mate said:
Kad bi uzeli oba tvoja odgovora, teoretski, mogli bi zaključiti da govoriš diplomatskim jezikom jer načelno ništa nije krivo.
Ali... zapravo je, jer prebacivanje centraline je jedini i najtočniji test. Barem na Ducatiju. Na centralini se zapravo ne može podesiti ništa previše bitno, samo CO odnosno mješavina zraka i benzina, dok je sve ostalo tvornički regulirano i možeš se slikat. Kad ona rikne, a nisam još čuo da je riknula u smislu nemogućnosti promjene gore navedenih parametara, onda rikava, opet ponavljam na Dukcima i ostalim prometalima kojima upravlja Magneti Marelli, najčešće zbog pogrešnog isključivanja cilindara. I što je najgore, događa se povremeno a Mathesis ili ne može registrirat ili daje grešku na svjećici/bobini što te dodatno izjebe. Greška je uvijek bila u hardveru, barem na novim modelima koji nemaju promjenjive mape. Dakle, spajanjem na Mathesis u sekundi susjedu vratiš njegove parametre i svi idu doma sretni i zadovoljni.
Ako treba, mogu skenirat i moju disertaciju na zadanu temu, kontakte u Magneti-ju i pisma cijelom managementu Ducatija.
P.S. Kod najnovijih modela postoji mali problem oko kodiranja ključa pa je zato nezgodno mjenjat centraline, ali i to se riješi.
Ne vidim di je problem u mom diplomatskom obracanju, izrazavam se na nacin da i laiku tekst bude razumljiv.
citam sve sto sam napisao i nista nije krivo a i sve se svodilo na moj savjet momku da se ne igra sa neispravnim ECU-om....
Hajdemo redom…
Ti si “boldao” moje rijeci koje sam spomenuo “usput” I svojim postom dokazao da tipkam gluposti.
ako ECU kontrolira samo mjesavinu zraka i benzina onda je rijec o starom modelu i ko sto kazes ne bi bio problem, ja osobno ne bih koristio polovni ECU niti bih ga stavio na drugi motor a pogotovo ne da vidim da li radi - to je bila moja poanta.
ECU znaci Engine Control Unit… godinama se vec upotrebljava za Electronic Control Unit, pogotovo u Ducatiju, ti to vjerovatno jako dobro znas ..... zato sam rekao da se ne seli sa motora na motor.... govorim opcenito a ti se drzis tog starog modela
Na mom motoru (i na novim modelima ducatija) ECU kontrolira zrak, vrijeme paljenja, modove voznje, ispoljavanje snage na prijenos, DTC, kodiran je i sve se postavke mogu izmjeniti ili odredjene funkcije iskljuciti, jedino testiranje ECU-a je na motoru preko kompjutera.
copy/paste iz diagnostic sistema i uputa o servisiranju (nije rijec o Ducatiu) -
zato sam rekao da se ne premjesta sa motora na motor:
Installing BMS-K electronic engine management unit
Note
Do not,
under any circumstances temporarily install control units from other vehicles by way of testing.
The possible consequences include:
Coding data could be overwritten.
The control units could malfunction.
.....da, istina je da nisu rekli da neispravan ECU moze nanjeti stetu drugim elektronickim elementima jer u BMW-u nisu naisli na neispravan ECU ali postoji vjerovatnost da moze poremetiti modove ili DTC na bilo kojoj marki motora
Long story short - da meni netko dodje sa ECU u ruci ne bih ga primio i rekao bi mu sve sto sam vec naveo
Da BMW Motorrad zeli biti sigurno na vrhu vise bi vremena provodili prateci trendove Ducatija.
Da ispravljas moje navode za.... ventile, bregastu, cilindre drzao bih jezik za zubima u stvari ne bih ni stavlajo komentare, ali tamo di sa “doma” ispravljas nesto di sam u pravu
Dizertaciju nemam ali satavljam elaborate o mnogim sistemima motocikla i na mojim proracunima bi pozavidjeli ugledni servisi.
I ja odrzavam kontakte malo sire ... Sato racing je krenuo u izradu rear seta za Diavela na moj upit, Pazzo je uveo ruckice za Diavela na moj upit uz ispriku tso to nisu odavno ucinili, Yoshimura Usa je uvela dodatak na full systemu za S1000RR na moju inicijativu... nije bas da ne pratim trendove
Kad vec dajes do znacaja vazno da se razumijes u Ducati onda prosvijetli nas laike odgovorima na tri jednostavna pitanja koji vrsni poznavatelj Ducatija zna sigurno
1. koji je motor brzi od 0 do 100 kmh, Diavel Carbon ili 1098 sp – i zasto?
2. koje se povecanje KS ocekuje ugradnjom “Complete exhaust system with carbon silencers” made by Ducati Performance?
3. Zasto Talijani tvrde da je Diavel Carbon najbrzi u odnosu na svu konkurenciju?
(odgovor na ovo pitanje nije “jer je Diavel Carbon najlaksi")
Take your time, u don’t have to answer questions right away :wink: