problem aprilia pegaso

kiko

New member
motor mi je pegaso 650 ie i imam problem s onim iiiie, jer u zadnje vrijeme motor mi kada mu dajem gasa zaguši se i ugasi ili jako trza i tako dok ne pustim gas,uz to cjelo vrijem dok se to događa pali mi se lampica od i(einsprica, ili kako vec se kaze) bio sam na servisu i malo je radio normalno pa sada opet, covjek je rekao da je to najvjerovatnije zbog goriva. sipam samo na omv-u, i to es 98.. ako tko zna neka pomogne
 
OMV gorivo je iz Rumunjske i Bugarske rafinerije ( sami su izjavili za Auto-klub ) a ti zaključi dalje sam....
 
drugi put cu japanski, ali za sada imam ovaj pa eto zaključite sami kako mi je kada ne smijem dodati gas... :cry:
 
dali postoji netko ili da mi se objasni kako očistiti rezervar, cini mi se da se to dogaca samo kada imam manju količinu goriva u rezervaru?
 
vjerojatno je nešto s anjšpricom ili gorivom,a jesam pametan!! :mrgreen: prijatelj koji vozi pegasa isto se žali da mu motor nekad trza,nekad neće da vuče,nekad se gasi u leru itd.itd,on je pokušao otkloniti problem s dodavanjem aditiva koji podiže oktansku vrijednost i uklanja vodu iz goriva,navodno da je sad bolje,ali svaki put kad se vozimo zajedno on nešto osluškuje,turira i čačka po ler gasu,valjda to tako mora.
 
činjenice govore same za sebe,evo npr: nikad nisam čuo da netko ima problema sa KLE-om,ljudi obilaze svijet na tom motoru a taj pegaso izgleda ne može ni do kioska po cigare il novine,što je je!
 
bez obzira na sve tvoj je i vozis ga i zao mi je kaj ti nemremo konkretno pomoc(za sad ).
mozda netko zna odgovor :|
 
:shock: Nije ti to problem sa gorivom nego treba još jedanput podesit eprom(čip)Odi na servis da ti to srede.To je klasična bolest aprilie pegaso. :!:
 
Fascinantno je kako su ti serviseri s oproštenjem šupci, da odmah prebace krivnju sa sebe tj motora na gorivo,s čim oni nemaju veze, umjesto da se potrude popravit čovijeku motor. 99.9% sam ti siguran da to nema veze s benzinom (zakaj se japanski motori ne guše s istim benzinom??) nego je to stvar talijanske kvalitete...odi u servis i davi ih dok ti to ne poprave
 
ŽIVJELI KARBURATORI !

najednostvnije odvest na servis, i tamo če ti serviser ako je ovlašteni i ako ti je motor pod garancijom reći da je to do kvalitete goriva i naplatit če ti to. moja preporuka je da uliješ u rezervar injector cleaner i potrošiš jedan rezervar s time ako i dalje nema promijena treba štelat čip a koliko rijetki su servisi koji to naprave kako spada.
ja bi rekq da ti je šporak injector i motor ne dobiva dovoljno goriva.
 
Ako želiš rješiti problem najkvlitetnije nazovi na broj 091-5395705,to ti je broj od decka iz Samobora,zove se Miro i garntiram "vunderkind" sto se tice Aprilia,jedini koji u Hrvatskoj zna sve baš o tim motorima i njihovim problematikama!Moju i Kecovu Mille je radio za trke tako da ti ga preporučam i za servise(čovjek je učio u tvornici)!između ostalog i jeftiniji je od tih kak ti ovlaštenih servisa!
 
Primarius said:
Ako želiš rješiti problem najkvlitetnije nazovi na broj 091-5395705,to ti je broj od decka iz Samobora,zove se Miro i garntiram "vunderkind" sto se tice Aprilia,jedini koji u Hrvatskoj zna sve baš o tim motorima i njihovim problematikama!Moju i Kecovu Mille je radio za trke tako da ti ga preporučam i za servise(čovjek je učio u tvornici)!između ostalog i jeftiniji je od tih kak ti ovlaštenih servisa!


Mireka će ova reklama debelo koštat! Primarijus dobro zbori i ja svoju tamo radim i nemem jednog prigovora!

Pozdrav kumašinu!!!! :mrgreen:
 
madmax said:
ŽIVJELI KARBURATORI !
ja bi rekq da ti je šporak injector i motor ne dobiva dovoljno goriva.

to bi i ja rekao...

PS..samo sto ja u vespi rastavim i pocistim karburator u 5-10 minuta :mrgreen:
 
Silvio said:
činjenice govore same za sebe,evo npr: nikad nisam čuo da netko ima problema sa KLE-om,ljudi obilaze svijet na tom motoru a taj pegaso izgleda ne može ni do kioska po cigare il novine,što je je!
NE bi da budem cinican , ali ovde ljudi uposte nemajo pozitivno iskistvo sa nejapanskim motorciklima.Mislim da su evropski motorcikli puni gomila kvaliteta ,ali nepravilno rasporedjenog.Moj poznanik je ovlasceni serviser za KTM i nisam nije zadovoljan sa njime.Sin mog dobrog prijatelja vozi takmicarskog KTM 125 motocross, motoru je pukla klipnjaca dva puta za tri trke, itopila se neka plastika na kocionim celjustima, itd. Takve stvari nisam cuo barem ne u skorije vreme da se desavaju na Japancima
 
japanci su puno kvaliteniji ali evropljani ljepši , što se tiće kle-a nebi ga puno hvalio bar od 01 - 04 radim u servisu i dosta mi ima tih novijih kle- ova i to sa 5000- 6000 km , troše ulje i puni su grešaka