Prijenosni omjeri lancanika

frane.p

Member
Evo otvaram novu temu mada ne znam jeli već bila... zanima me koji bi bio najbolji prijenosni omjer za uličnu vožnju tj.gradsku?

Moj trenutni omjer je 2.68 :021:
 
da to znam ali i dalje ne znam iz iskustva ostalih ljudi koji bi bio najbolji omjer...a koliko zubi treba promjeniti to se izracuna i bez te tablice...
 
da li se lančanici mogu kombinirati u x varijanti poštujući final ratio ili ne ide to samo tako? :misli: po manualu na moj motor ide 15/50. sad je gore 13/45 i u petoj brzini jedva dođe do 9000 rpm, a u šestoj nema šanse preko 7500. nisam više pametan da li bi se išta popravilo da stavim omjer kao po manualu?
 
Najveći problem je otpor zraka koji raste povećanjem brzine, a kojeg gearing commander ne uzima u obzir, tako da su svi brojevi teoretski.

Čim ne postižeš max okr. očito si otiša u krivom smijeru.


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
To je mali Hornet, uzmi tvornički omjer i onda se možeš igrati s jednim zubom manje naprijed ako hoćeš da malo bolje potegne, ili to isto napraviš sa stražnjim kojeg povećaš za dva do tri zuba. Otprilike dođe na isto. Sve drugo ima jako malo smisla.
 
ktm08 said:
Evo pa se igrajte:
http://www.gearingcommander.com/


Ne znam koliko je to u praksi bitno, ali...
Obratit paznju na zadnju stavku (na dnu starnice) -  Relative sprocket & chain wear due to drive train changes:


Za moj Z750 je serijski prijenos takav da na prednjem lancaniku, ista karika lanca bude na istom zubu svakih 15 okreta lanca. Na zadnjem lancaniku, svakih 43 okreta lanca.
Sto je broj manji, to je nepovoljnije za lanac i lancanike u smislu sto ravnomjernijeg trosenja.
Stavljanjem 1 zub manjeg prednjeg lancanika, dosao bi u situaciju da se ista karika i zub prednjeg lancanika "poklope" svaki okret lanca umjesto svakih 15 okreta kao kad je serijski prednji lancanik.


Na http://www.gearingcommander.com/ su zelenom bojom oznacene povoljne kombinacije, a crvenom nepovoljne