZA itd. . "Šta da uzmem?"; i onda postaviš kao odabir 4-5 motora od kojih možda dva imaju sličnosti, a svi su zapravo bitno drukčiji i po izgledu, karakteru, udobnosti, snazi itd. Dobro, svi imaju dva kotača, svjetlo, nogar i sic.
Ako ne zna na koji način želi koristiti (voziti) motor, možda je bolje da ga ne kupuje. Ako zna na koji način se želi voziti , na kolike rute se misli otputiti, s kim, koliko novaca želi potrošiti, onda zna koji motor želi. Na forumu pita tko ima takav motor, njegove mane i to je to. Izabere boju, kupi i vooziiiii.

Ovo pitanje mi sliči na dilemu tipa: "Čuj svi imaju cure, i ja bi jednu ali ne znam koja je najbolja: Stipina, Perina ili Štefova, pa mi vi ekipa s foruma odgovorite koju da uzmem!" Da uzme bilo koju od njih, Stipe, Pero ili Štef bi  mu vjerojatno "objasnili" krivi odabir. Ono što je najbolje za Stipu ne mora biti najbolje za njega. Tako je i s motorom - tvoj krivi odabir i korak si bliže R.I.P.-u. Motor nikada nije kriv!

Da postoji najbolji motor na svijetu, taj bi zatvorio sve ostale tvornice. Normalno da će svatko reći za ono što vozi da je najbolje a ostalo uglavnom sranje, jer da nije tako priznao bi da je pogriješio u odabiru i da čezne za onim što vozi susjed, prijatelj ili netko treći.

Kada malo pročitaš testove vidjeti ćeš da svako tržište diše drukčije: Njemci kupuju CBF i Bandita prvenstveno zbog udobnosti i sigurnosti (ABS), Hrvati Fazera i Z750 zbog omjera kuna/KS, a Ameri u posljednjem broju časopisa RIDER u srednjoj klasi odabiru sv650 jer je njima V-2 zakon.

Reci prijatelju da kupi jedan crni.  :mrgreen:


već sam pomislio "evo ih opet"

svaka čast majstore (y)