Prerada orginalnih auspuha xjr1300


Priprema:
1.Zakovice se izbuše sa bušilibom tako da se može skinuti ukrasni čep.
2.Bušilicom probijete rupu na ravnom djelu orginala i zatim ubodnom pilom ispilate staru cijev.(pilica mora biti        kvalitetvija jer se jako teško reže)
3.Kad je rezanje gotovo vadite cep sa cijevi koja prolazi kroz pregrade
4.Mala pomoc tokara koji ce istokariti nove prstene za novu cijev koja ima unutarnji promjer 34mm.
5.cijev prema unutra treba biti duga 10cm i s tim se postiže da se preskaće jedna pregrada unutar samog auspuha.
6.Rupe na novom prstenu bušite po ukrasnom orginalu koji čete zajedno sa novim zakovicama montirati zajedno.
Obavezno zakovice stavite od prokroma posta one standardne aluminiske nakon nekog vremena grijanja popuste i proklapaju.Sa ovima od prokroma nece biti problema.
7.I sad još uzmete nešto vremena i volje ilagano uradi sam,cc nekoliko sati po topu
Trud se na kraju isplati motor dobija ugodan zvuk,a i življi je na gasu.
Mislim da je to sve uživajte
 
toni d said:
jeli to ide ina modele 2006 pošto so topovi duži :LOL:
Pregrade bi trebale biti iste samo je dizajn drukciji ijako kad sam ja ovo naša tada još nije bilo tog modela,to sam naša na nekoj njemačkoj stranici ali pokušat ču ponovo ubost ako bi bilo šta o novom pa cemo vidit.Ja virujem da nebi smilo bit problema,a ako eventualno ko ima neku frišku informaciju neka se uključi
 
kober said:
Ovo vjerovatno pali i kod drugih motora....... :LOL:
Nebi ti zna reć ja sam ovo sa mjerama i svime pronaša na netu,moguće da ima sličnih šema ,ali brolje je prije malo ispitat da se nebi izgubilo šta u perfomansama motora (y)
 
Pošto sam več imao više pp sa istim pitanjem mala nadopuna:

Poslije skidanja ukrasnog čepa auspuh je u dva nivoa tj cijev je malo izdignita iz ostale ravne plohe.Na rubu tog povišenog dijela se buši rupa i taj se dijo skida ubodnom pilom,a na auspuhu ostaje onaj ravni dio sa rupama  na koji se naslanjaju novi prsteni koje ste napravili ili čete. (y)