Preotvoreni/zatvoreni auspusi

alcatraz

Member
Ovako,zanima me koje su "posljedice" kod previse otvorenog a koje kod previse zatvorenog auspuha. :LOL:
Koje od ta 2 je štetnije,jasno mi je da kod zatvorenog se motor gusi i neide ali osim toga sta se moze desiti masini. :misli:
Babe svasta pricaju,izgorice ventili :misli: ,ovo ono pa me zanima.
Radi se o jednom cilindru i 4t....
 
babe ti dobro pricaj,zbog premalog tlaka povratnih plinova kao posljedica ugradnje preotvorenog ispuha koji su zaduzeni da pomognu klipu pri vracanju u donju mrtvu tocku izgore sicevi ventila i ventili jer je tlak u ispusnim kanalima znatno manji,drugim rjecima,motor ti se samo visze dere a u biti ide losije a cini ti se da ide bolje zbog zvucnog efekta,za zatvoreni ispuh neznam nista jer nemam iskustva sa njime (y)

ako heces nabrijati xt/a kreni sa vecim karbom tipa flachshiber pa ostrije brege i drugi klip a kao slag na tortu stavi gianelli x3 auspuh
 
Ovako!

Ja sam svojevremeno isto slušao svakakve priče o svemu tome. Onda sam ulovio majstora koji slaže trkaće aute i pitao ga za to gorenje ventila. Reko mi je da se ne brinem oko toga. Plin ode van, isto kao i vatra, kao i sve. I po toj njegovoj priči, nema šta zapalit ventile.

Na kraju sam povjerovao njemu i stavio skroz otvoren auspuh. Istina, buka je bila nepodnošljiva. Ali, desilo se i to da sam od 120-130 km/h imao rupu u gasu. Zvuk je bio nalik onome ko da mi je jedan (od dva) cilindra prestao radit. Na 130 km/h je sve opet bilo super, motor je i dalje ubrzavao normalno.
Sve sam riješio sa malim prigušivačem u cijevi. Nije bilo nikakve rupe, ubrzavao je još bolje, a i buka je bila podnošljiva.
Uglavnom, ventilima se nije desilo apsolutno ništa.

 
shonyo said:
Ovako!

Ja sam svojevremeno isto slušao svakakve priče o svemu tome. Onda sam ulovio majstora koji slaže trkaće aute i pitao ga za to gorenje ventila. Reko mi je da se ne brinem oko toga. Plin ode van, isto kao i vatra, kao i sve. I po toj njegovoj priči, nema šta zapalit ventile.

Na kraju sam povjerovao njemu i stavio skroz otvoren auspuh. Istina, buka je bila nepodnošljiva. Ali, desilo se i to da sam od 120-130 km/h imao rupu u gasu. Zvuk je bio nalik onome ko da mi je jedan (od dva) cilindra prestao radit. Na 130 km/h je sve opet bilo super, motor je i dalje ubrzavao normalno.
Sve sam riješio sa malim prigušivačem u cijevi. Nije bilo nikakve rupe, ubrzavao je još bolje, a i buka je bila podnošljiva.
Uglavnom, ventilima se nije desilo apsolutno ništa.
ja sam imao skroz drugacije iskustvo a zasto su izgorili ventili sad vise namam pojma,samo da mo se to ne dogodi na novom nagodinu
 
kod prezatvorenog ispuha motor troši malo više goriva i slabije ide, pogotovo na niskim i srednjim okretajima (trebaš dati više gasa da motor normalno krene).
 
alcatraz said:
Ovako,zanima me koje su "posljedice" kod previse otvorenog a koje kod previse zatvorenog auspuha. :LOL:
Koje od ta 2 je štetnije,jasno mi je da kod zatvorenog se motor gusi i neide ali osim toga sta se moze desiti masini. :misli:
Babe svasta pricaju,izgorice ventili :misli: ,ovo ono pa me zanima.
Radi se o jednom cilindru i 4t....

Gledaj, ja ti o XTu znam manje-više sve kao i o auspusima za isti.
Već sam o tome pisao pa neću ponavljati i uvlačit se u rasprave
i slično. Nadalje, XT je malo specifičan i NE MOGU se iskustva sa
KLEa ili nekog drugog motora na njega primjeniti. Obzirom da smo
blizu, pošalji mi PP pa se nađemo na cugi i dam ti sve podatke  (y)
 
Imao sam Suzuki Savage 650,jedan cilindar,i mašina u principu vuče porijeklo od endura. Malo više kroma i poliranja,i prigušena,samo 27ks. Bilo je rezerve za pojačavanje jer je imao normalna 4 ventila itd. Ovo nabrajam radi usporedbe s ostalim jednocilindrašima te kubikaže.

Na otvorenom ispuhu sam potpuno izgubio srednji gas. Motor jr lijepo radio  na leru i normalno na punom gasu. Ali se chopper tako ne vozi pa sam odustao. Nisam primijetio nikakve druge probleme na njemu.
I kad čitaš ono što kažu likovi poput Akrapoviča,oni govore o tome da je znanje složit top da se motor bolje ponaša. Ako si spreman platiti masne novce,pitaju na koji način ćeš voziti motor i nude više verzija topa. Nitko nije spominjao oštećenja uzrokovana auspuhom. barem ja to nisam nigdje vidio.
 
James1100 said:
Imao sam Suzuki Savage 650,jedan cilindar,i mašina u principu vuče porijeklo od endura. Malo više kroma i poliranja,i prigušena,samo 27ks. Bilo je rezerve za pojačavanje jer je imao normalna 4 ventila itd. Ovo nabrajam radi usporedbe s ostalim jednocilindrašima te kubikaže.

Na otvorenom ispuhu sam potpuno izgubio srednji gas. Motor jr lijepo radio  na leru i normalno na punom gasu. Ali se chopper tako ne vozi pa sam odustao. Nisam primijetio nikakve druge probleme na njemu.
I kad čitaš ono što kažu likovi poput Akrapoviča,oni govore o tome da je znanje složit top da se motor bolje ponaša. Ako si spreman platiti masne novce,pitaju na koji način ćeš voziti motor i nude više verzija topa. Nitko nije spominjao oštećenja uzrokovana auspuhom. barem ja to nisam nigdje vidio.

James , nije to tako jednostavno. Promjena auspuha u full otvorenu verziju vuče
jettanje motora, preinake filtera ili propusniji filter, itd. To što mnogi stave otvoreni
auspuh na serial_stock i rezultat bude pad performansi nije znak da je nužno auspuh
loš, nego da majstori ne znaju točno što rade  (y)
 
AnteK said:
James , nije to tako jednostavno. Promjena auspuha u full otvorenu verziju vuče
jettanje motora, preinake filtera ili propusniji filter, itd. To što mnogi stave otvoreni
auspuh na serial_stock i rezultat bude pad performansi nije znak da je nužno auspuh
loš, nego da majstori ne znaju točno što rade  (y)

Kakvo jettanje,bakrači...
Chopper,27ks. nema spasa :mrgreen: Samo je zvuk bitan,a bio je... Glavni sam bio na korzo :mrgreen:
Ipak,cilja pisanja je bio da nisam imao problema s agregatom.