problem s yamahom r1 2004, pomoč!!

Status
Not open for further replies.
e ovako , ušteko novi čitač koda ,tojest drugi al ne oštečeni, spojim akumulatorljepo okrenem ključ on napravi provjeru, i ona mala lampica od koda ključa počne blinkat te na satu izbaci grešku 52, e sad više nemam poima, el zna ko šta?
 
brko636 said:
e ovako , ušteko novi čitač koda ,tojest drugi al ne oštečeni, spojim akumulatorljepo okrenem ključ on napravi provjeru, i ona mala lampica od koda ključa počne blinkat te na satu izbaci grešku 52, e sad više nemam poima, el zna ko šta?
Ako ne dobiješ info do kraja radnog vrimena, pročitat ću u manualu kad dođem kući, pa ti javim. (y)
 
kod auta se u ovakvom slučaju mora stari ključ uskladit sa tim čitačem odn imobilizatorom

vjerojatno je i tu isti slučaj
 
lista kodova za R1:

1-MAIN SWITCH

4-FUSE (MAIN)

5-FUSE (BACKUP)

6-BATTERY

7-(FUSE FUEL INJECTION)

10-STARTING CIRCUIT CUT-OFF RELAY

11-NEUTRAL SWITCH

12-SIDE STAND SWITCH

13-FUEL PUMP

14-E.C.U.

15-IGNITION COIL#1

16-IGNITION COIL#2

17-IGNITION COIL#3

18-IGNITION COIL#4

19-SPARK PLUG

20-INJECTOR#1

21-INJECTOR#2

22-INJECTOR#3

23-INJECTOR#4

25-SUB-THROTTLE POSTION SENSOR

26-EX-UP SERVO MOTOR

27-SPEED SENSOR

28-COOLENT TEMPERTURE SENSOR

29-INTAKE AIR TEMPERTURE SENSOR

31-CRANKSHAFT POSITION SENSOR

32-THROTTLE POSITION SENSOR

33-INTAKE AIR PRESSURE SENSOR

34-ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR

35 CYLINDER INDENTIFACATION SENSOR

36-LEAN ANGLE SENSOR

43-MULTI FUNTION METER

53-ENGINE STOP SWITCH

73-FUSE(IGNITION)

52-Transponder interference--see dealer


Code 52

Transponder interference!

The coded key probably needs re-registering to work in your ignition switch. Try the RED coded  main key to start the bike. If this works try the other normal keys to determine if they need resetting. This is a job for your dealer

code 52 refers to the ignition key not working in the lock. They say to try the master key, (the Red one) to see if it works. Strong magnetic fields can wipe the memory in the key. It's been known for mobile fone masts to disable the keys as well, you have push the bike up the road away from the interference source before it will start.

Code 52 indicates an immobilizer problem.- Probably "signal interference"
This model is equipped with a selfdiagnosis device for the immobilizer system. If the immobilizer system is defective, the indicator light error code 52 could be one of those displayed. This error could be caused by signal interference.
If this occurs, try the following:
1. Use the code re-registering key to start the engine. NOTE: Make sure there are no other immobilizer keys close to the main switch, and do not keep more than one immobilizer key on the same key ring! Immobilizer system keys may cause signal interference, which may prevent the engine from starting.
2. If the engine starts, turn it off, and try starting the engine with the standard keys.
3. If one or both of the standard keys do not start the engine, take the vehicle, the code re-registering key and both standard keys to a Yamaha dealer and have the standard keys re-registered.
 
ok,ok, ali ovako zvao sam po par radnji koji rade kod ključeve i navodno, sad neznam točno al oni tvrde da mora bit  centralka, čitač koda, i ključ sa tim kodom. znači sve u paru. znači u ovom slučaju,čitač koda mora bit novi, je kažu oni da kad on pročita jedan kod,onda samo taj kod može prepoznat. ni jedan drugi. to je samo kod yamahe sistem. e a novi čitač koda košta 4150kn
 
nenormalno skupo. dal postoji kakva šema da se ponovo kodira čitač koda??? i dali ima ko u manualu kako se resetira centralina ili ti ga CDI
 
PUNO SAM TOGA ČITO A NIŠT BAŠ NIJE JEFTINO ,SVE SU TO KRVAVE INVESTICIJE, pa ako neko ima neko iskustvo nek pomaže
 
to treba pitiat u ovlaštenom servisu da li to oni mogu rješavat preko dijagnostike ili to ide nekom jednostavnijom metodom

npr na autu kad mijenjaš baterije u ključu moraš sa tim ključem dva il tri puta otključat vrata da on primi kod od imobilizatora

možda je i ovdje nešto slično jebiga

ja bi reka da kod tebe kod u ključu i u imobilizatoru nisu jednaki i zato ne pali
 
nova informacija, došo sam u kontakt sa covjekom koj otvara centralke, sad čekam da mi javi kolko če mi računat. znači nema koda nema ničeg,
 
Meni je takav problem bio na z750, a na kraju je bio sam osigurač od pumpe goriva ispod zadnjeg oklopa... ako si to provjerio onda jbg, nešto drugo ;)
 
znači 200% je u kvaru čitač koda ključa, sad sam bio kod jedno tu u susjedstvu stecijaliste za te sitnice i otvorili smo taj nevaljali čitač,ili ti ga kako neki zovu antena, i unutra je došlo do nekog pregaranja na žici napajanja, sad čekam do sutra ujutro, kaže da bi se mogo spasit ako nije izgorio čip,da bi on mogo zamjenit te otpornike i prelemit spojeve, nekužim se baš al tak je reko. a u najgorem slučaju ču morat sve to nosit kod jednog gospodina koj previ te antene ,tojest čitače, da mi sve isprogramira ,znači sve CDI, ključeve i antenu za nekih 200eura.
 
samo me zanima zašto je odjednom pregorilo, mislim bila je oštečena ,i imala je dole malu pukotinu,valda od vlage, jer kad sam stisnio starter samo se čulo kvrckanje ,onako kad je prazan akum. i nakon toga sam stavo punit te više nije palilo crvenu lampicu. ništa, pišem sutra šta če bit
 
Sad nešta ne kužim...sa starim čitačem ti nije pokazivao grešku  :misli:
 
boRRis929 said:
Sad nešta ne kužim...sa starim čitačem ti nije pokazivao grešku  :misli:
Naravno, zato šta uopće nije očitava (ikakav) kod.
Ka da guraš brokvu u bravu.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
brko636 said:
da, upravo to ništa nije izbacivo, potpuno ništa. vidit ču sve sutra
.


Ajde probaj istekati citac pa javi kakva je situacija...jel pokazuje sada gresku?
 
Status
Not open for further replies.