prerada - pitanje?????

hondica7

Member
dakle ovako.... vozim hondu hornet ali bi htio neki chopper da nije skup za odrzavanje i nije velika rega da mogu imat oboje...  :D meni malo na um, da si nabavim npr kymco zing 125 i nabacim mašinu od honde xl 500..  :mrgreen: gledao sam mašina nije znatno veca, nema uljno hlađenje.... da li se da zavarat ove na tehničkom pregledu?  :jesus: prema vašim preporukama, da li bi se isplatilo ici u taj pothvat??  :misli: :misli: sva pomoč dobro došla...
 
hondica7 said:
dakle ovako.... vozim hondu hornet ali bi htio neki chopper da nije skup za odrzavanje i nije velika rega da mogu imat oboje...  :D meni malo na um, da si nabavim npr kymco zing 125 i nabacim mašinu od honde xl 500..  :mrgreen: gledao sam mašina nije znatno veca, nema uljno hlađenje.... da li se da zavarat ove na tehničkom pregledu?  :jesus: prema vašim preporukama, da li bi se isplatilo ici u taj pothvat??  :misli: :misli: sva pomoč dobro došla...

- siguran sam da je sve moguće i 100% je isplativo, a ovi na tehničkom su i onako jako čudni  (y)
 
Koncept ti je sasvim ok. (y), samo bi ja recimo uzeo ramu od nekog starog GS 500 i nagurao unutra mašinu recimo od 1100.
Može biti i neka druga firma, ali taj princip.
Choper bi trebao izgledati glomazno, snaga je tu najmanje bitna, ali baš sbog izgleda i feelinga bi ugurao što veću mašinu, a na tehničkom čisto sumnjam da bi skužili.
 
vidim da je nekima zapelo za oko... masina ima 27ks serijski... moze se valjdanavuc na 30-35ks... manje bitno... stavi se na ramu od 125... masina skoro pa identicna na prvi pogled.. a rega manje od 900kn.. heh nije meni da mora ici 200km/h imam horneta 600 pa mi nije brzina.. to bi bilo radi gusta.. da ide 130-140 sasvim oke  (y)
 
još bolje da je neka rama od tomosa 50 ili pucha gdje je mala rega i stavi mašinu od npr ja bi od gsxr 1100 ili xjr 1300 to bi bilo nešt a ovi na tehničkom ionak to neznaju razlikovat :LOL: :LOL:
 
kod takvih prerada sa jacom masinom na slabiju ramu jako je bitno da se radi o 2t i 2t kao i 4t i 4t i naravno istom broju cilindara,tako se moze proci kod policije i na tehnickom,malo je problematicno kad u papirima pise 2t a na motoru grmi 4t :mrgreen:

sretno sa preradom ako se odlucis,ja am planirao na motor 125ccm stavit masinu jedan cilindar 4t 600ccm od kakvog starog motora i onda sam jednostavno kupio jaci kompletan motor,a to bi savjetovao i tebi :wink:

ronny said:
još bolje da je neka rama od tomosa 50 ili pucha gdje je mala rega i stavi mašinu od npr ja bi od gsxr 1100 ili xjr 1300 to bi bilo nešt a ovi na tehničkom ionak to neznaju razlikovat :LOL: :LOL:
vec videno,bile su negdje slike i video minibikea sa masinom od uljare 1100
 
GIXER said:
Koncept ti je sasvim ok. (y), samo bi ja recimo uzeo ramu od nekog starog GS 500 i nagurao unutra mašinu recimo od 1100.
Može biti i neka druga firma, ali taj princip.
Choper bi trebao izgledati glomazno, snaga je tu najmanje bitna, ali baš sbog izgleda i feelinga bi ugurao što veću mašinu, a na tehničkom čisto sumnjam da bi skužili.

ako ti vjeruješ ovo kaj si napisao, onda  :naklon:
:mrgreen:

i da...


chopper ne mora izgledat glomazno, ni biti velike kubikaže, ni jak.

nisi baš pogodio bit
 
Kod nas u Bosni stavljaju Tamicevu masinu ,jebiga dizel manje trosi a i na postenje se iz firmi moze natankat  :LOL:
 
bas sam o ovom i ja htio otvorit temu... na kostur od 125 staviti jaču mašinu... mislim,imam a1 i nemislim ic polagat a2,a do 24god imam jos punooo  :LOL:  pa po meni je isplativo... samo treba se sve dobro isplanirat da nebi projekt stao na pola,pa nemas ni motor 125ccm ni od 500 xD
 
hondica7 said:
dakle ovako.... vozim hondu hornet ali bi htio neki chopper da nije skup za odrzavanje i nije velika rega da mogu imat oboje...  :D meni malo na um, da si nabavim npr kymco zing 125 i nabacim mašinu od honde xl 500..  :mrgreen: gledao sam mašina nije znatno veca, nema uljno hlađenje.... da li se da zavarat ove na tehničkom pregledu?  :jesus: prema vašim preporukama, da li bi se isplatilo ici u taj pothvat??  :misli: :misli: sva pomoč dobro došla...

naravno ...  (y) ... stavi broj šasije, ime i prezime i OIB na forum prije nego kreneš na registraciju, da te znaju pustiti...  :LOL: :LOL:
 
      ...Možda sam ja "stari prdonja", ali kada u knjižici piše 125ccm i budete krivi (jer to se može dogoditi!) u nekom sudaru (tresnete u nekog novijeg Mercedesa, štetica cca 10.000eur), mislite da glupa murja i škrti osiguravatelj neće primjetiti agregat od 500ccm? Odštetu će Mercedesu isplatiti, a onda će pokrenuti postupak regresa štete. Ili u prevodu, naplata od vlasnika "prerade"...
 
OldBoy said:
      ...Možda sam ja "stari prdonja", ali kada u knjižici piše 125ccm i budete krivi (jer to se može dogoditi!) u nekom sudaru (tresnete u nekog novijeg Mercedesa, štetica cca 10.000eur), mislite da glupa murja i škrti osiguravatelj neće primjetiti agregat od 500ccm? Odštetu će Mercedesu isplatiti, a onda će pokrenuti postupak regresa štete. Ili u prevodu, naplata od vlasnika "prerade"...

istina, nisam o tome razmisljao.. :misli:  a recimo agregat od 300ccm  :LOL: :LOL: :LOL:
 
uh ovo mi je najjače kaj sam čuo u zadnje vrijeme.ljepo me nasmijalo (y)
Mocippaldi said:
Kod nas u Bosni stavljaju Tamicevu masinu ,jebiga dizel manje trosi a i na postenje se iz firmi moze natankat  :LOL:
ZAKON
 
OldBoy said:
      ...Možda sam ja "stari prdonja", ali kada u knjižici piše 125ccm i budete krivi (jer to se može dogoditi!) u nekom sudaru (tresnete u nekog novijeg Mercedesa, štetica cca 10.000eur), mislite da glupa murja i škrti osiguravatelj neće primjetiti agregat od 500ccm? Odštetu će Mercedesu isplatiti, a onda će pokrenuti postupak regresa štete. Ili u prevodu, naplata od vlasnika "prerade"...

bez možda....  :jesus: :LOL:

Frend se razbio s jedne takve "nabrijane" dvokolice i malo je na*ebo .... pa kanta je išla na vještačenje... i sad je drž nedaj oko odgovornosti ...
 
heh vidim da se nekima svidjela moja zamisao, nekima ne... cijenim svaki prijedlog ili kritiku... naime nabavio sam od frenda gileru coguar 125 (chopper 4t), za masinu vec imam kupca tak da si vratim neku lovu.. nabavio sam i masinu od xl 500 al se decko razbio s motorom pa je ostecen lijevi dekl i spodnji dio masine.... tak da trebam pitat na forumu dal ko ima blok od te masine... masina nije znatno veca od 125 tak da tehnicom nece skuzit... a motoric bi morao lijepo ici jer masina je 500ccm ali ima mizernih 27 konja, a to opet nebi bilo za jurnjavu nego laganu voznjicu bez ikakvog forsiranja.... kao sto sam vec napomenuo nije mi do jurnjave jer mi je trenutno u garazi hornet 600 pa... ovo bi bilo radi gusta.. cisto me zanima kak ce ispast.. cim krenem u to objavit cu slike  (y)
 
OldBoy said:
      ...Možda sam ja "stari prdonja", ali kada u knjižici piše 125ccm i budete krivi (jer to se može dogoditi!) u nekom sudaru (tresnete u nekog novijeg Mercedesa, štetica cca 10.000eur), mislite da glupa murja i škrti osiguravatelj neće primjetiti agregat od 500ccm? Odštetu će Mercedesu isplatiti, a onda će pokrenuti postupak regresa štete. Ili u prevodu, naplata od vlasnika "prerade"...


(y)


ima tu nečega......svi računaju kako shebat ove na tehničkom i muriju, što je najmanji problem......al nitko neide u krajnost, i "ko da ću ja baš tresnut nekoga"......

ja sam na 50cc imao mašinu od 150cc.......po zakonu skuter treba ići 50,a ide 110-120.......problem bi bio da me samo skinuo s radarom ili mjerio brzinu, a ne da sam nekoga udario......pa nakraju prodao skuter......samo....gušt je bio sa malom tablicom ići brzo, pogotovo pored onih nadrkanih 50ica, kad staneš na semaforu  :shock:
:LOL:
 
da al ti opet nesto sasvim drugo pricas.... ova gilera je 125 i veliku tablicu ima i nema nikakva ogranicenja  (y) nebi bas na 49ccm nekaj takvog stavljal