baxy said:..stoga...obavezno mora sjesti i "osjetiti" bar na suho....
perepero said:baš tak - sto ljudi - sto i jedna ćud... svak bu svoga konja hvalil... samo ne uzimaj motor koji ima oznaku S, jer ona je kratica za S(ranj.)... (duboko se ispričavam al tak je)... 8)
grga750 said:GSR 600....je mozda skuplji male,al je i bolje malo vise
aero said:Ovakve rasprave, dileme itd. su uvijek smješne i svaki put povuku masu da se uključi u raspravu po 1000-ti put: najbolja je Yamaha, Kawa je zakon, HOOONDA... , SUZZZA itd. . "Šta da uzmem?"; i onda postaviš kao odabir 4-5 motora od kojih možda dva imaju sličnosti, a svi su zapravo bitno drukčiji i po izgledu, karakteru, udobnosti, snazi itd. Dobro, svi imaju dva kotača, svjetlo, nogar i sic.
Ako ne zna na koji način želi koristiti (voziti) motor, možda je bolje da ga ne kupuje. Ako zna na koji način se želi voziti , na kolike rute se misli otputiti, s kim, koliko novaca želi potrošiti, onda zna koji motor želi. Na forumu pita tko ima takav motor, njegove mane i to je to. Izabere boju, kupi i vooziiiii.
Ovo pitanje mi sliči na dilemu tipa: "Čuj svi imaju cure, i ja bi jednu ali ne znam koja je najbolja: Stipina, Perina ili Štefova, pa mi vi ekipa s foruma odgovorite koju da uzmem!" Da uzme bilo koju od njih, Stipe, Pero ili Štef bi mu vjerojatno "objasnili" krivi odabir. Ono što je najbolje za Stipu ne mora biti najbolje za njega. Tako je i s motorom - tvoj krivi odabir i korak si bliže R.I.P.-u. Motor nikada nije kriv!
Da postoji najbolji motor na svijetu, taj bi zatvorio sve ostale tvornice. Normalno da će svatko reći za ono što vozi da je najbolje a ostalo uglavnom sranje, jer da nije tako priznao bi da je pogriješio u odabiru i da čezne za onim što vozi susjed, prijatelj ili netko treći.
Kada malo pročitaš testove vidjeti ćeš da svako tržište diše drukčije: Njemci kupuju CBF i Bandita prvenstveno zbog udobnosti i sigurnosti (ABS), Hrvati Fazera i Z750 zbog omjera kuna/KS, a Ameri u posljednjem broju časopisa RIDER u srednjoj klasi odabiru sv650 jer je njima V-2 zakon.
Reci prijatelju da kupi jedan crni.
aero said:Ovakve rasprave, dileme itd. su uvijek smješne i svaki put povuku masu da se uključi u raspravu po 1000-ti put: najbolja je Yamaha, Kawa je zakon, HOOONDA... , SUZZZA itd. . "Šta da uzmem?"; i onda postaviš kao odabir 4-5 motora od kojih možda dva imaju sličnosti, a svi su zapravo bitno drukčiji i po izgledu, karakteru, udobnosti, snazi itd. Dobro, svi imaju dva kotača, svjetlo, nogar i sic.
Ako ne zna na koji način želi koristiti (voziti) motor, možda je bolje da ga ne kupuje. Ako zna na koji način se želi voziti , na kolike rute se misli otputiti, s kim, koliko novaca želi potrošiti, onda zna koji motor želi. Na forumu pita tko ima takav motor, njegove mane i to je to. Izabere boju, kupi i vooziiiii.
Ovo pitanje mi sliči na dilemu tipa: "Čuj svi imaju cure, i ja bi jednu ali ne znam koja je najbolja: Stipina, Perina ili Štefova, pa mi vi ekipa s foruma odgovorite koju da uzmem!" Da uzme bilo koju od njih, Stipe, Pero ili Štef bi mu vjerojatno "objasnili" krivi odabir. Ono što je najbolje za Stipu ne mora biti najbolje za njega. Tako je i s motorom - tvoj krivi odabir i korak si bliže R.I.P.-u. Motor nikada nije kriv!
Da postoji najbolji motor na svijetu, taj bi zatvorio sve ostale tvornice. Normalno da će svatko reći za ono što vozi da je najbolje a ostalo uglavnom sranje, jer da nije tako priznao bi da je pogriješio u odabiru i da čezne za onim što vozi susjed, prijatelj ili netko treći.
Kada malo pročitaš testove vidjeti ćeš da svako tržište diše drukčije: Njemci kupuju CBF i Bandita prvenstveno zbog udobnosti i sigurnosti (ABS), Hrvati Fazera i Z750 zbog omjera kuna/KS, a Ameri u posljednjem broju časopisa RIDER u srednjoj klasi odabiru sv650 jer je njima V-2 zakon.
Reci prijatelju da kupi jedan crni.