kmamic
Member
Pozdrav
Nakon prošlogodišnjeg pada, na Hornetu 2002. god. mi je, između ostalog nastradao i
kilometar sat.
Kućište je ostalo čitavo i OK se drži, međutim, vijak za podešavanje parcijalne (dnevne)
kilometraže se lagano savinuo, te se dosta teško okreće (resetira) na nulu.
Kad ga poništim na nulu i krenem se voziti, na brojaču dnevne kilometraže se brojači normalno
okreću, ali negdje kod cca 30+ km, mi prebaci i prvu stoticu. Ukupna km mi radi dobro, pokazivač
brzine i o/min isto, samo me muči ova dnevna kilometraža.
Kako se radio o Hornetu 2002, koji ima potpuno analogne instrumente i nema pokazivač niti
lampicu od goriva, bitno mi je da mi dnevna km radi, kako bi na vrijeme stigao natočiti gorivo
(pratim potrošnju putem km).
Dakle, pitanje je, dali netko u ZG ili bilo gdje drugdje popravlja analogne km satove?
Pozdrav
Nakon prošlogodišnjeg pada, na Hornetu 2002. god. mi je, između ostalog nastradao i
kilometar sat.
Kućište je ostalo čitavo i OK se drži, međutim, vijak za podešavanje parcijalne (dnevne)
kilometraže se lagano savinuo, te se dosta teško okreće (resetira) na nulu.
Kad ga poništim na nulu i krenem se voziti, na brojaču dnevne kilometraže se brojači normalno
okreću, ali negdje kod cca 30+ km, mi prebaci i prvu stoticu. Ukupna km mi radi dobro, pokazivač
brzine i o/min isto, samo me muči ova dnevna kilometraža.
Kako se radio o Hornetu 2002, koji ima potpuno analogne instrumente i nema pokazivač niti
lampicu od goriva, bitno mi je da mi dnevna km radi, kako bi na vrijeme stigao natočiti gorivo
(pratim potrošnju putem km).
Dakle, pitanje je, dali netko u ZG ili bilo gdje drugdje popravlja analogne km satove?
Pozdrav