Pravno tehnička pomoć

kewlnick

Member
U čovječe, kako ovo sažet  :misli:

Priča počinje sa prometnom u kojoj sam ja oštečenik, drugim riječima Croatia O. plača svu štetu na mom dvokotaču. Odma po prometnoj odvezao sam motor na procjenu, motor koji je načelno u voznom stanju, vile su lagano dobile, ali ništa strašno, prednji blatobran je pukao, par sitnijih ogrebotina, polupani retrovizori, ogreban kovčeg, pukle sajle i sl. znači ništa strašno, ali kukulele šteta ogromna, ako me razumijete  :mrgreen:
Nakon procjene skuter odvezen u ovlašteni servis, koji je trebao napraviti izvid i poslati ponudu u CO, taj sam komad papira čekao više od 2 tjedna, u međuvremenu je i CO napravila okvirnu računicu i spremni su ići do 12000kn, na pravu, znači bez prijetnji i natezanja odma su dali 12 000kn a procjena koju je ovlašteni servis radio je 1000kn manja i to nakon mojih intervencija jer na prvotnoj ponudi nisu bile ni sajle, ni ulja, ni filteri ni kovčeg. Znači nakon što sam intervenirao ponuda je sastavljena na 11500kn i odobrena od CO, servis je dobio zeleno svijetlo za popravak, prije nekih 40ak dana, od onda traje "popravak".

Prije 3 tjedna zovem servis(15ak+ dana od kako je krenuo popravak, kaže nema dijelova na lageru, naručili su iz Italije, kroz 2 tjedna će biti gotov motor, nakon 2 tjedna zovem servis motor naravno nije gotov, a lik mi se javlja ne telefon sa pričom kako "ja stvarno nemam sreće jer je kriva prednja felga stigla, siva umjesto srebrne  :misli: kakve veze je**ena sreća ima,al kao bit će za tjedan dana, što je trebalo biti danas. U srijedu dobijam poziv, prvi od servisa u skoro 2 mj od kako sam ostavio motor, kaže lik da je mehaničar otovorio motor i skužio da je pukla sajla od pretinca(nakon 2 mjeseca on je OTVORIO motor i SKUŽIO da je pukla sajla), al dobro to sam prešutio, ako želim(ne znam šta mu to treba značiti ako želim? pretpostavljam da mi to misli naplatit) će je zamjenit, do petka će motor biti gotov.

Danas, 15h, radni dan gotov, nitko ne zove, ne budi mi teško, sjednem u auto i odem do servisa, a tip se čudi kako sam ja došao, pa nije motor gotov  :shock: još nije stigao prednji blatobran i sajla, sajla koja u hervisu košta 15kn. Zove on dobavljača, biti će to u pon-utorak  :LOL: a onda priča, sori, znaš kako je, nisam ja kriv, nema dijelova na lageru, ovo ono, sve 5, reko ništa osobno, al 2 mjeseca sam bez motora, koliko ja znam mogao sam ga odvest u drugi servis i možda je moga bit gotov prije mjesec dana, al ajd, čekam 2 mjeseca mogu još 2 dana, na kraju sam mu rekao da u srijedu dolazim po motor i odvozim ga, bio on gotov, ili vračen u prvobitno stanje.
Bok bok, ode ja nazad na posao

Pol sata kasnije zvoni mi mobitel zovu iz servisa, on je sad malo istraživao(64 dana nakon što sam ja ostavio motor na servisu) i skužio da se više ne prozvodi kofer koji ide na motor, ako želim polakirat će mi ovaj moj, reko ne hvala, neka naruče kofer za bilo koji drugi model u tom cjenovnom rangu, ionako kad mi dođe kofer ide ravno na njuškalo, ok ok

Zove 10 min kasnije, kao samo da potvrdi ima, novi kofer, al grafit crni, reko može, kao on je htio sam provjerit(64 dana nakon...) jer sam bio malo nadrkan u servisu...a ja pristojan i kulturan, majka bi bila ponosna na mene, ali nakon 2 mjeseca, mislim da bi mu oči iskopala, a mama je fina žena...

Šta sam ja sad zapravo htio pitat? Šta ako motor ne bude gotov u srijedu, kako će ga on vratit u prvobitno stanje, ulje je bacio, filter je bavio, ko zna šta je sa pokidanim plastikama? Šta kad mi pokuša naplatit tu sajlu a garant hoće...ma najradije bi se predao, ostavio sve i biciklom na posao, ionako je pola sezone motor proveo na servisu, bar nije na suncu bio  :LOL:
 
Čeka si misecima na motor, i sad bi odusta dva dana prije preuzimanja?

Umisto da se tučeš nogon u guzicu šta si pare od osiguranja izvuka brže od Chuck Norrisa...

Pih... some people.... :no:






:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
Gotovo nevjerojatna priča, obzirom na vrijeme koje je motor proveo u servisu, iako kad malo razmislim i meni se događalo da čekam dugo, bezobrazno dugo.Tako ako vec nisi cekao osiguranje, valjda mora biti nesto. Valjda je to neko testiranje strpljenja. Nemoj sad odustati netom prije nego što će biti gotov (valjda). Sazona traje jos dovoljno dugo i iskreno se nadam da ces to rijesiti sto prije. Meni taj info osobno nista ne znaci, ali mogao si radi ekipe na forumu napisat o kojem je servisu riječ, tko zna mozda i oni imaju slicna iskustva?
Strpljen - spasen... tako kazu znam da je tesko vjerovat u to nakon 2 mj. al uvjeren sam da si uskoro u sedlu (y)
 
Ajde ti nama reci tko su ti sretni dobitnici nagrade FairPlay ?? Kriv si sam jer si u kontaktu sa tim servisom pun povjerenja i strpljenja
 
Shepa said:
Čeka si misecima na motor, i sad bi odusta dva dana prije preuzimanja?

pa obzirom da je već 5 puta probio rok, ne vjerujem ni da će biti gotov do srijede, a ako tada ne bude gotov zatvaram ovu sezonu i odnosim motor kod drugog meštra pa neka ga i on drži 2 mjeseca ali ovaj servis neće dobiti ni kune ili ako pak bude gotov do srijede a bude mi htio naplatit sajlu, a mogu se kladit da će htjet

Quadbiker said:
Meni taj info osobno nista ne znaci, ali mogao si radi ekipe na forumu napisat o kojem je servisu riječ, tko zna mozda i oni imaju slicna iskustva?

servis je Venus, nakon što je Viola zatvorio, jedan od preostala 2 servisa u Osijeku

milanche said:
Ajde ti nama reci tko su ti sretni dobitnici nagrade FairPlay ?? Kriv si sam jer si u kontaktu sa tim servisom pun povjerenja i strpljenja

to je največa greška, al znam dečke koji tamo rade i mislio sam da neće biti problema, no sad je s tim gotovo, nitko mi ne može platit živce koje sam izgubio, ali zato ako posao ne bude završen do srijede i obavljen apsolutno prefektno, stopirat ću isplatu osiguranja servisu i tražit od CO nagodbu, odjebat servis i dat motor u ruke nekom meštru koji će to napravit za pola iznosa koji su oni dobili za posao. Ma to me strašno nerivra u svemu, dobio si pare, za ništa posla, al doslovno ništa, ja koji sam tudum za motor sam mogao zamjenit plastike i promjenit ulja. Što je najbolje od svega, jučer kada sam došao u servis morao sam čekati 5 min jer je neki lik prije mene istom tom serviseru jebavao sve po spisku zbog nekog drugog zajeba, nisam točno skužio u čemu je problem, ali sam jasno čuo kada je serviser nakon par minuta natezanja rekao mušteriji:" znate šta, neću vam se čak niti ispričati", nemoram ni reći da ni meni nije ponuđena isprika nego samo opravdanja, od svega to me najviše boli, ako me već jebeš u zdrav mozak, bar se pretvaraj da ti je krivo, šta da kažem, profesionalna deformacija, da netko od mojih to napravi u firmi, momentalno bi dobio otkaz, a on meni govori kako nemam sreće, kako sam nadrkan, kako je nakon 64 dana istraživao, majko moja  :facepalm Kada sam naručio auto u Grand Autu direktor me zvao da se ispriča što mi kasni focus, iako znam da je tu samo mazanje očiju, to ipak cijenim, da ne spominjem da već mjesec dana vozim zamjenskog, za kojeg sam čak dobio zamjenski kada sam probio prednju gumu, a ovaj nije ni posmislio da mi eventualno ponudi nešto kao ispriku, nego će me garant još jebat za tu sajlu od 15 kn
 
ako si tako fino odgojen, onda uzmi par kolega forumaša, kašetu pive i nek oni porazgovaraju sa serviserom.
ima tu par ptičica    :mrgreen: