:wink: Evo da i ja pomognem, :misli: otrči brzo do kafića "GP" tam se oni okupljaju, mislim petkom, al mozes i gazdu pitati, jer on slaze nekima motocikle u slobodno vrijeme, i mislim da ce ti rado pomoci, jer je dobro upućen u tu temu......trop said:hvala na početnim informacijama, barem znam od kuda da krenem.............
Mislim da može i da ti se niko nebu bunil, :misli: previše, jedino ak buš u vrhu klase onda ti mogu tražiti i izmišljati pravila po dobrom hrvatskom običaju, al mislim da ak složiš oklop da ljepo izgleda i da preveiše ne "Odudara" od koncepcije vremena za koji motor slažeš (ak voziš (Slažeš za) classic onda pronadji i pogledaj kak je to izgledalo 70-tih, a ak voziš Oldtimer, onda ti ionak nikakvi oklopi nisu primjereni, jer u to doba ih je malo bilo, mada postoje kalupi za tomose,a i honde iz tog doba, koliko je meni poznato, malo se treba raspitati, a za Hondinog znam i ko ti ga moze napravit i pofarbat...)zeto said:a recimo,kakvi se oklopi dopuštaju od plastike......jel može doći na neku stariju yamahu oklop (sa pripadajućim rezervoarom,sjedištem i prednjim blatobranom) od trkače honde RS 125?????
:misli: molim Čitaj pažljivije, ako se radi o classic kategoriji, mislim da ne bus imao problema, al to sam ti napisao i u gornjem postu, jedini problemi mogu nastupiti ako staneš na žulj nekome od ljudi koje kroje pravilnike, a to su ti uglavnom oni koji od klubova dobijaju lovu za ostvarena mjesta na utrkama, nadam se da si skontao kaj želim reći :wink:zeto said:
evo i vlasnk tog motora se regao na forum, pa ako on ne stavi slike, stavit ću ja ovih dana...trop said:Super slike.....
Imas li jos slika o slaganju motora i koje ste sve prepravke radili?????
Moze i slika kompletnoga.....
slovo "K" je u ovom slučaju višak :jesus:strasilo said:evo mi smo sređivali cb750 fourK ...