Pozdrav htio sam da prebacim motor iz splita u zagreb vlakom ali mi kazu na salteru da to vise nerade? znam da sam to cuja vec prije da se moze za neke smijesne novce pribacit, jeli istina da su to ukinuli?
Kojih 50 kuna? Koliko se ja siječam, prije 6 godina, motor je morao u specialni kavez HŽa (koji se morao uzeti u najam u njih) koji je onda koštao ja mislim 350-400 kuna, plus cijena prevoza.Znam za kombije kako se krecu cijene al me zanimalo za vlak cuja san da ljudi za 50kn prebace motor pa me zanimalo zasto kazu da ne voze..hvala svima na odgovorima
ja ti mogu prevesti prikolicom za motocikle, javi se u inboxPozdrav htio sam da prebacim motor iz splita u zagreb vlakom ali mi kazu na salteru da to vise nerade? znam da sam to cuja vec prije da se moze za neke smijesne novce pribacit, jeli istina da su to ukinuli?
Slao sam nekoliko puta preko "CAT logistika", samo dovedes motor na dogovorenu lokaciju (isto tako pri isporuci) i imaju platforme za osiguranje motora, ne treba prethodno osigurati.Pošto je bio 1 mjesec i snijeg, kada sam ja kupio moj motor u ZG i ja sam se bio raspitivao u HŽ, ali su bili pre komplicirani. Plus motor su dostavljali u Ploče, a onda sam ja trebao sam organizirati preuzimanje za DBK. Tako da bi to bilo preskupo.
Onda sam se raspitao kod kamionskih prevoznika i saznao da oni svi voze, od Konzuma pa nadalje i imaju cijenu po paletnome mjestu. Motor mora biti na paleti i osiguran španerima. Spreman na utovar/istovar paletarom. Moj je morao biti na dvije spojene palete, zbog veličine. Cijena prije 6 godina je bila po paleti za ZG-DBK 350 kuna. Znači 700 kuna.
Problem je jedino bilo što svi tražu da dovedeš motor na paleti na utovarno mjesto i dođeš po njega na istovarno mjesto. To mi je bilo pre komplicirano, jer prodavatelj nije bio spreman se uključiti u sve to.
Pronašao sam manjega prevoznika sa kamionom koji ima rampu, koji je sve to odradio za mene i za iste novce dostavio motor ispred kuće.