StatusQuo
Active member
Nije moto putopis ali ima skuter u cijeloj priči , a možda nekome i pomogne u planiranju vlastitog putovanja,
Prvi dio...
Krećemo, petak ujutro, Pleso. Uzljetanje i sljetanje u Lisabonu za 3 sata, vremenska razlika je sat vremena. Odmah iz zrakoplova se vidi da je predivan i impozantan grad.
https://postimage.org/
Nakon sljetanja, metro do centra, malo pješačenja do hostela u kojem smo bili situirani.
https://postimage.org/
https://postimage.org/
Na putu do hostela smo malo ogladnili pa je trebalo i prigristi nešto,
Cijeli grad je pun tuk tukova i vozači vas stalno zovu na vožnju, koliko smo vidjeli cijena je nekih 30€/30min ali se da cjenkati, idemo dalje pješice..
http://postimage.org/
Prva znamenitost,
Dizalo Santa Justa projektirao je Raul Mesnier de Ponsard. Izgradnja je započela 1900. godine i dovršena je 1902. godine. Izvorno je bilo na parni pogon, da bi 1907. bilo prebačeno na električni.
https://postimage.org/
Željezno dizalo visoko je 45 metara i izrađeno je u neogotičkom stilu. Dizalo ima dvije kabine s drvenom unutrašnjošću, svaka s 19 sjedećih i 10 stajaćih mjesta.
https://postimage.org/app.php
Lagano dalje...
Lovimo trajekt za Cacilhas, cca 3€ povratna karta po osobi, 10tak min vožnje. Zanimljivo da je ovo sve rijeka Tejo, a ne ocean kako se čini na prvu (oba mosta, 25th of April i Vasco da Gama idu preko nje, o tome malo kasnije).
I idemo vidjeti kip Krista po uzoru na onaj u Riu. Kip je visok 104 metra, izgradnja je započela 1949 kao zahvala Bogu što Portugal nije sudjelovao u WWII, konačno je dovršena deset godina kasnije.
Lift koji za 1€ skraćuje put do Krista dobih pol sata...
:slinavac:
Pogled privlači most koji neodoljivo podsjeća na Golden Gate (čak ga je i izgradila američka kompanija ABC - American Bridge Company) ali nema veze snjim i po dužini od 2,277 je 27. po dužini noseći most u svijetu (u vrijeme kada je izgrađen bio je 5. najduži noseći most u svijetu i najveći izvan Amerike). Pješacima je zabranjen prijelaz, a osim cestovnih prometala na nižem nivou ide željeznica?!
http://postimage.org/app.php
Na putu natrag za Lisabon,
Glavni trg na kojem smo gledali utakmicu, o tome malo više kasnije :no: unk:
Neka riba u krumpiru, navodno "specijalitet", budući da smo oboje ljudi od mesa nismo se baš usrećili, generalno im se većina gastronomije temelji na ribi tako da se nismo baš previše najeli te nastavili tumarati kroz grad...
Hostel u kojem smo bili i o kojem ne možemo reći apsolutno ništa loše, od ljudi, higijene, hrane, stvarno 10/10,
Prvi dio...
Krećemo, petak ujutro, Pleso. Uzljetanje i sljetanje u Lisabonu za 3 sata, vremenska razlika je sat vremena. Odmah iz zrakoplova se vidi da je predivan i impozantan grad.
https://postimage.org/
Nakon sljetanja, metro do centra, malo pješačenja do hostela u kojem smo bili situirani.
https://postimage.org/
https://postimage.org/
Na putu do hostela smo malo ogladnili pa je trebalo i prigristi nešto,
Cijeli grad je pun tuk tukova i vozači vas stalno zovu na vožnju, koliko smo vidjeli cijena je nekih 30€/30min ali se da cjenkati, idemo dalje pješice..
http://postimage.org/
Prva znamenitost,
Dizalo Santa Justa projektirao je Raul Mesnier de Ponsard. Izgradnja je započela 1900. godine i dovršena je 1902. godine. Izvorno je bilo na parni pogon, da bi 1907. bilo prebačeno na električni.
https://postimage.org/
Željezno dizalo visoko je 45 metara i izrađeno je u neogotičkom stilu. Dizalo ima dvije kabine s drvenom unutrašnjošću, svaka s 19 sjedećih i 10 stajaćih mjesta.
https://postimage.org/app.php
Lagano dalje...
Lovimo trajekt za Cacilhas, cca 3€ povratna karta po osobi, 10tak min vožnje. Zanimljivo da je ovo sve rijeka Tejo, a ne ocean kako se čini na prvu (oba mosta, 25th of April i Vasco da Gama idu preko nje, o tome malo kasnije).
I idemo vidjeti kip Krista po uzoru na onaj u Riu. Kip je visok 104 metra, izgradnja je započela 1949 kao zahvala Bogu što Portugal nije sudjelovao u WWII, konačno je dovršena deset godina kasnije.
Lift koji za 1€ skraćuje put do Krista dobih pol sata...
:slinavac:
Pogled privlači most koji neodoljivo podsjeća na Golden Gate (čak ga je i izgradila američka kompanija ABC - American Bridge Company) ali nema veze snjim i po dužini od 2,277 je 27. po dužini noseći most u svijetu (u vrijeme kada je izgrađen bio je 5. najduži noseći most u svijetu i najveći izvan Amerike). Pješacima je zabranjen prijelaz, a osim cestovnih prometala na nižem nivou ide željeznica?!
http://postimage.org/app.php
Na putu natrag za Lisabon,
Glavni trg na kojem smo gledali utakmicu, o tome malo više kasnije :no: unk:
Neka riba u krumpiru, navodno "specijalitet", budući da smo oboje ljudi od mesa nismo se baš usrećili, generalno im se većina gastronomije temelji na ribi tako da se nismo baš previše najeli te nastavili tumarati kroz grad...
Hostel u kojem smo bili i o kojem ne možemo reći apsolutno ništa loše, od ljudi, higijene, hrane, stvarno 10/10,