Problem oko kočione pumpe

Status
Not open for further replies.

kmamic

Member
Pozdrav

Mijenjao sam kočiona crijeva na svojoj Yamahi XJ 600, naime, u Vrapčanskoj sam dao složit
ona opletena.

Skinuo stara crijeva, postavio nova, usput promijenio kočione pločice, ulio ulje i krenuo
odzračivat kočnice.

Međutim, ulje mi jaaaaako polako, curi iz kočione pumpe (gore na izlazu gdje se spajaju
obadva crijeva). Prvo sam pusti da prirodnim padom izađe zrak iz sustava, međutim,
kad otvorim pipce na obadva kočiona klješta, ulje curi samo na jednom i to vrlo polako.
To mi je i logično, obzirom da iz posude izlazi jako polako.

PITANJE: dali je se zmrdao onaj mehanizam u posudici koji pumpa ulje.


Dok sam vozio XT istu stvar sam radio, i bilo sve OK, ona je imala jedan disk, al sve sam
napravio kao i tad.

Svaka pomoć dobrodošla.

Pozdrav
 
I meni se dogodila ista situacija čak sam ozračivao iz kontra smjera gurao sam tekučinu odozdola prema gore i to sa ljevih klješta koja su i dalje jer kroz njih nije išlo. Ja sam nakraju skužio da sam zaje. gumicu u posudici ili ti ga od cilindra odlomio sam komadić pa mi je to radilo manji pritisak nakraju. Nepitaj kako sam to riješio jer i dan danas se j.. sa tim. Nabavio sam od neke druge yamahe cijelu ručicu sa mehanizmom pa mi sada koči tek kad napola pritisnem kočnicu. Trebaš pitati privatno strašila za to  (y) On ti ima ljeka  8)
 
jel možda originalna crijeva imaju "žljeb" u holenderima koja ova iz VEP-a nemaju ?
naime to je kod mene bio slučaj ,pa moraš imati vijke sa žljebovima...

pretpostavljam da si stavio nove bakrene brtve između vijaka i crijeva...
 
nemoj se ti obazirati na slobodasn pad.....probaj to odzraciti....najprije jedna pa druga klijesta....Nadam se da shvacas da je to nakon zamjene crijeve potrebno...te da se slobodnim padom sigurno nece odzraciti...Treba pumpati...stisnuti rucicu,,,otpustiti vijak na klijestima da izadje zrak...stisnuti vijak na klijestima...napumpati rucicu  po potrebi doliti ulje u posudu...i tako sve do dok se ne dobije tvrda rucica...i da na donji vijak na klijestima pocme izlaziti ulje bez mjehurica zraka..
 
Hvala na odgovorima

#Rizoc: ja nisam uopće dirao posudicu, samo sam odšarafio onaj vijak na koji idu obadva crijeva i zašarafio nova.

#Bob: holenderi na novim crijevima su potpuno isti kao i na starim crijevima, i stavio sam nove bakrene brtve.

#BMW M5: Pročitao sam u jednom tvom ranijem odgovoru na ovu temu da se možda stvorio tzv ''zračni džep''.
Pokušat ću danas s malo većom špricom, stavit ću je na jedan kraj crijeva a drugi na odzračnike na kliještima,
pa pokušat izvuć zrak dok ne dođe čisto ulje, a onda još par puta pokušati odrzračiti na ''klasičan'' način.

Najviše me brine to što mi ulje iz posudice jako slabo curi, a kad pokušam  pustiti na odzračnik ulje jedva da
ide van. Kad sam to radio na prijašnjem motoru, kad bi napumpao kočnicu i pustio na odzračnik, ulje bi špricnulo
pod mlazom van.

U svakom slučaju, hvala na odgovorima, a pogotovo ako ima još ideja, volio bi ih čuti.

Pozdrav

 
kmamic said:
Hvala na odgovorima

#Rizoc: ja nisam uopće dirao posudicu, samo sam odšarafio onaj vijak na koji idu obadva crijeva i zašarafio nova.

#Bob: holenderi na novim crijevima su potpuno isti kao i na starim crijevima, i stavio sam nove bakrene brtve.

#BMW M5: Pročitao sam u jednom tvom ranijem odgovoru na ovu temu da se možda stvorio tzv ''zračni džep''.
Pokušat ću danas s malo većom špricom, stavit ću je na jedan kraj crijeva a drugi na odzračnike na kliještima,
pa pokušat izvuć zrak dok ne dođe čisto ulje, a onda još par puta pokušati odrzračiti na ''klasičan'' način.

Najviše me brine to što mi ulje iz posudice jako slabo curi, a kad pokušam  pustiti na odzračnik ulje jedva da
ide van. Kad sam to radio na prijašnjem motoru, kad bi napumpao kočnicu i pustio na odzračnik, ulje bi špricnulo
pod mlazom van.

U svakom slučaju, hvala na odgovorima, a pogotovo ako ima još ideja, volio bi ih čuti.

Pozdrav
ako je i pod pritiskom rucice pritisak slab(na sarafu za odzracivanje)...onda je definitivno problem u novim cijevima(holenderima)....provjeri promjer unutranje rupe holendera nover cijevi....te usporedi sa starom...
 
Hvala BMW, provjerit ću  (y)

Međutim, pritisak je slab gore na izlazu iz posude glavnog kočionog cilindra.
Skinuo sam obadva crijeva koja idu iz posude i ulje jedva da curi van. Kad
stisnem polugu kočnice malo se pojača, ali isto tako jedva izlazi.

 
kmamic said:
Hvala BMW, provjerit ću   (y)

Međutim, pritisak je slab gore na izlazu iz posude glavnog kočionog cilindra.
Skinuo sam obadva crijeva koja idu iz posude i ulje jedva da curi van. Kad
stisnem polugu kočnice malo se pojača, ali isto tako jedva izlazi.
nikakvog razloga nema da je ista crklo u kocionom sistemu...ako je sve prije zamjene normalno radilo...dakle ili je potrebno dobro odzraciti...ili je greska u cijevima.... (y)
 
Hvala stari još jednom...  (y)

Danas ću pokušati onu šemu s špricom, pa ću vidit.

Uglavnom, javit ću rezultat

(y)
 
Problem riješen!!!

Pomoću šprice, koju sam nataknuo na prozirno crijevo a drugi kraj na ventil za odzračivanje sam
izvukao sav zrak. Nakon toga sam još klasičnim pumpanjem i otpuštanjem ventila dovršio posao.

Puno hvala svima na sugestijama, a osobito BMW M5.

Može lock.  (y)


drago mi je da si rijesio  (y)
 
Status
Not open for further replies.