PRIJEDLOZI ZA SCENARIJ za NAŠU priču o Motorima i motoristima

itilas

New member
ajmo sloziti scenarij(pricu), za jednu pozitivnu PRAVU emisiju, ja cu organizirati snimanje i montažu i ponudit cemo je za prikazivanje...
prijedloge stavite na novom topicu, iz toga cemo sloziti pricu, koju cemo prije snimanja postaviti na forum...predlozite i sugovornike

SAD BUDITE KONSTRUKTIVNI, da se diskusija ZIVOT ZA MOTOR ne zavrsi samo na kritiziranju...
PIŠITE o čemu bi se tu trebalo govoriti?!

molim da mi se javite i na PP da se dogovorimo i oko tehnickih stvari, tko god moze ucestvovati ili pomoci...savjetima, prijedlozima, učešćem...
A najbolje da se sve odvija preko foruma, IZVOLITE SAD NAPRIJED !!! (y)
 
Treba prikazati realnost a realnost je da sliku motorista narušavaju svakakvi balonje i magarci koji nemaju pojma o otoru a niti to ni ne vole nego imaju "ninju" jer se cure na nju pale. Nadalje, ima nas svakakvih, neki sami skrive nesreću, neki su žrtve. Ja sam bio žrtva jedne teške jer mi je kreten oduzeo prednost. Prednost su mi često oduzimali a svaki put sams e izvukao do tog kobnog puta.

Treba jednostavno prikazati istinu, cestu s gleišta motorista. Koliko mi se samo puta dogodilo da se ćorava babetina prestroji na moju traku bez žmigavca a motormi se čuje i previše. jednom mi je u križanje (ja bio na glavnoj) u 5 i kusur ujutro uletio tatin sin u nekakvom bmw-u i da ga izbjegnem (skretao je ulijevo) morao sam se dati skroz do ruba nogostupa i faca vozi uz mene i nekuži me...ukratko u godini dana su mina cestama PU PG oduzeli prednost najmanje 8 puta s tim da sam u svim tim slučajevima vozio po OGRANIČENJU negdje...pomalo i sigurno!!!
 
treba dovesti autoritete da pricaju

kec, drmes, emil (69) itd... stare igrace koji imaju vise iskustva nego cijeli forum zajedno

hebes te jarunce koji hvale opremu a odjednom promijene pricu jer tvrde da je po ljeti vruce

na ovom forumu ima iskusnih lafova koji su vjerujem zainteresirani da kazu prave stvari i da to ispadne kako treba...

pa kraj sebe imamo covjeka koji je vozio *hebeni ISLE OF MAN!!!
i taubi je tu koji pod noktom malog prsta ima dudino znanje, a dudo je prosipao pamet (ne omalovazavam, samo konstatiram da ima puno vrijednijih ljudi ovdje)

da ne spominjem damira k kojem se dogodilo to sto se dogodilo, pa je jos uvijek na ovom forumu. sto znaci da nije sve u motorima (99,9% je), već i u ljudima koje veze to jedno vlasnistvo nad objektom za kojeg je omalovazavajuce reci da je objekt

nadalje... ja sam se bazirao na R skupinu

kato se zalio na nedostatak enduro/sm/cross populacije... ne vjerujem da i tu nemamo ljudi

dalje: nike - covjek koji je na SKUTERU presao vise nego ce vecina novopecenih motorista preci u zivotu!

nemojte da vam ja iz klase optimist moram pisati tko treba o cemu pricati
 
NicSO said:
Treba prikazati realnost a realnost je da sliku motorista narušavaju svakakvi balonje i magarci koji nemaju pojma o otoru a niti to ni ne vole nego imaju "ninju" jer se cure na nju pale. Nadalje, ima nas svakakvih, neki sami skrive nesreću, neki su žrtve. Ja sam bio žrtva jedne teške jer mi je kreten oduzeo prednost. Prednost su mi često oduzimali a svaki put sams e izvukao do tog kobnog puta.

Treba jednostavno prikazati istinu, cestu s gleišta motorista. Koliko mi se samo puta dogodilo da se ćorava babetina prestroji na moju traku bez žmigavca a motormi se čuje i previše. jednom mi je u križanje (ja bio na glavnoj) u 5 i kusur ujutro uletio tatin sin u nekakvom bmw-u i da ga izbjegnem (skretao je ulijevo) morao sam se dati skroz do ruba nogostupa i faca vozi uz mene i nekuži me...ukratko u godini dana su mina cestama PU PG oduzeli prednost najmanje 8 puta s tim da sam u svim tim slučajevima vozio po OGRANIČENJU negdje...pomalo i sigurno!!!

ok..ajmo konkretno: znači POKAZUJEMO 1. loše primjere motorista(možemo ih ismijati ili ih jednostavno pokazati takvima kakvi jesu(VOŽNJA BEZ OPREME, VOŽNJA NA ZADNJEM?!, VOŽNJA IZMEĐU AUTOMOBILA, PREBRZA VOŽNJA PO GRADU....što još??  2. loše primjere vožnje automobila ( PRESTROJAVANJA, BEZ PROVJERE-ODUZIMANJE PREDNOSTI, SKRETANJA...što još???
Dalje...?
 
O motoskupovima pisat, kako ljudi koji to vole hrpe para izdvajaju za te motore, ukratko kako je to nekim ljdima velik io života...
 
demza said:
treba dovesti autoritete da pricaju

kec, drmes, emil (69) itd... stare igrace koji imaju vise iskustva nego cijeli forum zajedno

[/i]

OK..dajte imena : KEC, DRMES, EMIL, NIKE, DAMIRK, TAUBI...tko još??

 
trala la la

aj neka svak počme od samog sebe
pa onako iskreno nabroji sranja u zadnje 2-3 vožnjice
bilo bi jako zanimljivo :wink:
 
itilas said:
ok..ajmo konkretno: znači POKAZUJEMO 1. loše primjere motorista(možemo ih ismijati ili ih jednostavno pokazati takvima kakvi jesu(VOŽNJA BEZ OPREME, VOŽNJA NA ZADNJEM?!, VOŽNJA IZMEĐU AUTOMOBILA, PREBRZA VOŽNJA PO GRADU....što još??  2. loše primjere vožnje automobila ( PRESTROJAVANJA, BEZ PROVJERE-ODUZIMANJE PREDNOSTI, SKRETANJA...što još???
Dalje...?

Pod obavezno otici na Jarun il di vec i snimat ekipu u majicama i štiklicama i objanit da oni nisu motoristi i ogradit se od njih. Zatim skupit ljude iz svi podskupina da pricaju o svojim iskustvima. Tipa Šipek od krosera, Drmeš, Kec od eRovaca, Nike od skuterasa, moze i zeleni  :mrgreen: stuntat al na nekoj stazi iskljucivo, neko od satorasa, Malnar recimo? Da dalje ne nabrajam. Obuhvatite akcije, happeninge.

Pokazite vise onog sto je lijepo jer svi su vec puno puta pokazali samo ono lose.
 
Vuhec i obavezno Robert Andrija Skejić  ( motoRobi - http://motorobi.blog.hr/ )
 
Gemich said:
trala la la

aj neka svak počme od samog sebe
pa onako iskreno nabroji sranja u zadnje 2-3 vožnjice
bilo bi jako zanimljivo :wink:

uzet ćemo i to u obzir(makar uz obećanje da se više neće takvih sranja i događati) :mrgreen:
 
meni se tak nešto već neko vrijeme vrti po glavi i čini mi se da bi trebalo napraviti dokumentranu seriju o motociklizmu u hrvatskoj. ima jaaaako puno materijal. prva može biti recimo generalno o različitim motociklistima, od trkača, preko putnika, enduro majstora, skuteraša, mladih i starih, do jarunaša. i onda u cijeloj seriji obraditi po nešto: u jednoj recio grobnik i sve vezano uz njega. pa onda cross utrke. pa onda moto susrete. pa onda opremu. pa putovnja. pa dviljanje na cesti. itd
 
maff said:
meni se tak nešto već neko vrijeme vrti po glavi i čini mi se da bi trebalo napraviti dokumentranu seriju o motociklizmu u hrvatskoj. ima jaaaako puno materijal. prva može biti recimo generalno o različitim motociklistima, od trkača, preko putnika, enduro majstora, skuteraša, mladih i starih, do jarunaša. i onda u cijeloj seriji obraditi po nešto: u jednoj recio grobnik i sve vezano uz njega. pa onda cross utrke. pa onda moto susrete. pa onda opremu. pa putovnja. pa dviljanje na cesti. itd

mozemo snimati cijelu ovu sezonu, pripremiti jednu uvodnu emisiju i probati već ove sezone dati ju u opticaj, a raditi dalje materijale za tako neku seriju...
 
Vozačima auta treba obavezno skrenuti pažnju na stvari koje oni najčešće ni ne razumiju.
1.da su najnezaštičeniji (i oni koji najviše griješe) vozaći skutera,početnici sa16g,jer je to njihov prvi dodir sa prometom.......
2.vozač auta misli da svako može stati pri 50km/h (recimo kod oduzimanja prednosti)-a oni koji voze skutere/motore itekako zanju da to nije tako a da ne govorimo o mokrim i skliskim cestama
3.Zašto se koristi glatki asvalt na cestama i zašto se šahte stavljaju na ceste...jer svaka je ta šahta danas šahta a sutra rupa?????-pitanje za cestare naravno
 
Nekidan je bila ona maturalna radnja od našeg mladog člana (sorry što ti se ne sjećam nicka) o bajkerima, kojemu smo svi čestitali na njegovoj prezentaciji. Mislim da su te osnovne smjernice OK uz malo dorade.

Svatko uživa na svoj način, netko voli brzinu, netko blato ili prašinu u ustima, netko želi biti na zadnjem, a netko voli biti zadnji (polako da duže traje). Upravo taj užitak i strast i činjenica o dva kotača je zajedničko SVIMA. Sve ostalo nas razdvaja po afinitetima u neke skupine iz one maturalne radnje, što nas ne čini više ili manje "bajkerima", nego samo ravnopravnima u našim različitim interesima. Sigurno je većini najvažnije da ih se pusti da uživaju u svom guštu, i dok je tako oni poštuju i sve ostale.

Mislim da bi upravo tu ljubav i strast trebalo naglasiti kao ono što nas pokreće, a ne da smo luđaci, poremećene , suicidne osobe koje žele postati dio statistike.
Motor je opasniji od automobila, jednostavno zbog zakona fizike i točka. Sigurno je i to dio privlačnosti. Naglasak se mora staviti na zaštitu (koliko god to bilo dosadno), jer je to ono što svatko od nas MOŽE učiniti i utjecati na smanjenje opasnosti. Ali opasnost ostaje i nijedna emisija bila dobronamjerna ili zlonamjerna to ne može promjeniti.

Vještina upravljanja motorom je također bitan faktor. Koliko se ljudi razbilo u prvih mjesec dana od kupnje novog (drukčijeg) motora, bez obzira na prijašnje iskustvo. Cijeli svijet ima napredne škole za tehnike vožnje motocikla (sportske, cross, enduro, tourere, skutere...) koje vode pravi profići. Mislim da tako potrošenih par tisuća kuna (sa osiguranim motorom- da ne stučeš svoj, stazom, profi instruktorom....) vrijedi isto kao onaj novac za dobru kacigu i ostalu oprema i pripremi ljude prije kupnje novog motora, jačeg ili drukčijeg od onog što je prije vozio.
 
dovoljno je prikazat MUP-ovu arhivu sa kratkim opisom događaja
i da neko stručan iznese svoje mišljenje šta bi bilo kad bi bilo ( manja brzina, oprema itd. )