Malo je onih koji nisu čuli za Lambrettu. Sretnici među našim očevima i djedovima posjedovali su te karizmatične talijanske skutere, a mlađi naraštaji slušali su priče o njima. Sve je počelo...
Ako ciljaš na nekoliko slučajeva kod Fantica 500, da..Kod jedne serije 2019.godišta, mijenjan je termostat u servisnoj kampanji..
Dogodila se je konstrukcijska greška u kučištu termostata koje je bilo nešto pliće, pa se termostat ne bi otvorio skroz do kraja.
Desilo se je to da je na nekolocini modela bila potrebma izmjena brtve glave, a na svim motorima obuhvačenim kampanjom, promijenjen je model termostata.
Jedina stvar koja je bila u servisnoj kampanji u 3 godine 125, 250 i 500 modela.
Siguran sam da znaš za mnogo veče probleme kod svih japanskih marki, a da ne spominjemo svetog BMW-a.
Bilo je kampanja i bit će ih da ti se mozak okrene.
Ali, ozbiljnost proitvođača se prepozna u tome da prizna problem i zove korisnike na besplatan popravak.
Ako nisi zadovoljan odgovorom, svrati do mene i otvorit ću ti servisni portal, gdje češ točno vidjeti što je promijenjeno i kod koliko morora.
To isto pokušaj dobiti kod bilo kojeg drugog dilera renomiranih brendova i vidjeti češ odgovor😉
Na ovo moram reagirati..
Kristijan Tićak i Ante Radić iz Motorevije su veliki profesionalci i ne dam da ih nitko ovdje vrijeđa.
Ružno je iz fotelje pljuvati po nečijem poštenju i profesionalizmu.
Upoznao sam ljude u pola sata, uzeli su ujutro motore na test i popodne nam ih vratili uz nekoliko škrtih utisaka..
Do jutros nisam znao kakav će tekst napisati, ali se nisam bojao, jer znam da prodajemo kvalitetne motocikle.
Nabrojani su u testu i plusevi i minusi s kojima se spsolutno slažem.
Oglas se plača agenciji, a ne njima..Uostalom, svi plačaju oglase..Šta to znači? Da nema objektivnih testova?
Pripazi malo na izjave..Ja iza svake svoje napisane riječi stojim.
Smatram da su Aprilia RSV Mille i Yamaha FZ 6 trebale odavno u opoziv po losem iskustvu forumasa.
KTM Duke 125 '17 je imao isto opoziv za prednja svjetla.
Bob pitanje, ova 2-3 Fantica su isto opozvana kod nas poslije prodaje?
Ne..Ima jedan momak u Splitu za kojeg sam čuo od jednog forumaša da ima Rally500 ..Prije nego smo mi otvorili servis i prodaju, on je imao problem i riješio ga je s tvornicom.
Tako mi je rečeno...
Nijedan motor koji smo mi uvezli od 7.mjeseca na ovamo nije u nijednoj kampanji..
Dosta laprdanja....ajmo okrenut ploču....
Makar današnji Fantic nema veze sa originalnim (1965-95), zanimljivo je, bar nama ljubiteljima hard endura i vintage endura da se prisjetimo Fanticove najbolje godine u prvenstvu Italije i ISD(T)E natjecanju.....iliti olimpijske igre u enduru.....
1981......u Jugi se još plakalo za Titom a sa proizvodne trake izašao je i primjerak koji sada krasi Zagorske brege....
Fantic je u 80ima osvojio i nekoliko Trial svjetskih prvenstva, no 90ih doživljava sudbinu mnogih drugih Talijanskih marki za koje su danas tek rijetki čuli.....
Prekrasan je😍..Sječam se, tamo negdje oko 94-95.kad ssm vukao polovne motore iz Italije, viđao sam te stare Fantic modele po ludo velikim cijenama..
Naravno, u tim godinama mi je to bilo apsurdno i htio sam što mađi motor za što manje para..Klasika me nije interesirala..
Prekrasan je😍..Sječam se, tamo negdje oko 94-95.kad ssm vukao polovne motore iz Italije, viđao sam te stare Fantic modele po ludo velikim cijenama..
Naravno, u tim godinama mi je to bilo apsurdno i htio sam što mađi motor za što manje para..Klasika me nije interesirala..
Puno ih je završilo pod prešom u Italiji kad se dobivala olakšica na kupnju novog vozila dok si starog bez katalizatora dao na uništenje.....
Evo par detalja.....oprema je top iz onog doba....
Akron felge, Marzocchi ovjes i alu trokuti, Dellorto, Magura....
Nije mi namjera provocirat, ali ovo me potaklo na razmišljanje...
Dakle hipotetska situacija:
Prvi sam vlasnik Cabalera sa nula km (šta bi se reklo, prvi prdnija u sic), i nakon iljadu km ga odlučim zaminit staro za novo jer mi iz bilo kojeg razloga nije sija, koliko bi mi ga procjenili za uzet pod račun?
Znači, 3 iljade kn popusta za motor kojeg je tko zna tko i kako drka u tih iljadu km test vožnji, u odnosu na identični motor od prvog vlasnika.
Ponavljam, nije provokacija, nego me zanima kalkulacija cijene.