Problem sa KTM 690

Wolf

New member
Kupio sam novi ktm 690 smr i presao sam oko 800km ali zadnjih dana imam muke s njim..
prije neki dan vracem se s mora i prilikom preticanja palim zmigavac i dajem gas i odjednom sijalica od zmigavca pocinje da radi kao da je neispravna a radi i naprijed i nazad, i kad ga palim ponekad obrataji posle paljenja odplesu do kraja i nazad jos jednom, ne znam zbog cega mu se desavaju takve greske pa ako mi mozete vi pomoc...
 
imam ali serviser mi kaze da nije nista najvjerovatnije od vode kako sam ga prao.....
 
dal ti obrtaji porastu sam na tucmetru ili se zaista povecaju kao da si dao gas (znaci u masini)  ?
 
samo bzw na displeju, nije to neki problem jer radi normalno ali je bzw jer je nov motor  :misli:
 
a je li normalno da se cije onaj udarac prilikom svakog saltanja u 2 i 3 brzinu...  :?
 
Još ti mjenjač nije razrađen, poslije neće tako udarati, ali moraš šaltati muški, kod KTMa nema kilavljenja. Što se tiče sata to nikako nije normalno, kako kaže serviser. Ja sam svog prao puuuno puta i šta bi se tek onda meni trebalo dešavati.
 
Wolf said:
a je li normalno da se cije onaj udarac prilikom svakog saltanja u 2 i 3 brzinu...  :?



Pusti da se malo razradi motor pa tek mu je 800km. :wink:
 
Nisan skuzija kad ti se dizu okretaji? Jel kad das kontakt ili kad motor radi pa "zaurla" masina?
 
citao sam na nekom ktm forumu da valjda treba da se resetuje ecu jedinica..  :misli: a okretaji se dizu samo na sat tj odplesu kao kad mu dam kontakt, ma sad kad mu bude prvi servis ostavit cu mu ga da mu otkloni te greske.. ljudi hvala puno, javio sam se zbog toga jer sam mislio da su ovi simptomi poznati nekom...
 
ovo sa okretajima ti zaista moze biti od vode (možda da probas sve spojeve posusiti fenom ili još bolje pricekaj servis pa nek ti oni to rijese kad ti je vec pod garancijom) , a po pitanju mjenjaca tek je u razradi..kasnije bi trebao biti "meksi"




 
Wolf said:
citao sam na nekom ktm forumu da valjda treba da se resetuje ecu jedinica..  :misli: a okretaji se dizu samo na sat tj odplesu kao kad mu dam kontakt, ma sad kad mu bude prvi servis ostavit cu mu ga da mu otkloni te greske.. ljudi hvala puno, javio sam se zbog toga jer sam mislio da su ovi simptomi poznati nekom...
Za okretaje je normalno i mora bit tako. To je check in (il kako se vec pise). To ti je uglavnom na svin motorima kad das kontakt kazaljke odu do kraja i vrate se i ostale lanpice se upale i ugase.
po tome mos vidit jel sve radi ili ne.
 
Hornet_Fan said:
Za okretaje je normalno i mora bit tako. To je check in (il kako se vec pise). To ti je uglavnom na svin motorima kad das kontakt kazaljke odu do kraja i vrate se i ostale lanpice se upale i ugase.
po tome mos vidit jel sve radi ili ne.

ne prica on o tome...
 
sismis said:
ne prica on o tome...
A hebiga nisan vidija da je napisa KAO  :mrgreen:
 
Nakon ovog mogu....

frendu je na prestigeu nakon cca 7000 km zaribala radilica, lageri itd.... bil bi sigurno sretan da je bila žaruljica :mrgreen:

U servisu su se samo bljedo gledali :palacdolje: No, svejedno su mu priznali garanciju
 
da je na onakvu ciklistiku staviti Japansku mašinu bio bi motor za 5 :skuter: