Priprema za lakiranje?

zlikavac

New member
Farbam felge
Ja bi to ovak. Prvo pošmirglam sa recimo p 400 do 600,pa onda recimo sa 1000,onda bacim prvi sloj boje,njega opet pošmirglam sa 1000 i tak dva puta, Jel bi to bilo dobro?
Lakiram sa sprejom
Hvala na odgovorima,ak neko zna bolje i točnije nek me uputi  (y)
 
zlikavac said:
Farbam felge
Ja bi to ovak. Prvo pošmirglam sa recimo p 400 do 600,pa onda recimo sa 1000,onda bacim prvi sloj boje,njega opet pošmirglam sa 1000 i tak dva puta, Jel bi to bilo dobro?
Lakiram sa sprejom
Hvala na odgovorima,ak neko zna bolje i točnije nek me uputi  (y)
ja sad namjeravam lakirat felge i radije bum dao parsto kn da mi to lakirer napravi jer svi vele da je to dost teško napravit a da ti boja ne počne otpadat nakon par mjeseci

dosta lakirera ni nezna lakirat felge ili tak vele jel im se neda zaj**t s time

uglavnom znam da bi nakon tog lairanja felge trebale u neku peć da se to dobro primi a pretpostavljam da ti to nemaš doma :mrgreen:
 
ak si radim sam koštalo bu me 100 kn,ak mi radi neko drugi onda 100 eura,a to mi ne garanrira da se neće ljuštit i pucat,jer sam već vidio felge koje su radili profesionalci,pa se ljušte. A ako sfušam baš jako onda bum dao polakirat profesionalcu.

i nije pitanje kome da dam polakirat,nego kak da napravim sam  :wink:
 
Ako su aluminijske i ako prije farbanja misliš skinuti staru boju trebao bi ti primer za alaminij. Ak ne skidaš staru boju,to bi bilo to, s tim da koristiš vodeni brusni papir i ak misliš da ti se sprej neće razljevati.
 
Za alu felge ti treba primer, ali nije ti potrebno šmirglanje između slojeva. Što se sušenja tiče dovoljna je sobna temperatura no ako uspiješ to povećat bit će ti lakše za lakiranje zbog podljeva.
A ako nemaš oštečenja na njima, nego samo mjenjaš boju dovoljan je i samo 1200 vodeni šmirgl ili još bolje scochbrite grublji pa finiji...I naravno u oba slučaja anti silikon ili ako si nezahtjevan nitro za detaljno odmaščivanje...
 
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,30409.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,32390.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,48237.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,52356.0.html
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,40150.0.html
 
Ja sam ih ljetos farbo (al sa kompresorom) i nema ljuštenja, Prvo sam  naneo temeljnu za aluminij, ošmirglo na vodu i prešprico na mat crnu. Izgleda orginal.
 
prvo predi sa p 400 ( recimo )  dobro jako
onda
operi i pusti da se samo dobro osusi ( malo piri ) (y)
onda
pocni bojati, sprej odmakni nekih 20cm, kad to napravis
onda
cekaj 10min i prodi jos jednom isto tako
nemoj jako dugo drzati sprej na jednom mjestu
da nebi procurilo (y)

govorim to jer to vidam svaki dan kod kuce ( ne bojanje felgi, ali automobila )
ako sta trebas javi se navecer oko 21.30 h (y)


 
toldi said:
Za alu felge ti treba primer, ali nije ti potrebno šmirglanje između slojeva. Što se sušenja tiče dovoljna je sobna temperatura no ako uspiješ to povećat bit će ti lakše za lakiranje zbog podljeva.
A ako nemaš oštečenja na njima, nego samo mjenjaš boju dovoljan je i samo 1200 vodeni šmirgl ili još bolje scochbrite grublji pa finiji...I naravno u oba slučaja anti silikon ili ako si nezahtjevan nitro za detaljno odmaščivanje...

ispravak netocnog navoda:
za alu felge ti treba primer samo u slucaju da nema boje na njima ili je boja ostecena.sto se susenja tice dovoljna je sobna temperatura,ali razmak izmedju susenja nek ti bude najmanje 8h i obvezbno posmirglaj lagano prije prskanja sljedeceg sloja(u sprayevima nije ucvrscivac vec konverter koji drugacije reagira na susenje) i brusni papir granulacije od P600 je sasvim dovoljan(to su felge) dakle 1200 i scotch je pretjerivanje (bez ljutnje) antislikon koristiti poslije brusenja a prije bojanja,nitro jedino prije brusenja da ocisti neke sitne zaostatke...
a prije svega gore navedenog zastiti gumu(ako nije skinuta) i obvezno dobro operi i odmasti felge
udaljenost spraya od podloge nek ti bude udaljenost od malog prsta do palca rasirene sake,i bolje spricati vise puta 
u tanjim slojevima...
 
VooDoo said:
ispravak netocnog navoda:
za alu felge ti treba primer samo u slucaju da nema boje na njima ili je boja ostecena.sto se susenja tice dovoljna je sobna temperatura,ali razmak izmedju susenja nek ti bude najmanje 8h i obvezbno posmirglaj lagano prije prskanja sljedeceg sloja(u sprayevima nije ucvrscivac vec konverter koji drugacije reagira na susenje) i brusni papir granulacije od P600 je sasvim dovoljan(to su felge) dakle 1200 i scotch je pretjerivanje (bez ljutnje) antislikon koristiti poslije brusenja a prije bojanja,nitro jedino prije brusenja da ocisti neke sitne zaostatke...
a prije svega gore navedenog zastiti gumu(ako nije skinuta) i obvezno dobro operi i odmasti felge
udaljenost spraya od podloge nek ti bude udaljenost od malog prsta do palca rasirene sake,i bolje spricati vise puta   
u tanjim slojevima...
Hvala!
na felgama je boja koju neću skidat,samo sam mislio malo pošmirglat
I sad još jedno pitanje, kaj je to antisilikon?  :mrgreen:
 
zlikavac said:
Hvala!
na felgama je boja koju neću skidat,samo sam mislio malo pošmirglat
I sad još jedno pitanje, kaj je to antisilikon?  :mrgreen:

sredstvo za uklanjanje necistoca koje je blagotvorno otapalo(nije rezredjivac)koristi se za fino odmascivanje jer koza sama po sebi(i opranih ruku) luci znoj i masnose u tragovima koje smetaju prilikom lakiranja,kosta nekih 20tak kn
 
zlikavac said:
Farbam felge
Ja bi to ovak. Prvo pošmirglam sa recimo p 400 do 600,pa onda recimo sa 1000,onda bacim prvi sloj boje,njega opet pošmirglam sa 1000 i tak dva puta, Jel bi to bilo dobro?
Lakiram sa sprejom
Hvala na odgovorima,ak neko zna bolje i točnije nek me uputi  (y)

A powder coating ne zelis ili? Mislim da bi te doslo nekih 200 kuna obje...
 
Powder Coating u ZG radi Jelinić kod Cibone. Ja sam radio felge od auta pred koju godinu i drže se odlično. Ne sjećam se točno cijene, ali nije bila neka nebuloza u odnosu na lakiranje - tu negdje, a razlika je očita.
 
zokx said:
Powder Coating u ZG radi Jelinić kod Cibone. Ja sam radio felge od auta pred koju godinu i drže se odlično. Ne sjećam se točno cijene, ali nije bila neka nebuloza u odnosu na lakiranje - tu negdje, a razlika je očita.

Radi jos puno njih powder coating, prednosti nad lakom su nebrojene...ali naravno glavna je iznimna postojanost i otpornost na mehanicka ostecenja...
 
kad sam se informirao za pituravanje felgi tražili su mi od 150-250kn kako tko
Na kraju sam sam jer mi nije vrag dao mira jer imam kompresor i pištoljn i zažalio sam jer sam toliko potrošio i na pituru+ tekucinu za stvdnjavanje
 
evo jedno fini video o power coatu http://www.youtube.com/watch?v=xYkYDXsXDEI&feature=related