Popravak ECU-a?

Tutty

New member
Gdje bih se mogao dati ECU od Ducatia 900SS na testiranje i eventualni popravak, znati li koga na području Splita ili Hr tko se bavi s time?
 
Ja znam čovjeka, meni je radio na Nissanu z300. Mogu ga upitati dali može to pogledati?
 
pronašao sam neku firmu u Splitu pa sam ga sad ostavio kod njih, vidjet ću kroz par dana što oni kažu
 
markookram said:
jel se da otvoriti taj ecu ?

A vidi se malo silikona po rubovima di se spajaju oba dijela, čini se da je već netko bio otvarao, čovjek je rekao da će pokušat otvorit i vidit jeli unutra gola pločica ili je sve "zaliveno"
 
davno smo bili pokušali rastaviti jedan od kawasakia ... bil je kompleno zaliven u gumu ... nažalost tu nije bilo mogučnosti za popravak ...
 
Tutty said:
Gdje bih se mogao dati ECU od Ducatia 900SS na testiranje i eventualni popravak, znati li koga na području Splita ili Hr tko se bavi s time?

ECU se ne popravlja niti se otvara, takodjer ne testira se na nacin da se ugradjuje u drugi motor bez obzira sto je isti model. Sve da je neki spoj odpojen i da se zalemi nazad ili sto vec i da proradi, velika je vjerojatnost da ce opet otkazat poslusnost ali na nacin da ce ucinit stetu na drugim elektronickim dijelovima, jesi li spreman toliko riskirat - to je na tebi. Ako je ECU na motoru treba ga testirat i uskladit sve parametre a to je servis i ne zelis znat koliko to kosta jer ce dijagnoza biti "kupi novi".
Nisi rekao da li je to tvoj motor
 
PileRR said:
ECU se ne popravlja niti se otvara, takodjer ne testira se na nacin da se ugradjuje u drugi motor bez obzira sto je isti model. Sve da je neki spoj odpojen i da se zalemi nazad ili sto vec i da proradi, velika je vjerojatnost da ce opet otkazat poslusnost ali na nacin da ce ucinit stetu na drugim elektronickim dijelovima, jesi li spreman toliko riskirat - to je na tebi. Ako je ECU na motoru treba ga testirat i uskladit sve parametre a to je servis i ne zelis znat koliko to kosta jer ce dijagnoza biti "kupi novi".
Nisi rekao da li je to tvoj motor

Zašto?
 
mate said:

...ECU je tvornicki prilagodjen jednom motoru (kodom), s vremenom i koristenjem te raznim servisima, resetiranjima kupio je postavke tog motorara (prilagodjavan je tom motoru) i sva stimanja koje je majstor mijenjao na servisima ili zadnji put kada je koristen odrzavao je rad toga motora. Nije na isti nacin postavljen kao ECU na susjedovom motor (2 ECU-a nisu isto namjestena)
Ako susjed skine ECU sa svog motora i spojis onaj prvi na susjedov dogodit ce se to da ce susjedov motor raditi (ako je prvi ECU ispravan naravno) po postvkama prvog ECU-a a postavke susjedovog su bile drugacije i susjedov motor ce zahtjevat servis (uskladjivanje) kada susjed vrati svoj ECU jer su drukcije.
Ukoliko je prvi ECU neispravan (sto u slucaju ovog posta je istina) vjerovatnost je da naneses stetu na susjedovom motoru. Najmanje sto ce mu se dogodit je da ode na servis uskladit svoj ECU sa radom svog motora.

edit: ECU se testira na svom motoru da se izbjegne mogucnost nanosenja stete na drugom motoru
 
Kad bi uzeli oba tvoja odgovora, teoretski, mogli  bi zaključiti da govoriš diplomatskim jezikom jer načelno ništa nije krivo. :mrgreen: Ali... zapravo je, jer prebacivanje centraline je jedini i najtočniji test. Barem na Ducatiju. Na centralini se zapravo ne može podesiti ništa previše bitno, samo CO odnosno mješavina zraka i benzina,  dok je sve ostalo tvornički regulirano i možeš se slikat. Kad ona rikne, a nisam još čuo da je riknula u smislu nemogućnosti promjene gore navedenih parametara, onda rikava, opet ponavljam na Dukcima i ostalim prometalima kojima upravlja Magneti Marelli, najčešće zbog pogrešnog isključivanja cilindara. I što je najgore, događa se povremeno a Mathesis ili ne može registrirat ili daje grešku na svjećici/bobini što te dodatno izjebe. Greška je uvijek bila u hardveru, barem na novim modelima koji nemaju promjenjive mape. Dakle, spajanjem na Mathesis u sekundi susjedu vratiš njegove parametre i svi idu doma sretni i zadovoljni. :mrgreen: Ako treba, mogu skenirat i moju disertaciju na zadanu temu, kontakte u Magneti-ju i pisma cijelom managementu Ducatija. :mrgreen:

P.S. Kod najnovijih modela postoji mali problem oko kodiranja ključa pa je zato nezgodno mjenjat centraline, ali i to se riješi.
 
Motor je dobio drugi ECU i sad uredno radi, također je stari ostavljen u Splitu u jednom servisu te bi i on ubrzo trebao biti napravljen jer se čeka neki čip da stigne (iako čovjek ne garantira koliko će dugotrajno biti...)
 
PileRR said:
ECU se ne popravlja niti se otvara, takodjer ne testira se na nacin da se ugradjuje u drugi motor bez obzira sto je isti model. Sve da je neki spoj odpojen i da se zalemi nazad ili sto vec i da proradi, velika je vjerojatnost da ce opet otkazat poslusnost ali na nacin da ce ucinit stetu na drugim elektronickim dijelovima, jesi li spreman toliko riskirat - to je na tebi. Ako je ECU na motoru treba ga testirat i uskladit sve parametre a to je servis i ne zelis znat koliko to kosta jer ce dijagnoza biti "kupi novi".
Nisi rekao da li je to tvoj motor
Na motorima kakve ja vozim centralina je jedini elektronicki dio nema sta drugo otici.  :mrgreen:

...znam za desetak uspjesnih popravaka centraline na Transalpu 600. I taj je zaliven u gumu, ali tko ima strpljenja i nema para za novi ocisti to lijepo. Istina tamo kvar u 99% slucajeva otkloni samo prelemljavanje kontakata, pa mozemo reci da se radi o mehanickom kvaru.  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
PileRR said:
...ECU je tvornicki prilagodjen jednom motoru (kodom), s vremenom i koristenjem te raznim servisima, resetiranjima kupio je postavke tog motorara (prilagodjavan je tom motoru) i sva stimanja koje je majstor mijenjao na servisima ili zadnji put kada je koristen odrzavao je rad toga motora. Nije na isti nacin postavljen kao ECU na susjedovom motor (2 ECU-a nisu isto namjestena)
Ako susjed skine ECU sa svog motora i spojis onaj prvi na susjedov dogodit ce se to da ce susjedov motor raditi (ako je prvi ECU ispravan naravno) po postvkama prvog ECU-a a postavke susjedovog su bile drugacije i susjedov motor ce zahtjevat servis (uskladjivanje) kada susjed vrati svoj ECU jer su drukcije.
Ukoliko je prvi ECU neispravan (sto u slucaju ovog posta je istina) vjerovatnost je da naneses stetu na susjedovom motoru. Najmanje sto ce mu se dogodit je da ode na servis uskladit svoj ECU sa radom svog motora.

edit: ECU se testira na svom motoru da se izbjegne mogucnost nanosenja stete na drugom motoru
neće bit nikakve štete na motoru. misliš da se za svaki motor zasebno radi mapiranje? ti motori bi koštali 10 put više neg što koštaju :wink:
kao što je mate rekao, eventualno se fino uštimavaju, al da će ECU dovesti do oštećenja/havarije kod razmjene između dva ista motora, krivo.
 
mate said:
Kad bi uzeli oba tvoja odgovora, teoretski, mogli  bi zaključiti da govoriš diplomatskim jezikom jer načelno ništa nije krivo. :mrgreen: Ali... zapravo je, jer prebacivanje centraline je jedini i najtočniji test. Barem na Ducatiju. Na centralini se zapravo ne može podesiti ništa previše bitno, samo CO odnosno mješavina zraka i benzina,  dok je sve ostalo tvornički regulirano i možeš se slikat. Kad ona rikne, a nisam još čuo da je riknula u smislu nemogućnosti promjene gore navedenih parametara, onda rikava, opet ponavljam na Dukcima i ostalim prometalima kojima upravlja Magneti Marelli, najčešće zbog pogrešnog isključivanja cilindara. I što je najgore, događa se povremeno a Mathesis ili ne može registrirat ili daje grešku na svjećici/bobini što te dodatno izjebe. Greška je uvijek bila u hardveru, barem na novim modelima koji nemaju promjenjive mape. Dakle, spajanjem na Mathesis u sekundi susjedu vratiš njegove parametre i svi idu doma sretni i zadovoljni. :mrgreen: Ako treba, mogu skenirat i moju disertaciju na zadanu temu, kontakte u Magneti-ju i pisma cijelom managementu Ducatija. :mrgreen:

P.S. Kod najnovijih modela postoji mali problem oko kodiranja ključa pa je zato nezgodno mjenjat centraline, ali i to se riješi.

Ne vidim di je problem u mom diplomatskom obracanju, izrazavam se na nacin da i laiku tekst bude razumljiv.
citam sve sto sam napisao i nista nije krivo a i sve se svodilo na moj savjet momku da se ne igra sa neispravnim ECU-om....
Hajdemo redom…
Ti si “boldao” moje rijeci koje sam spomenuo “usput” I svojim postom dokazao da tipkam gluposti.

ako ECU kontrolira samo mjesavinu zraka i benzina onda je rijec o starom modelu i ko sto kazes ne bi bio problem, ja osobno ne bih koristio polovni ECU niti bih ga stavio na drugi motor a pogotovo ne da vidim da li radi - to je bila moja poanta.
ECU znaci Engine Control Unit… godinama se vec upotrebljava za Electronic Control Unit, pogotovo u Ducatiju, ti to vjerovatno jako dobro znas ..... zato sam rekao da se ne seli sa motora na motor.... govorim opcenito a ti se drzis tog starog modela


Na mom motoru (i na novim modelima ducatija) ECU kontrolira zrak, vrijeme paljenja, modove voznje, ispoljavanje snage na prijenos, DTC, kodiran je i  sve se postavke mogu izmjeniti ili odredjene funkcije iskljuciti, jedino testiranje ECU-a je na motoru preko kompjutera.

copy/paste iz diagnostic sistema i uputa o servisiranju (nije rijec o Ducatiu) - zato sam rekao da se ne premjesta sa motora na motor:

Installing BMS-K electronic engine management unit
Note
Do not, under any circumstances temporarily install control units from other vehicles by way of testing.
The possible consequences include:
Coding data could be overwritten.
The control units could malfunction.
.....da, istina je da nisu rekli da neispravan ECU moze nanjeti stetu drugim elektronickim elementima jer u BMW-u nisu naisli na neispravan ECU ali postoji vjerovatnost da moze poremetiti modove ili DTC na bilo kojoj marki motora

Long story short - da meni netko dodje sa ECU u ruci ne bih ga primio i rekao bi mu sve sto sam vec naveo
Da BMW Motorrad zeli biti sigurno na vrhu vise bi vremena provodili prateci trendove Ducatija.
Da ispravljas moje navode za.... ventile, bregastu, cilindre drzao bih jezik za zubima u stvari ne bih ni stavlajo komentare, ali tamo di sa “doma” ispravljas nesto di sam u pravu
Dizertaciju nemam ali satavljam elaborate o mnogim sistemima motocikla i na mojim proracunima bi pozavidjeli ugledni servisi.
I ja odrzavam kontakte malo sire ... Sato racing je krenuo u izradu rear seta za Diavela na moj upit, Pazzo je uveo ruckice za Diavela na moj upit uz ispriku tso to nisu odavno ucinili, Yoshimura Usa je uvela dodatak na full systemu za S1000RR na moju inicijativu... nije bas da ne pratim trendove
Kad vec dajes do znacaja vazno da se razumijes u Ducati onda prosvijetli nas laike odgovorima na tri jednostavna pitanja koji vrsni poznavatelj Ducatija zna sigurno
1. koji je motor brzi od 0 do 100 kmh, Diavel Carbon ili 1098 sp – i zasto?
2. koje se povecanje KS ocekuje ugradnjom “Complete exhaust system with carbon silencers” made by Ducati Performance?
3. Zasto Talijani tvrde da je Diavel Carbon najbrzi u odnosu na svu konkurenciju?
    (odgovor na ovo pitanje nije “jer je Diavel Carbon najlaksi")

Take your time, u don’t have to answer questions right away  :wink:
 
Pissing contest!!!
:hura:
 
PileRR said:
Kad vec dajes do znacaja vazno da se razumijes u Ducati onda prosvijetli nas laike odgovorima na tri jednostavna pitanja koji vrsni poznavatelj Ducatija zna sigurno
1. koji je motor brzi od 0 do 100 kmh, Diavel Carbon ili 1098 sp – i zasto?
2. koje se povecanje KS ocekuje ugradnjom “Complete exhaust system with carbon silencers” made by Ducati Performance?
3. Zasto Talijani tvrde da je Diavel Carbon najbrzi u odnosu na svu konkurenciju?
    (odgovor na ovo pitanje nije “jer je Diavel Carbon najlaksi")

Take your time, u don’t have to answer questions right away  :wink:
Trećim pitanjem si sam sebi odgovorio na prvo. :mrgreen:
 
O ne, još jedan Tommee.... :mrgreen:

Nigdje nisam rekao da u tvom postu ima problema, samo da nema odgovora pa ga stoga nisi ni morao pisati. Proizvođač deklarira i ulje koje bi se "moralo" stavljati u motore. Proizvođač deklarira i ugradnju originalnih rezervnih dijelova.... da dalje ne nabrajam, što su u većini slučajeve potpune gluposti. Zašto je tako znaju i vrapcsi na granama. U krajnjoj liniji, tko od njih proizvodi ovjes, tko proizvodi kočnice, diskove, rame, centraline... kad se sve skupa zborji postavlja se pitanje što oni, proizvođači općenito, uopće proizvode.
To što ti ne bi nikad stavio drugu centralinu, to je tvoja osobna stvar. I sam pišeš da čak ni vrli Nijemci nisu nigdje izričito rekli da može napraviti štetu, a ne znam ni šta je sporno u pozivanju na"stare" modele kad je topic o 900SS-u. Ja znam koja centralina se ugrađuje u njega i znam da se prebacivanje radi bez ikakvih problema. Dakle, ja to znam a ti nagađaš. To je velika razlika. Međutim, ako smo isto radili i sa 1098 i 1198 onda se teško može reći da se pokrivaju samo stari modeli, no ti uvijek možeš provjeriti od modela 996R koji je uz Testastrettu imao i "novi" tip centraline, šta je kontrolirala onda a što sada. Znaš, nisu svi kao BMW prvi normalan motor prizveli prije par godina jer nije tajna da je s izuzetkom 1000RR na svim ostalim modelima iz bavarske kuće prisutna vrhunska tehnologija 70-tih godina prošlog stoljeća. :mrgreen:
Na pitanja je glupo odgovarat jer je tonu faktora u igri, od gume, prijanjanja, ispoljavanja snage, rasporeda težine, samog vozača...bla bla. Jedino što ti iz iskustva mogu reći je da je pod točkom dva velika prevara. Obrazloženje po potrebi. :jesus:
Da zaključim, nisi dao točan odgovor na čovjekovo pitanje nego bezveze filozofiraš, što je manji problem, nego si i mene uveo u tu istu filozofiju, što je veći problem. Možda sam to trebao odmah skinut... :mrgreen:
 
mate said:
O ne, još jedan Tommee.... :mrgreen:

Nigdje nisam rekao da u tvom postu ima problema, samo da nema odgovora pa ga stoga nisi ni morao pisati. Proizvođač deklarira i ulje koje bi se "moralo" stavljati u motore. Proizvođač deklarira i ugradnju originalnih rezervnih dijelova.... da dalje ne nabrajam, što su u većini slučajeve potpune gluposti. Zašto je tako znaju i vrapcsi na granama. U krajnjoj liniji, tko od njih proizvodi ovjes, tko proizvodi kočnice, diskove, rame, centraline... kad se sve skupa zborji postavlja se pitanje što oni, proizvođači općenito, uopće proizvode.
To što ti ne bi nikad stavio drugu centralinu, to je tvoja osobna stvar. I sam pišeš da čak ni vrli Nijemci nisu nigdje izričito rekli da može napraviti štetu, a ne znam ni šta je sporno u pozivanju na"stare" modele kad je topic o 900SS-u. Ja znam koja centralina se ugrađuje u njega i znam da se prebacivanje radi bez ikakvih problema. Dakle, ja to znam a ti nagađaš. To je velika razlika. Međutim, ako smo isto radili i sa 1098 i 1198 onda se teško može reći da se pokrivaju samo stari modeli, no ti uvijek možeš provjeriti od modela 996R koji je uz Testastrettu imao i "novi" tip centraline, šta je kontrolirala onda a što sada. Znaš, nisu svi kao BMW prvi normalan motor prizveli prije par godina jer nije tajna da je s izuzetkom 1000RR na svim ostalim modelima iz bavarske kuće prisutna vrhunska tehnologija 70-tih godina prošlog stoljeća. :mrgreen:
Na pitanja je glupo odgovarat jer je tonu faktora u igri, od gume, prijanjanja, ispoljavanja snage, rasporeda težine, samog vozača...bla bla. Jedino što ti iz iskustva mogu reći je da je pod točkom dva velika prevara. Obrazloženje po potrebi. :jesus:
Da zaključim, nisi dao točan odgovor na čovjekovo pitanje nego bezveze filozofiraš, što je manji problem, nego si i mene uveo u tu istu filozofiju, što je veći problem. Možda sam to trebao odmah skinut... :mrgreen:

...momku sam dao svoje misljenje a ispada da lupetam gluposti, tako mi i treba kad ocu pomoc, nek montira i testira tko sto i kako hoce

1. diavel - zbog prijenosa (lancanika), diavel 15:43, 1098 15:38
2. diavel - 5-8 %, ne vise (u kompletu su termignoni auspuh. trkaci filter zraka i ECU)
3. najbrzi je jer ima najnizi sic!, tour sic je jos nizi, talijan bi onda doveo vozaca od 1.5 m i 45 kg oslonjenog sa oba stopala na pod dok sjedi na diavelu

...ako mislis da treba skinut, skidaj sto hoces tvoj je forum

edit: nije 1098 nego 1198... sad vise nije ni vazno