Power commander obavezan?

Da li je pc obavezan kod promjena grana?

  • Da, obavezan

    Votes: 13 48.1%
  • Nije obavezan

    Votes: 7 25.9%
  • Nije obavezan ali zdravije je za motor

    Votes: 7 25.9%

  • Total voters
    27
a vidi;
nisam našao na internetu nacrt od svog, ali to ti ide ovako
(kao na toj fotki - od lijevo prema desno)

db kiler–lonac–unutrašnji db kiler–izbušena pločica–OEM cijev od grana

i naravno opruga za prihvat + nosač i naljepnica, iako je već gravura (y)

nacrti i izvedbe za pojedine motore se razlikuju ;)
 
geronimo43 said:
upravo tako, dere se , ne ide (posebno u nižim đirima) i troši više jer ga je gušt gasirati :wink:

:mrgreen: ma ne moraš ni gasirati
čak i sa svim montiranim dijelovima, dovoljno je na upgasu uživati ;)
a i onda ne trošiš ništa više goriva  :mrgreen:  8)
 
DADO+ said:
a vidi;
nisam našao na internetu nacrt od svog, ali to ti ide ovako
(kao na toj fotki - od lijevo prema desno)

db kiler–lonac–unutrašnji db kiler–izbušena pločica–OEM cijev od grana

i naravno opruga za prihvat + nosač i naljepnica, iako je već gravura (y)

nacrti i izvedbe za pojedine motore se razlikuju ;)

Ta plocica je zlo: jednom ju stavio zbog probe, motor zgubio valjda 1/3 snage.....




Inace, da, na Z750 je promjena topa (sa db killerom) glasna kombinacija. Neki topovi preglasni (zakonski gledajuci). Bez db killera me ubije nakon pola sata i zvoni u glavi poslije, tako da - db killer.
 
logo.jpg


:unsure: Booster Plug nije Power comander, ali
ako netko ne želi brljati po original mapi,
+ 3x je manja cijena, možda se nekome svidi
kako motor s tim radi;

bez obzira da li ima sve OEM, ili npr. nešto više od 1000cc
s promijenjenim prijenosnim omjerom, Akrapovič racing line ili OEM,
decat, DB killers out. AIS blocked, DNA racing air filter oiled
:mrgreen:



...kažu neki, bolji odziv na gas, bolje kod nižih obrtaja, manje detonacije na upgas-u :D
 
Imao na Versysu 650. Ima u njegovoj temi moje iskustvo sa BP. Po meni must have za skoro sve FI dvocilindrase. Vjerovatno cu ga staviti i na VZR-a da mu popegla niske obrtaje, tj. cruising rezim.
 
  • Like
Reactions: DADO+
Baš sam nedavno instalirao taj Booster plug, razlika prije / poslije je mizerna, ako i tolika, žali Bože novaca i živaca. Potrošnju nisam stigao još detaljnije popratit ali ovako odokativno na prvu je porasla. Da ne moram rastavit pola motora da dođem do njega išao bi definitivno van.
 
Baš sam nedavno instalirao taj Booster plug, razlika prije / poslije je mizerna, ako i tolika, žali Bože novaca i živaca. Potrošnju nisam stigao još detaljnije popratit ali ovako odokativno na prvu je porasla. Da ne moram rastavit pola motora da dođem do njega išao bi definitivno van.

Kod FZ1 je specifican on and off odaziv gasa ispod 5000 okretaja, zbog eko normi pri pustanju gasa valjda šprice ne davaju goriva pa pri odvrtanju gasa trzne naglo. Taj Booster je bio popularan staviti bas da to ispegla jer su se svi zalili na to. Osobno ga nemam i zna zatrzati ali to je toliko minorno da nije vrijedno spomena. Booster dize nesto potrosnju jer daje bogatiju smjesu i laze komp da je hladnija vanjska temperatura nego sto je ali mislim da ne bi toliko trebalo biti osjetno
 
vjerojatno ovisi od motora do m.
koja je ECO norma, da li je sve OEM ili ne i sl.

npr. neki motor ima blago rečeno, skoro neugodnu provalu snage na određenim obrt. ili kod
nižih obr. kad se vučeš, dvoumiš se kojom brzinom, itd.
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
nema veze s temom, ali kad sam već tu:

jedna zanimljivost koju sam primijetio na par motora,
kad je motor hladan, čok odradi svoje i bike pali na prvi zub,

motor se ugrije – žešća je vožnja, staneš nakon dosta km, tankaš,
gasiš motor, koji je naravno još vruć i onda ponovo kad ga pališ
dosta se pati, brlja na niskim obrtajima

ja onda dam malo gasa, stvarno malo, kod starta i toga više nema


neću pisati koje sam motore probao, ali neki (ne moj) su se znali i ugasiti
kod tog vrućeg starta, (bez gasa) nakon par sec.

...nisam siguran, ali mislim kako neki motori to imaju podešeno OEM (y)

u principu zato baš i ne volim probati, ali zaista pravo provozati tuđi motor, iako mi često
prjatelji ponude vožnju :cool: (mislim kako treba malo više vremena za upoznati pravo svaki motor)
 
Last edited:
Kod FZ1 je specifican on and off odaziv gasa ispod 5000 okretaja, zbog eko normi pri pustanju gasa valjda šprice ne davaju goriva pa pri odvrtanju gasa trzne naglo. Taj Booster je bio popularan staviti bas da to ispegla jer su se svi zalili na to. Osobno ga nemam i zna zatrzati ali to je toliko minorno da nije vrijedno spomena. Booster dize nesto potrosnju jer daje bogatiju smjesu i laze komp da je hladnija vanjska temperatura nego sto je ali mislim da ne bi toliko trebalo biti osjetno

Ista stvar i na mojoj Hondi, trzanje kod on / off gasa pri nižim brzinama, također nije ništa ekstremno ali na prošlom motoru nisam imao tih problema pa reko ako se može popeglat zašto ne. Potrošnja po njihovim riječima bi se trebala povećat možda par posto, moram popratit sljedećih par tenkiranja jer na prvu mi je izgledalo dosta primjetno.

nema veze s temom, ali kad sam već tu:

jedna zanimljivost koju sam primijetio na par motora,
kad je motor hladan, čok odradi svoje i bike pali na prvi zub,

motor se ugrije – žešća je vožnja, staneš nakon dosta km, tankaš,
gasiš motor, koji je naravno još vruć i onda ponovo kad ga pališ
dosta se pati, brlja na niskim obrtajima

ja onda dam malo gasa, stvarno malo, kod starta i toga više nema


neću pisati koje sam motore probao, ali neki (ne moj) su se znali i ugasiti
kod tog vrućeg starta, (bez gasa) nakon par sec.

...nisam siguran, ali mislim kako neki motori to imaju podešeno OEM (y)

u principu zato baš i ne volim probati, ali zaista pravo provozati tuđi motor, iako mi često
prjatelji ponude vožnju :cool: (mislim kako treba malo više vremena za upoznati pravo svaki motor)

Ovo mi se znalo na kawi ponekad dogodit, teže je palio i duže mu je trebalo da upali kad je bio vruć, kolegi na yamahi isto.
 
Z750 je isto bio sretniji sa malo gasa kod toplog paljenja. Z900 pali ko mina hladan/vruc. Dapace, ako bi dao malo gasa, izbaci check engine svjetlo i POWER na satu, naucio se palit iskljucivo bez diranja rucke gasa.
 
Usis, a i cijela mašina su vrući... gorivo sa nešto nižim tlakom ulazi u cilindar... malo manja termoefektiva, i u slučaju da je ler nisko, jednostavno nije dosta za održavanje ler režima sa pratećim (iako sitnim, ali postojećim) opterećenjima...
 
@hells jesi eliminirao ais varalicom?

AIS - Air injection system? Ne nisam, misliš da bi pomoglo? Grane su original, top je akrapović, koliko sam primjetio pucanje iz auspuha se smanjilo nakon booster pluga iako nije ga ni prije njega nešto puno bilo.
 
Malo off ali kad je vec spomenuto... ja koliko sam primjetio, vecina japanaca 4 cyl ima "problema" sa paljenjem na toplo, zato svi i pale sa malo gasa (iako vecina odvrne ko sivonje jer valjda je fora pred birtijom da ga se vidi a dovoljno je zbilja doslovno samo mm gasa..) i onda nema problema, odnosno svi upale iz prve.. pricao sam bas bio prosle godine sa Dariom iz KMS-a na tu temu, i on kaze da po njemu nije dobro sa gasom paliti (sto je u pravilu i logicno) nego da se treba mrvu dulje verglati, a svi vecinom pustimo gumb prerano jer smo navikli da na hladno upale ko mina..