Problem Beverly 500 - podmazivanje mašine

Status
Not open for further replies.

jbudimir

Member
Brat vozi Beverly 500 i ima problem, pa ako neko može dat nekakav pametan savjet.
Dijagnoza, citiram: "Zbog konstrukcije motora, prilikom kočenja ulje se slije u jedan dio pa motor radi praktično bez ulja. To je serijski problem na ovim skuterima. Zbog toga se zapekla piksna na radilici pa je potrebno mijenjat radilicu što košta oko 5500 kn"
Ne znam koliko ova priča drži vodu pa sam obećao bratu da ću pitat ovdje jel zna neko nešto o tome, i ako možete preporučit nekog dobrog servisera?
 
jbudimir said:
Brat vozi Beverly 500 i ima problem, pa ako neko može dat nekakav pametan savjet.
Dijagnoza, citiram: "Zbog konstrukcije motora, prilikom kočenja ulje se slije u jedan dio pa motor radi praktično bez ulja. To je serijski problem na ovim skuterima. Zbog toga se zapekla piksna na radilici pa je potrebno mijenjat radilicu što košta oko 5500 kn"
Ne znam koliko ova priča drži vodu pa sam obećao bratu da ću pitat ovdje jel zna neko nešto o tome, i ako možete preporučit nekog dobrog servisera?

ma jooj, gluposti
i da je istinito, kak su ga onda mogli tak napravit
to on nije ništ kriv, ak je pod garancijom motor, greška motora i oni to nek slažu
nemre motor sam tak ostat bez ulja i to zbog kočenja, ma gluposti
jebo motor s kojim nesmiješ kočit da ne ''zacvika''
 
na modelima bev 400 karter ulja zna biti neadekvatan pa se ne podmazuje kak spada (laički prenosim ono što sam čitao u više navrata)

ako je do toga + ako ima garanciju - u ITA su neki uspjeli u garantnom roku bez vlastitog troška riješiti problem
 
liberty said:
uglavnom, mašina 460 :palacdolje:

puno puta si do sada spomenija mašinu 460 u negativnom svijetlu.
to su izuzetno zahvalne i pouzdane mašine. izuzme li se taj problem s nivoom ulja koji se diže...ostalo je sve 5. a ni taj problem ne zahtijeva nikakva značajnija financijska ulaganja. iznija sam svoj primjer negdje prije.
 
jedini azlog što je nisam kupio je upravo to
inaće bi za 43.000 kn + kofer imao skuter za 5+ (isti model)
ovako mi je 250, 5-, ako uzmem u obzir to koliko čujem pritužbi ljudi na 500
+ na servis kad dopalim, primjetim da se samo 500 zadržava po par dana. ko zna zašto
 
dobro, pa jel ima nekakav pametan savjet ili preporuka za majstora koji ga neće zahebat?
edit: garancija mu je istekla
 
to je netocno. Beverly 500 ima jako dobar sistem podmazivanja...u tvom slucaju....nisi naveo koliko km ima motor. Dali je u njemu bila i propisana kolicina ulja..?? Beverly ima jednu vrstu malog ventila u bloku..kroz koji se hladi glava klip i glavni lezejevi.ako se ta ventilij(jet) zastopa....osjetno se dize temperatura ulja i smanjuje podmazivanje glavnih lezajeva...isto tako postoje i dvije cijecvice koje sluze za podmazivanje glavnih lezajeva radilice...klipnjace...i samoga klipa...kao i mehanizma razvoda. Moj savjet otvoriti blokove...kontrolirati (jet cooler) sa strane prijenosa....kontrolirati i desni blok sa strane zamajca da su svi kanali prohodni....pogotovo vodovi za podmazivanje glavnih lezajeva..i voda kili vodi do by-pass ventila koji se nalazi u poklopcu paljenja. Ako je izmedu poklopca i samoga bloka i najmanja prljavstina..ostecenje...los dihtung...pritisak ulja pada...I na kraju propuhati i kontrolirati malu diznu (shutter jet) koji daje podmazivanje u glavu motora...razvodni mehanizam. Ujedno taj ventilic sluzi da bi se smanjila temperatura ulja u karteru....
 
meni se dosta cesto palila lampica od ulja prilikom jacih kocenja (razina ulja kakva mora biti)
 
liberty said:
jedini azlog što je nisam kupio je upravo to
inaće bi za 43.000 kn + kofer imao skuter za 5+ (isti model)
ovako mi je 250, 5-, ako uzmem u obzir to koliko čujem pritužbi ljudi na 500
+ na servis kad dopalim, primjetim da se samo 500 zadržava po par dana. ko zna zašto

cuo sam i ja dosta prituzbi i to poslije kad sam vec kupio...sad jel ja imam srece ili ima jos podosta ovakvih kao i ja ali se ne hvale ...nemam nikakvih problema... zasad..12700km
 
liberty said:
jedini azlog što je nisam kupio je upravo to
inaće bi za 43.000 kn + kofer imao skuter za 5+ (isti model)
ovako mi je 250, 5-, ako uzmem u obzir to koliko čujem pritužbi ljudi na 500
+ na servis kad dopalim, primjetim da se samo 500 zadržava po par dana. ko zna zašto

ne u mom slučaju, doveo ga u 3 pokupio sutra u 3 eto

prvi put čujem za ovakvo nešto, meni se ne pali lampica kod kočenja, samo si svakih 500km pogledam ulje da li je na vrhu i to je to
 
.
ako se pali lampica, sugerirao bi provjeru ovog što je bmw-m-5 napisao
čovjek zna što govori, pa da se nije što zaštopalo
 
gastajbarter said:
cuo sam i ja dosta prituzbi i to poslije kad sam vec kupio...sad jel ja imam srece ili ima jos podosta ovakvih kao i ja ali se ne hvale ...nemam nikakvih problema... zasad..12700km

(opet taj moj kum i njegova vozila  :mrgreen:) Imal je beverly-a 500, sam je radil servise (ne baš redovito) prešao s njim 17000 km u dvije godine bez ikakvog problema tak da si siguran još 4-5  :wink: :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.