Prerada ACa i LC

mbalunovic

New member
evo jos jedna moja luda ideja:
ovak, imam jednu ponudu , od yamahe XT600, masinu, e sad zbog oblika plastika na mitu, kojih bas i ne bih da se odreknem, razmisljam da se cilindar zatvori skroz, mozda malo skrate krilca tj na pola ili mozda i krace, doda pumpa vode nekako i spoji s hladnjakom od mita te da se motor tako hladi, sto mislite o tome ??
na koje bih probleme mogao nabasati itd
 
a sad za ozbiljno - nabavi mašinu od xtz660/baghira sa svim potrebnim stvarima, i napravi od mita supermono motor. najmanje problema i muka
 
ma ovo je 200€ pa ono  :?

inace sam mislio poturpijat rebarca na pola ili manje, i cjeli cilindar zatvoriti u kutiju, i napraviti dovod, odvod vode, i pripasat nekako vodenu pumpu.

i 99% ide na supermono :)

samo sad da nadjem neku jeftiniju masinu (i naravno pre toga skupim pare za nju)
 
XTZ_660_motr1.jpg
  (y) (y)
 
nema šanse da napraviš dobro to s zatvaranjem u kutiju.
ovo dolje što si nakeljio je osnova večine supermono preinaka, yamahin 660 agregat iz starije male tenerke. da se nasvirati na 80-90 ks, a za normalnu uporabu ide do 55-60 ks bez velikog smanjenja trajnosti agregata.
 
:shocked: 90 KS  :shocked: fack

al to je vjerojatno i skupo,

jel je to ta masina koju si ti mislio, ja sam ju googlao kao XTZ660, mislio sam da je to ta o kojoj ti pricas.

za kolko bi se mogla nac ona ? skupa s carbom i svime sto mi treba?
 
mbalunovic said:
ma ovo je 200€ pa ono  :?

inace sam mislio poturpijat rebarca na pola ili manje, i cjeli cilindar zatvoriti u kutiju, i napraviti dovod, odvod vode, i pripasat nekako vodenu pumpu.

i 99% ide na supermono :)

samo sad da nadjem neku jeftiniju masinu (i naravno pre toga skupim pare za nju)

Već kad si sav u ludim idejama:između rebara cilindra omotaj bakrenu cijev, spoji krajeve na pumpu i gotovo  :mrgreen:
 
flugo said:
Već kad si sav u ludim idejama:između rebara cilindra omotaj bakrenu cijev, spoji krajeve na pumpu i gotovo  :mrgreen:

i stavi još mali uljni hladnjak i izvuci magistralu i sjedi 5... ;)
 
      ...razlika između onoga što je tebi palo na pamet i onoga što su ti straš i flugo predložili je u mačinu razmišljanja: tvoja ideja ide od estetike pa na funkciju, a njihova riješava problem u osnovi: odvođenje viška topline PROVJERENIM metodama i sredstvima koja su na dohvat ruke. 
 
znaci ono s bakarnim cjevima nije kao podjebavanje ?
 
mbalunovic said:
znaci ono s bakarnim cjevima nije kao podjebavanje ?
je podjebavanje, jer nećeš nikad postići plošno odvođenje topline nego linijsko ili ćeš imati tok topline cilindar:zrak:bakrenastijenka:rashladna tekućina, dakle puno gubitaka za malo efekta
i najzeznutiji dio za hlađenje nije cilindar nego glava

ne slušaj ovog optičkog strujića :wink:
 
jbg, za glavu nisam znao da je tolko osetljiva jer sam mislio da nju ulje vise hladi. tj da ona zahteva vise hladjenja of cilindra
 
mbalunovic said:
jbg, za glavu nisam znao da je tolko osetljiva jer sam mislio da nju ulje vise hladi. tj da ona zahteva vise hladjenja of cilindra
mala je to količina ulja da bi dobro hladila glavu. više ulja ima na cilindru, u karteru odnosno radilici
 
mbalunovic said:
znaci ono s bakarnim cjevima nije kao podjebavanje ?

Ne, samo jedno od mogućih riješenja,najjednostavnije moguće..
No vidim da imaš i više pomoći nego trebaš, pa smislit ćete nekaj..možda i dvotaktni motor sa tri takta..ne bi bilo nekima prvi put  :LOL:
 
flugo said:
Ne, samo jedno od mogućih riješenja,najjednostavnije moguće..
No vidim da imaš i više pomoći nego trebaš, pa smislit ćete nekaj..možda i dvotaktni motor sa tri takta..ne bi bilo nekima prvi put  :LOL:
jedino ako mu se idealno diraju cijevi i cilindar :wink: u protivnom, banana
 
jolly the roger said:
jedino ako mu se idealno diraju cijevi i cilindar :wink: u protivnom, banana

Manji "problem" nego napravit kutiju oko cilindra sa dobrim brtvljenjem..

 
jolly the roger said:
to sigurno (y)
al polako će doć na moje rješenje, sad mu već i pašu 1cilindraši :mrgreen:

Definitivno najbezbolnije riješenje - kupit mašinu sa vodenim hlađenjem  (y)
 
Cekaj malo...jesam ja lud ili on zbilja hoce zracnjaka prebrikati u vodenjaka????  :shock:
 
Možeš skratiti malo rebra, ako več smetaju, pa negdje uguraj ventilator-dva za prisilno hlađenje kroz nekakvu plastičnu vodilicu koju možeš spojiti unutar oklopa oko cilindra i glave..