Pozdrav svima - friški vozač Pending

TaZu

New member
Pozdrav svima! Moje ime je Petra, imam 27 godina i kupujem cross/off road motor a neiskusan sam vozač pa me zanimaju iskustva i savjeti što je dobro za početnika. Znam da se večina crossića ne može registrirati i to mi nije problem, bio bi u Loborici gdje imam puno prostora za izbjegavati ceste. Tražim nešto od 250-450 cc, 4t. Znam i o čestim održavanjima crossića. Jako me privlače Husquarne pa me zanima ima li netko koju riječ za podijeliti o pouzdanosti motora i podnosi li početnika koji bi vjv nešto zaboravio napraviti, zamijeniti u početku dok se ne uhodam u održavanje, ali i o drugima koje iskusni vide kao odgovarajuće. Jako bi bila zahvalna na svakom savjetu! Svima puno lijepih cesta i puteva i ugodnih kilometara!
PS. Po pravilima moram dodati da radim na recepciji jedne marine i nemam svoj motor.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Markec and Viper50
IMG_20240327_173618.jpg


Pozz Petra prodam ti ovog Ktm. Troši 3l i ima 15ks. Jednostavno održavanje idealan motor za početnika.
 
  • Haha
Reactions: Igor28
Pozdrav. Hvala na ponudi ali bi saslušala još puno ljudi prije donošenja odluke
 
Piši onda po domaće...

Crossić ili cross je motor za motocross stazu a ne šumu. Za šumu je enduro motor.
Razlika je da cross motor ima drugačiju bregastu ecu i pun k snage u visokima i duge 4 brzine. Enduro motor je napravljen,podesen da ima vise momenta u srednjim i niskim okretajima i ugladeniji motor u odnosu na motocross. Malo manje snage i 6 brzina mjenač i puno ljepse se vozi po nekom sporijem terenu. Enduro motori imaju signalizaciju i mogu se registrirati. Sad ovisi oćes 2t ili 4t motor. Za početak 125cc 2t ili 250 4t...
 
a pišem pišem po domaće samo šta moja familija ni iz Istre pa ne pričam onako pravo istarski. :)
Šta baš nikako za šumu? Šta rade onda svi sa krosićima po šumi šta ih vidim?
Trenutno mi je želja cross jer imam osjećaj da bi se sa težinom motora bolje snašla a i ustvari bi rado izbjegla trošak registracije u prvo vrijeme, jer znam da postoji mogućnost da ga neću voziti toliko da se isplati registrirati ga. Ne znam je li mi dobra logika, ali prvo bi si ispunila dječiji san i uzela krosića, ispraksirala se na njemu i toj težini i na njemu štedila na regi a onda uzela neki veći i teži enduro kada bi to imalo smisla za mene. Uzela bi neki rabljeni cross kojeg mi neće biti žao da zajedno padamo a onda kad budem stvarno sigurna u svoju vožnju uložila u neki kvalitetni enduro.
4t bi jer su 2t po onome što čitam predivlji za učenje osnova na njima

Ima li neki manji (i jeftini) enduro kojeg bi preporučio za početnika? Za sada mi je kolega preporučio Benelli TRK jer je manji i lakši
 
Trošak registracije za 250cc je 100-120e. Kazne su velike danas... Razlika u težini je jako mala. I enduro motor je laksi za se učit vozit od crossa. I jedan i drugi su otporni donekle na padanje
 
  • Like
Reactions: TaZu
Ima jedna velika i stara tema na forumu tocno o ovome. Promijenili su se modeli ali je poanta ostala ista.
Trebas hard enduro u sto boljem stanju, to je jedino bitno.
 
  • Like
Reactions: TaZu
ok, zahvaljujem oboje na info, nisam znala da je razlika u težini baš toliko neprimjetna i neznačajna.

Šta je najbolje, mislim da sam čitala tu temu kao gost prije cca dva mjeseca i baš razgovarala sa dečkom i rekla mu da sam skužila da je hard enduro ono šta meni treba ali smo u razgovoru ostali na croserima...dopustila sam da me odgovori od endura haha. Ni on ni ja nemamo motore, gledamo kupiti oboje.

Ima li neki hard enduro brand ili model kojeg bi rado preporučili ili da samo gledam stanje motora?
Imate li možda neku stranicu koju bi bi mogla još proučiti? Naći ću ja svakako nešto ali jako cijenim iskusnije odabire

PS u biti sad kad pogledam razliku crossa i hard enduro i pogledam motore koje sam gledala, gledala sam hard enduro samo što ih očito krivo zovem... brainstormam po informacijama u zadnje vrijeme...
PS 0.2... gledam na talijanskim stranicama i njima su hard enduro motori pod motocross...
 
Last edited:
Hard enduro se obično vozi na izuzetno teškim terenima koji uključuju stijene, blato, strmoglave padine i druge izazove, dok se motocross vozi na posebno izgrađenim stazama koje obično sadrže skokove, zavoje i ravne dijelove.

Traži Husqvarna TE 300, KTM 300 EXC, Honda CRF450RL, Honda CRF300L, Suzuki DR-Z400E, Yamaha WR450F...
 
  • Like
Reactions: TaZu
Evo vidin, 27god, možda puno gledaš filmove.🤔😩
 
Evo vidin, 27god, možda puno gledaš filmove.🤔😩
da došla sam na forum zajebavati ljude jer je prvi april...
Visoka sam 178, broj cipele mi je 40 a tv ne gledam uopće.

Naravno da ne zajebavam nego tek učim sve pa tebi možda izgledam smješno jer imam rupe u informacijama. Ako ćeš pomoći, biti ću zahvalna. ako nećeš ne projiciraj, idi uživaj u svom znanju i pusti mene da ga skupljam.
Hvala ostalima što me shvaćaju ozbiljno i na stvarnoj pomoći
 
da došla sam na forum zajebavati ljude jer je prvi april...
Visoka sam 178, broj cipele mi je 40 a tv ne gledam uopće.

Naravno da ne zajebavam nego tek učim sve pa tebi možda izgledam smješno jer imam rupe u informacijama. Ako ćeš pomoći, biti ću zahvalna. ako nećeš ne projiciraj, idi uživaj u svom znanju i pusti mene da ga skupljam.
Hvala ostalima što me shvaćaju ozbiljno i na stvarnoj pomoći
Pomoć ću ti: ostavi se čorava posla.🤔😩