da to znam ali i dalje ne znam iz iskustva ostalih ljudi koji bi bio najbolji omjer...a koliko zubi treba promjeniti to se izracuna i bez te tablice...
da li se lančanici mogu kombinirati u x varijanti poštujući final ratio ili ne ide to samo tako? :misli: po manualu na moj motor ide 15/50. sad je gore 13/45 i u petoj brzini jedva dođe do 9000 rpm, a u šestoj nema šanse preko 7500. nisam više pametan da li bi se išta popravilo da stavim omjer kao po manualu?
To je mali Hornet, uzmi tvornički omjer i onda se možeš igrati s jednim zubom manje naprijed ako hoćeš da malo bolje potegne, ili to isto napraviš sa stražnjim kojeg povećaš za dva do tri zuba. Otprilike dođe na isto. Sve drugo ima jako malo smisla.
Ne znam koliko je to u praksi bitno, ali...
Obratit paznju na zadnju stavku (na dnu starnice) - Relative sprocket & chain wear due to drive train changes:
Za moj Z750 je serijski prijenos takav da na prednjem lancaniku, ista karika lanca bude na istom zubu svakih 15 okreta lanca. Na zadnjem lancaniku, svakih 43 okreta lanca. Sto je broj manji, to je nepovoljnije za lanac i lancanike u smislu sto ravnomjernijeg trosenja.
Stavljanjem 1 zub manjeg prednjeg lancanika, dosao bi u situaciju da se ista karika i zub prednjeg lancanika "poklope" svaki okret lanca umjesto svakih 15 okreta kao kad je serijski prednji lancanik.
Na http://www.gearingcommander.com/ su zelenom bojom oznacene povoljne kombinacije, a crvenom nepovoljne