Power commander

nenorv

New member
Zna netko nešto o ovome ?
Power commander III USB
dali se promijene neke performanse pošto se prčka po smijesi i setapu samog motora?
isplati li se ugraditi?

http://www.powercommander.com/powercommander/powercommander_v.aspx?mk=7&mdl=202&yr=16-009&pcVersion=PCV&PartNum=16-009
 
nenorv said:
Zna netko nešto o ovome ?
Power commander III USB
dali se promijene neke performanse pošto se prčka po smijesi i setapu samog motora?
isplati li se ugraditi?

http://www.powercommander.com/powercommander/powercommander_v.aspx?mk=7&mdl=202&yr=16-009&pcVersion=PCV&PartNum=16-009

za takav motor neisplati se ugradit,sta se tice toga dobije li se nesto,naravno da se dobije ako imas nekakv filteric zraka,komplet grane i za to nades odgovarajucu mapu,ali isto tako mozes dat napravit mapu prema svom motoru i onda je to to

samo neisplati se toliko novca bacat,kupis za 200kn napred -1,to ce te skroz zadovoljit
 
lucki_radnik said:
za takav motor neisplati se ugradit,sta se tice toga dobije li se nesto,naravno da se dobije ako imas nekakv filteric zraka,komplet grane i za to nades odgovarajucu mapu,ali isto tako mozes dat napravit mapu prema svom motoru i onda je to to

samo neisplati se toliko novca bacat,kupis za 200kn napred -1,to ce te skroz zadovoljit
preskupo :palacdolje:
 
pozdrav!
motor mi jako nepravilno radi...
nije htio ni palit nakon zime.kupio sam novi akumulator i upalio je odmah.ali sad nakon par paljenja vise nece palit.vergla dok ima akumulatora a i on se istroši odmah iako je nov.
ako bi skinuo powercomm. da li moram kakve postavke radit il se odmah vrati na tvorničke?
možda je i do brave al ne vjerujem jer cim stimam po commander motor se ugasi.ono min med max kad mijenjam mape.
motor je honda cb 1300.pogledao bi i svjecice da nisu masne,al kako se skida rezervar neznam.
jer kao da ga guši nešto jer ni na gas ne ide kak treba.kao da ga drži neko.
znam da je post katastrofa al neznam kak drugacije objasnit!
hvala unaprijed
 
trq7 said:
pozdrav!
motor mi jako nepravilno radi...
nije htio ni palit nakon zime.kupio sam novi akumulator i upalio je odmah.ali sad nakon par paljenja vise nece palit.vergla dok ima akumulatora a i on se istroši odmah iako je nov.
ako bi skinuo powercomm. da li moram kakve postavke radit il se odmah vrati na tvorničke?
možda je i do brave al ne vjerujem jer cim stimam po commander motor se ugasi.ono min med max kad mijenjam mape.
motor je honda cb 1300.pogledao bi i svjecice da nisu masne,al kako se skida rezervar neznam.
jer kao da ga guši nešto jer ni na gas ne ide kak treba.kao da ga drži neko.
znam da je post katastrofa al neznam kak drugacije objasnit!
hvala unaprijed

kad skineš commander automatski se vraća na serijske postavke, ali nemoraš ga skidat nego samo ubaciš nultu mapu ...

pogledaj si i u cb1300 temi, mislim da je sad nedavno netko imao nekih sličnih problema :misli:
 
Ah valjda jednostavno receno uredjaj za prilagodbu paljenja nakon mehanickih promjena. :mrgreen:
Usput ako pitas kako se skida rezervar radje zovi profesionalca.  :wink:
 
trq7 said:
pozdrav!
motor mi jako nepravilno radi...
nije htio ni palit nakon zime.kupio sam novi akumulator i upalio je odmah.ali sad nakon par paljenja vise nece palit.vergla dok ima akumulatora a i on se istroši odmah iako je nov.
ako bi skinuo powercomm. da li moram kakve postavke radit il se odmah vrati na tvorničke?
možda je i do brave al ne vjerujem jer cim stimam po commander motor se ugasi.ono min med max kad mijenjam mape

Ja sam imal isti problem na bivšem XTr-. Isto nije palil s starim alumulatorom, napunil bi ga i motor bi radil dok nebi potrošil svu struju i opet ništa pa sam kupil novi akumulator i bilo je isto kak i s starim. Onda sam ga vozil u servis i rekel mi serviser da je regler gecrk. Kupil i novi regler i sve je štimalo i sve radilo ko švicarski sat.
 
Ja ga imam na svom motoru.
Izuzetno dobra stvar, skupo ali radi.
Jako sam zadovoljan.
Isplati se, isto kombinacija sa filterom i otvorenim auspuhom.
Do sada nakon 4 god nikakvih problema.
preporucljivo  (y)
 
trq7 said:
pozdrav!
motor mi jako nepravilno radi...
nije htio ni palit nakon zime.kupio sam novi akumulator i upalio je odmah.ali sad nakon par paljenja vise nece palit.vergla dok ima akumulatora a i on se istroši odmah iako je nov.
ako bi skinuo powercomm. da li moram kakve postavke radit il se odmah vrati na tvorničke?
možda je i do brave al ne vjerujem jer cim stimam po commander motor se ugasi.ono min med max kad mijenjam mape.
motor je honda cb 1300.pogledao bi i svjecice da nisu masne,al kako se skida rezervar neznam.
jer kao da ga guši nešto jer ni na gas ne ide kak treba.kao da ga drži neko.
znam da je post katastrofa al neznam kak drugacije objasnit!
hvala unaprijed


svjecice garant.
i nemoraju biti masne mogu biti istrosene.
 
Da li netko ima iskustva sa powercomanderom i auto tune modulom za minimalizaciju detonacija nakon ugradnje otvorenog ispuha.

Znaci 2/1 ispuh  .
 
Egr?.. aka AIS block off?

http://www.alternativecruisers.com/pdfs/Manual_removal_of_AIS_for_GV650_FI_and_GT650_FI.pdf
 
Da. Ne moras nista skidati. Samo uguraj kuglice u gumena crijeva prije spoja s metalnom cjevi (2 kom.) da budu zablokane i stvar rjesena.
 
Kužim, jedino mi nije jasno zašto onda sve to čupaju, blokiraju rupe ne airboxu, prave  sljepe prirubnice..?
Ovako je jednostavnije, samo kuglica mora biti veća od promjera metalne cijevi da ju ne proguta mašina :)

Uglavnom znači  ne moram ni otkopčavati špule?
 
ništa...samo blokiras...skidaju zbog toga da olaksaju motor jer je poslije dio nepotreban,mada je po meni bolje ovako jer ne riskiras paljenje EFI lampice.On kao radi,a ne radi!  :wink:
 
Jesam, stavio otvoreni top, sve radi super. Nema pucanja a ni FI lampa se nije ni jednom upalila.

y7edevyt.jpg