Potroseni lanac

3alfa3

Well-known member
Ajmo znalci, ovo je fotka skinutog lanca od 112 linkova i savinutog koliko je dopustao. Mjerio sam ga prije demontaze i znam gdje je (bio) po pitanju tolerancije (budem kasnije napisao ak bu interesa za podatkom).

Gdje je na skali od 1 -10 po "istegnutosti"?  1 je nov, 10 je na kraju propisane tolerancije  :mrgreen:



 

Attachments

  • 20190210_135006_resize.jpg
    20190210_135006_resize.jpg
    636 KB · Views: 321
enduro said:
Ako se ne varam na drugi nacin se utvrdjuje potrosenost lanca.

OK, mjerenjem, to sam i napravio i imam podatak, al ovo je "popularna fotka iz koje se puno kuzi" pa me zanimaju misljenja  :D
 
kurcis se da si ga ravnomjerno rastegnija?
 
Branko-ST said:
kurcis se da si ga ravnomjerno rastegnija?

Nazalost, mijenjan je zbog 6-7-8 zapecenih linkova (nisu blokirali, ali nisu izgledali normalno nakon sto bi prosli prednji lancanik, a ja sam picajzla). Pravilno rastegnut, odnosno, svugdje sam mjerio isti hod kod provjere zategnutosti. DID ZVM-X, oko 20.000km vecinom umjerene voznje, nikad vozeno po mokrom (ni metra), nikad van asfalta, redovno ciscen i podmazivan. Originalni EK MVXZ je bio u boljem stanju nakon 35.000km, a nazivno losiji lanac i to je razlog  sto sam neki dan stavio MVXZ2 (na slici) pa da vidim koliko ce on trajat
f4fd4d41c40978d57d3970f2a62722c6.jpg
 
ravnomjerno ili ne, bio je za zamjenu a 20000 km je ok, ako je bila življa vožnja  :wink:
 
balky1 said:
Da si podmazivao s hipenolom još bi toliko prešao.  :LOL: :LOL:

A ni koznu jaknu nebi (barem po ledjima) morao mazat kremom  :LOL:
 
Ok, a sad ono najbitnije...

Jesi upisa novi lanac u prometnu?

:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Modesty40 said:
ravnomjerno ili ne, bio je za zamjenu a 20000 km je ok, ako je bila življa vožnja  :wink:

Ista voznja, isto odrzavanje ko i s originalnim lancem koji je bio u boljem stanju nakon skoro duplo vise km od ovog ZVMX-a.
 
balky1 said:
Da si podmazivao s hipenolom još bi toliko prešao.  :LOL: :LOL:
Ovo piše u mom manualu:
"Lubrication and cleaning:
Lubricate every 1000 km (600 miles) or
sooner if chain appears dry.
The drive chain on this motorcycle is
equipped with small O-rings between the link
plates. These O-rings retain grease inside the
chain to improve its service life.
The O-rings in this chain can be damaged by
steam cleaning, high pressure washers, and
certain solvents. Clean the side surfaces of
the chain with a dry cloth. Do not brush the
rubber O-rings. Brushing will damage them.
Wipe dry and lubricate only with SAE 80 or 90
gear oil. Commercial chain lubricants may
contain solvents which could damage the
rubber O-rings."
Pa se ti sprdaj sa hipenolom koliko oćeš
 
Ja lanac samo podmazivam, nikad ne čistim.
Prođem krpom izvana nakon podmazivanja.
Normalno samo cesta/staza.
 
Vazda se nauči nešto novo.
Nakon svake vožnje skineš lanac, presaviješ ga i izmjeriš kut da li je potrošen ili ne.
Usput ga uroniš u hipenol i objesiš da se ocijedi višak do sljedeće vožnje. 
Naravno koristiš onaj osigurač ring koji ako ga dobro montiraš nikad neće ispasti.  :mrgreen:
 
stkaos said:
Ovo piše u mom manualu:
"Lubrication and cleaning:
Lubricate every 1000 km (600 miles) or
sooner if chain appears dry.
The drive chain on this motorcycle is
equipped with small O-rings between the link
plates. These O-rings retain grease inside the
chain to improve its service life.
The O-rings in this chain can be damaged by
steam cleaning, high pressure washers, and
certain solvents. Clean the side surfaces of
the chain with a dry cloth. Do not brush the
rubber O-rings. Brushing will damage them.
Wipe dry and lubricate only with SAE 80 or 90
gear oil. Commercial chain lubricants may
contain solvents which could damage the
rubber O-rings."
Pa se ti sprdaj sa hipenolom koliko oćeš

Ma kakvo sprdanje, to ja alfu malo bockam.
 
koss said:
Vazda se nauči nešto novo.
Nakon svake vožnje skineš lanac, presaviješ ga i izmjeriš kut da li je potrošen ili ne.
Usput ga uroniš u hipenol i objesiš da se ocijedi višak do sljedeće vožnje. 
Naravno koristiš onaj osigurač ring koji ako ga dobro montiraš nikad neće ispasti.  :mrgreen:
ima i jedan bolji način, da se referiram na sebe 8) pas iz ove priče je u međuvremenu krepao :(

https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=241771.msg4192989#msg4192989
 
Očito je bio negdje preko 5 kad si ga odlučio skinuti.

Uglavnom, javljam se za udomljavanje, obećajem da ću ga zakovati.  (y)