pomozite oko boldorke 900f

cb900bd

New member
iman je već duže vrime i nikad nisam ima problema,jer sam je vozija svaki dan. Nisam je vozija cilu prošlu godinu i od tada kad je ne palim 4-5 dana,upali na tri cilindra i kad oćistim svičice radi normalno, ako je palim svaki dan, upali na zub,svičice su nove!! To me lagano živcira,pa ako ko zna nešto neka pomogne
 
promjeni kablove.. ;)

i pogledaj da ti ne "zaljeva" taj jedan karburator...  (y)
 
ma i očistija sam ga,kad ga nisam vozija onih godinu,prije paljenja sam skinija karburatore i očistija dizne,kad sam ga sastavija upalija je odma
 
to mi je nekako poznato.... jeli zadimi kad upali?

mozda tank blatan?
 
cb900bd said:
jel to sigurno il nagađaš?

a nista nije sigurno, al je moguce... motor je stajao, zna se desit da popuste pa teze pali... nista ne traje vjecno....  :wink:
 
cb900bd said:
neda mi se baš rastavljat,al izgleda da ču morat,fala na informaciji

provjeri prvo onu membranicu na dovodu goriva, to je kao neki vakuum ventil, mozda je manja razina goriva u jednom karburatoru.... kad ostaje bez goriva meni uvijek ostane prvo desni kranji cilindar prvo.... i on mi zna zatrokat.... a sve dizne sam pregledao i ocistio i membrane na karburatorima jedino nisam tank ocistio... al identicni simptomi.... javi sta ispadne  :wink:


a mozda ima neko od strucnijih kakvu bolju ideju  :misli:
 
zimi ga ne vozim svaki dan pa me to izludi tako da ču to šta prije riješit i naravno javit se,aj!
 
evo ja sam danas malo ceprkao, otkrio neke prijelazne otpore, lose mase... farban kostur jbg.  ali otkrio sam da mi jedna bobina ima iskru jadnu i nikakvu, provjerene su elektronike, vodovi, mase, kablovi itd... sad trebam vidjet sta je sa tom bobinom, mozda je neispravna, ali me buni cinjenica da kakvu takvu iskru jadnu ima.... i kad se ugrije nesto je bolja... podsjeca me na ponasanje losih kondenzatora, ali necu se u to mjesat... imam frenda koj je na Ti sa strujom, to njemu prepustam.... inace to je bobina od vanjskih cil. 

eto, mozda pomogne    :misli:
 
izgleda da je problem u neispravnoj/prljavoj iglici ispod plovka karburatora...cim moras svijecicu cistiti znaci da dobiva previse goriva...pogotovo ako stoji par dana...karburator prelije...i zalije sa vise goriva cilindar...

Btw...vjerojatno ti zadimi crni dim..prilikom prvog paljenja...sto bi potvrdilo ovu moju teoriju... :wink:
 
bmw m 5 said:
izgleda da je problem u neispravnoj/prljavoj iglici ispod plovka karburatora...cim moras svijecicu cistiti znaci da dobiva previse goriva...pogotovo ako stoji par dana...karburator prelije...i zalije sa vise goriva cilindar...

Btw...vjerojatno ti zadimi crni dim..prilikom prvog paljenja...sto bi potvrdilo ovu moju teoriju... :wink:

se slažem sa mišljenjem, a što se tiće bombine imao sam slučaj da je pukla  sa gornje strane (nevidi se dok ju ne skineš) i onda tamo lagano probija, ja svoju zalio tekučom plastikom i poslje bilo ok dok nije došla zamjena.
 
Ringo said:
se slažem sa mišljenjem, a što se tiće bombine imao sam slučaj da je pukla  sa gornje strane (nevidi se dok ju ne skineš) i onda tamo lagano probija, ja svoju zalio tekučom plastikom i poslje bilo ok dok nije došla zamjena.

nije pukla, bar ja to nisam vidio... skidao sam.... neznam za 900 ali moja nije crno dimila.... zato i jesam posumnjao na gumice ventila, sa ce vjerojatno meni i bit...  :wink:

naravno u kombinaciji sa bobinom, koja ocito nije ispravna...  :mrgreen:
 
nije crni nego bili dim i to zadimi na minut čim se počne grijat prestane dimit,malo me gripa uvatila pa nisam ništa radija,vidit ču danas sutra,mislim da čak imam i rezervne bobine