PRIZMIĆ MOTO Fantic-Lambretta-Malaguti

Attachments

  • 84177256_2542265832729734_976612787868401664_o.jpg
    84177256_2542265832729734_976612787868401664_o.jpg
    70.6 KB · Views: 104
Lambrette i splitska riva, ništa prirodnije😀
 

Attachments

  • 20201223_145022_copy_2064x1548.jpg
    20201223_145022_copy_2064x1548.jpg
    199.7 KB · Views: 87
  • 20201223_145033_copy_2064x1548.jpg
    20201223_145033_copy_2064x1548.jpg
    207.4 KB · Views: 74
  • 20201223_145004_copy_2064x1548.jpg
    20201223_145004_copy_2064x1548.jpg
    277.2 KB · Views: 89
Poredani na rivi😀👍
Ove dane će biti na parkingu do sumraka..
 

Attachments

  • 20201224_132914_copy_2064x1548.jpg
    20201224_132914_copy_2064x1548.jpg
    261.7 KB · Views: 67
  • 20201224_134008_copy_2064x1548.jpg
    20201224_134008_copy_2064x1548.jpg
    339.5 KB · Views: 66
  • 20201224_132928_copy_2064x1548.jpg
    20201224_132928_copy_2064x1548.jpg
    296.3 KB · Views: 68
  • 20201224_134057_copy_2064x1548.jpg
    20201224_134057_copy_2064x1548.jpg
    285.4 KB · Views: 75
A najbolje da ce ogadit kad platis oglas 🤣

Napisali za jednocilindraše članak i zato kupio motoreviju...

Od 400 kubika vise imas fantica, ktm 390 i husqarnu 690 za kupit...
 

Attachments

  • 132661684_868666697233794_164356714382889475_n.jpg
    132661684_868666697233794_164356714382889475_n.jpg
    142.4 KB · Views: 68
  • 132764719_405392970794629_390791371754671979_n.jpg
    132764719_405392970794629_390791371754671979_n.jpg
    129.4 KB · Views: 69
Pobjednik bi bija oni kojemu ne ode brtva glave radi ne otvaranja termostata i pregrijavanja. :unsure: :mrgreen:


Ako ciljaš na nekoliko slučajeva kod Fantica 500, da..Kod jedne serije 2019.godišta, mijenjan je termostat u servisnoj kampanji..
Dogodila se je konstrukcijska greška u kučištu termostata koje je bilo nešto pliće, pa se termostat ne bi otvorio skroz do kraja.
Desilo se je to da je na nekolocini modela bila potrebma izmjena brtve glave, a na svim motorima obuhvačenim kampanjom, promijenjen je model termostata.
Jedina stvar koja je bila u servisnoj kampanji u 3 godine 125, 250 i 500 modela.
Siguran sam da znaš za mnogo veče probleme kod svih japanskih marki, a da ne spominjemo svetog BMW-a.
Bilo je kampanja i bit će ih da ti se mozak okrene.
Ali, ozbiljnost proitvođača se prepozna u tome da prizna problem i zove korisnike na besplatan popravak.
Ako nisi zadovoljan odgovorom, svrati do mene i otvorit ću ti servisni portal, gdje češ točno vidjeti što je promijenjeno i kod koliko morora.
To isto pokušaj dobiti kod bilo kojeg drugog dilera renomiranih brendova i vidjeti češ odgovor😉
 
  • Like
Reactions: Babylon
A najbolje da ce ogadit kad platis oglas 🤣



Na ovo moram reagirati..
Kristijan Tićak i Ante Radić iz Motorevije su veliki profesionalci i ne dam da ih nitko ovdje vrijeđa.
Ružno je iz fotelje pljuvati po nečijem poštenju i profesionalizmu.

Upoznao sam ljude u pola sata, uzeli su ujutro motore na test i popodne nam ih vratili uz nekoliko škrtih utisaka..
Do jutros nisam znao kakav će tekst napisati, ali se nisam bojao, jer znam da prodajemo kvalitetne motocikle.
Nabrojani su u testu i plusevi i minusi s kojima se spsolutno slažem.
Oglas se plača agenciji, a ne njima..Uostalom, svi plačaju oglase..Šta to znači? Da nema objektivnih testova?
Pripazi malo na izjave..Ja iza svake svoje napisane riječi stojim.
 
Last edited:
Smatram da su Aprilia RSV Mille i Yamaha FZ 6 trebale odavno u opoziv po losem iskustvu forumasa.
KTM Duke 125 '17 je imao isto opoziv za prednja svjetla.
Bob pitanje, ova 2-3 Fantica su isto opozvana kod nas poslije prodaje?
 
Ne..Ima jedan momak u Splitu za kojeg sam čuo od jednog forumaša da ima Rally500 ..Prije nego smo mi otvorili servis i prodaju, on je imao problem i riješio ga je s tvornicom.
Tako mi je rečeno...
Nijedan motor koji smo mi uvezli od 7.mjeseca na ovamo nije u nijednoj kampanji..
 
Dosta laprdanja....ajmo okrenut ploču....
Makar današnji Fantic nema veze sa originalnim (1965-95), zanimljivo je, bar nama ljubiteljima hard endura i vintage endura da se prisjetimo Fanticove najbolje godine u prvenstvu Italije i ISD(T)E natjecanju.....iliti olimpijske igre u enduru.....
1981......u Jugi se još plakalo za Titom a sa proizvodne trake izašao je i primjerak koji sada krasi Zagorske brege....
Fantic je u 80ima osvojio i nekoliko Trial svjetskih prvenstva, no 90ih doživljava sudbinu mnogih drugih Talijanskih marki za koje su danas tek rijetki čuli.....
 

Attachments

  • Screenshot_20201225-142437.png
    Screenshot_20201225-142437.png
    851.7 KB · Views: 67
  • Screenshot_20201225-143000.png
    Screenshot_20201225-143000.png
    840.8 KB · Views: 64
  • Screenshot_20201225-143014.png
    Screenshot_20201225-143014.png
    774.5 KB · Views: 79
  • Screenshot_20201225-142931.png
    Screenshot_20201225-142931.png
    785.8 KB · Views: 85
  • Screenshot_20201225-142806.png
    Screenshot_20201225-142806.png
    637.5 KB · Views: 86
Prekrasan je😍..Sječam se, tamo negdje oko 94-95.kad ssm vukao polovne motore iz Italije, viđao sam te stare Fantic modele po ludo velikim cijenama..
Naravno, u tim godinama mi je to bilo apsurdno i htio sam što mađi motor za što manje para..Klasika me nije interesirala..
 
Prekrasan je😍..Sječam se, tamo negdje oko 94-95.kad ssm vukao polovne motore iz Italije, viđao sam te stare Fantic modele po ludo velikim cijenama..
Naravno, u tim godinama mi je to bilo apsurdno i htio sam što mađi motor za što manje para..Klasika me nije interesirala..
Puno ih je završilo pod prešom u Italiji kad se dobivala olakšica na kupnju novog vozila dok si starog bez katalizatora dao na uništenje.....
Evo par detalja.....oprema je top iz onog doba....
Akron felge, Marzocchi ovjes i alu trokuti, Dellorto, Magura....
 

Attachments

  • Screenshot_20201225-172149.png
    Screenshot_20201225-172149.png
    798.6 KB · Views: 81
  • Screenshot_20201225-172042.png
    Screenshot_20201225-172042.png
    796.3 KB · Views: 82
  • Screenshot_20201225-172022.png
    Screenshot_20201225-172022.png
    869.6 KB · Views: 83
  • Screenshot_20201225-172010.png
    Screenshot_20201225-172010.png
    448.7 KB · Views: 82
  • Screenshot_20201225-171955.png
    Screenshot_20201225-171955.png
    845 KB · Views: 80
  • Screenshot_20201225-170637.png
    Screenshot_20201225-170637.png
    640.7 KB · Views: 75
  • Screenshot_20201225-170536.png
    Screenshot_20201225-170536.png
    893.4 KB · Views: 81
  • Screenshot_20201225-170324.png
    Screenshot_20201225-170324.png
    653.7 KB · Views: 78
Ajm dalje👍..Suza malo odmara ove dane..Voze se Talijani😀
Moram priznati da mi više odgovara niži Scrambler model..Godine su tu ipak😁
 

Attachments

  • 20201225_202723_copy_2048x1536.jpg
    20201225_202723_copy_2048x1536.jpg
    210.4 KB · Views: 61
60.000 kn..Imamo testnog sa 1000 km za 57.000..Motor stvarno treba probati👍
 

Attachments

  • 20201004_093940_copy_2304x1120.jpg
    20201004_093940_copy_2304x1120.jpg
    178.7 KB · Views: 58
  • 20201004_094130_copy_2304x1120.jpg
    20201004_094130_copy_2304x1120.jpg
    262.3 KB · Views: 62
  • 20201004_092332_copy_2304x1728.jpg
    20201004_092332_copy_2304x1728.jpg
    250.2 KB · Views: 59
  • 20201004_094845_copy_2304x1120.jpg
    20201004_094845_copy_2304x1120.jpg
    184.4 KB · Views: 56
  • Like
Reactions: cadjo
60.000 kn..Imamo testnog sa 1000 km za 57.000..Motor stvarno treba probati👍
Nije mi namjera provocirat, ali ovo me potaklo na razmišljanje...
Dakle hipotetska situacija:
Prvi sam vlasnik Cabalera sa nula km (šta bi se reklo, prvi prdnija u sic), i nakon iljadu km ga odlučim zaminit staro za novo jer mi iz bilo kojeg razloga nije sija, koliko bi mi ga procjenili za uzet pod račun?

Znači, 3 iljade kn popusta za motor kojeg je tko zna tko i kako drka u tih iljadu km test vožnji, u odnosu na identični motor od prvog vlasnika.

Ponavljam, nije provokacija, nego me zanima kalkulacija cijene.