Problem sa kvacilom

go_baby_go

Member
Momci evo vec par dana vozim motor ali se ponasa cudno. Rijec je o kvacilu, kada stisnem kvacilo i kada ubacim u prvu brzinu na ravnom motor sam pocinje da se krece po malo, a obrtaji mi spadnu na 950 ili 1000 tj isto kao da sam malo kvacilo pustio a u stvari nisam. Ovo mi se pocelo desavati kako mi je motor stajao 1 mjesec u garazi, prije je sve bilo normalno i nije bilo problema oko ovog. Sada se pocelo desavat kad stanem s motorom i ako je u prvoj brzini ne mogu da ga izbacim dok ga naglo al bas naglo ne cimnem malo, jer sad je bas napregnut :S. Ulje je mijenjano prije 2 mjeseca nasuto motul 300v, znam ga nekad i bez kvacila presaltati u vec brzinu al naravno bez trazanja vec bas onako presalta kao i kad je kvacilo stisnuto. Kada je ugasen motor sve je normalno.
 
go_baby_go said:
Momci evo vec par dana vozim motor ali se ponasa cudno. Rijec je o kvacilu, kada stisnem kvacilo i kada ubacim u prvu brzinu na ravnom motor sam pocinje da se krece po malo, a obrtaji mi spadnu na 950 ili 1000 tj isto kao da sam malo kvacilo pustio a u stvari nisam. Ovo mi se pocelo desavati kako mi je motor stajao 1 mjesec u garazi, prije je sve bilo normalno i nije bilo problema oko ovog. Sada se pocelo desavat kad stanem s motorom i ako je u prvoj brzini ne mogu da ga izbacim dok ga naglo al bas naglo ne cimnem malo, jer sad je bas napregnut :S. Ulje je mijenjano prije 2 mjeseca nasuto motul 300v, znam ga nekad i bez kvacila presaltati u vec brzinu al naravno bez trazanja vec bas onako presalta kao i kad je kvacilo stisnuto. Kada je ugasen motor sve je normalno.
:LOL:
 
go_baby_go said:
Momci evo vec par dana vozim motor ali se ponasa cudno. Rijec je o kvacilu, kada stisnem kvacilo i kada ubacim u prvu brzinu na ravnom motor sam pocinje da se krece po malo, a obrtaji mi spadnu na 950 ili 1000 tj isto kao da sam malo kvacilo pustio a u stvari nisam. Ovo mi se pocelo desavati kako mi je motor stajao 1 mjesec u garazi, prije je sve bilo normalno i nije bilo problema oko ovog. Sada se pocelo desavat kad stanem s motorom i ako je u prvoj brzini ne mogu da ga izbacim dok ga naglo al bas naglo ne cimnem malo, jer sad je bas napregnut :S. Ulje je mijenjano prije 2 mjeseca nasuto motul 300v, znam ga nekad i bez kvacila presaltati u vec brzinu al naravno bez trazanja vec bas onako presalta kao i kad je kvacilo stisnuto. Kada je ugasen motor sve je normalno.

Koje je tvoje pitanje na kraju?  :mrgreen:

Pa vozi ugašenim ak je onda sve normalno  :wink: Ili jednostavno našpanaj sajlu kvačila malo!
 
Hvala na savjetima ;)
Pomogli ste mi pravo  :wink:
Da si citao znao bi koje je moje pitanje i koji je problem ! Vise covjek vas ne moze ni pitat za savjet i pomoc, odmah procitate sto vama godi, trazite dlaku u jajetu da bi covjeka ismijali...
A sto se tice tog spanovanja, to malo dijete zna uradit i mislis da bih pisao ovde i otvarao temu da je sajla u pitanju ?
 
go_baby_go said:
Hvala na savjetima ;)
Pomogli ste mi pravo  :wink:
Da si citao znao bi koje je moje pitanje i koji je problem !

Da si napisal o kojem motoru je riječ i postavil bilo kakvo pitanje možda bi i dobil normalan odgovor. Ovak si dobil odgovore u skladu s pitanjem...kojeg nema.
 
go_baby_go said:
Hvala na savjetima ;)
Pomogli ste mi pravo  :wink:
Da si citao znao bi koje je moje pitanje i koji je problem ! Vise covjek vas ne moze ni pitat za savjet i pomoc, odmah procitate sto vama godi, trazite dlaku u jajetu da bi covjeka ismijali...
A sto se tice tog spanovanja, to malo dijete zna uradit i mislis da bih pisao ovde i otvarao temu da je sajla u pitanju ?

Pa te ljepo pitam koje je pitanje  :wink:

Stavil si 300V, a zbog čega? Koji je motor..........ak ti motor vozi onda znači lamela ne odvaja dosta...ili je ulje krivo ili jednostavno moraš otvoriti kvačilo i videti kaj ne valja(vjerojatno se nekaj potrošilo, ko zna koje kvačilo imaš kad nisi napisal ni koji motor voziš!

Glavno da si napisal da kad je ugašen sve je ok  :afro:

Nisam rekel da je sajla u pitanju nego da nije pravilno podešena...malo provjeri jel uopće ide poluga do kraja kad imaš stisnuto kvačilo....problem ponekad zna biti smiješno banalan  (y)
 
A jest zaboravio sam napisati o kojem se motoru radi
U pitanju je Yamaha R6 iz 2004 godine (rj09 model). Lamela ne proklizava u voznji i danas sam malo bolje pratio situaciju, dok je hladan ok je sve, a kad se zagrije onda nastaje ovaj problem. A sto se tice pritiskanja poluge, pa ona odvaja na pocetku mozda ima lufta oko 0.5cm jer sam ja tako napravio, tako da nema svrhe je stiskati do kraja. Probo sam je stisnuti do kraja i opet je isto :/
A da vas pitam jos ovo al nemojte krivo shvatit moje pitanje jer nisam vozio druge R motore od 600ccm jer nisam imo prilike osim ovog svog. Da li je kod Yamahe R6 ili ostalih R motora od 600ccm, tačka odvajanja/primanja kvačila je vrlo mala mozda oko 3mm. Ovde ne mislim na luft koji se moze podesavati na sajli (kod mene je oko 0.5cm kako sam i napisao). Prije sam imao hondu nsr 125ccm i nije bilo nikakvih problema krenuti s njom u brdu ili na nekom makadamu. Dok sa ovim motorom uvijek na makadamu pocne proklizavati tocak ako je malo brdo vece, jel to kod vecih motora tako mora biti kvacilo da ima malo prostora za upravljanje njim (ako si shvatio o cemu pricam) tj tezi je osjecaj na ovom motoru za razliku od prijasnjeg Nsr. Opet naglasavam da nisam vozio nista drugo od 600ccm osim moje R6 tako da ne znam da li ovo ovako treba biti :) 
 
go_baby_go said:
A jest zaboravio sam napisati o kojem se motoru radi
U pitanju je Yamaha R6 iz 2004 godine (rj09 model). Lamela ne proklizava u voznji i danas sam malo bolje pratio situaciju, dok je hladan ok je sve, a kad se zagrije onda nastaje ovaj problem. A sto se tice pritiskanja poluge, pa ona odvaja na pocetku mozda ima lufta oko 0.5cm jer sam ja tako napravio, tako da nema svrhe je stiskati do kraja. Probo sam je stisnuti do kraja i opet je isto :/
A da vas pitam jos ovo al nemojte krivo shvatit moje pitanje jer nisam vozio druge R motore od 600ccm jer nisam imo prilike osim ovog svog. Da li je kod Yamahe R6 ili ostalih R motora od 600ccm, tačka odvajanja/primanja kvačila je vrlo mala mozda oko 3mm. Ovde ne mislim na luft koji se moze podesavati na sajli (kod mene je oko 0.5cm kako sam i napisao). Prije sam imao hondu nsr 125ccm i nije bilo nikakvih problema krenuti s njom u brdu ili na nekom makadamu. Dok sa ovim motorom uvijek na makadamu pocne proklizavati ako je malo brdo vece, jel to kod vecih motora tako mora biti kvacilo da ima malo prostora za upravljanje njim (ako si shvatio o cemu pricam) tj tezi je osjecaj na ovom motoru za razliku od prijasnjeg Nsr. Opet naglasavam da nisam vozio nista drugo od 600ccm osim moje R6 tako da ne znam da li ovo ovako treba biti :)

Normalno je kak lovi, i na mojoj ninji je lovilo kroz par mm, ostalo je bilo samo stiskanje bezveze, ali ja nisam imal problema sa doziranjem, krenul sam meko na asfaltu i na makadamu...otvori kvačilo i vidi o čem se radi!
 
Sredju said:
potrosene lamele.
Zar ne bi trebale proklizivati
danc00 said:
Normalno je kak lovi, i na mojoj ninji je lovilo kroz par mm, ostalo je bilo samo stiskanje bezveze!
jel postoji nacin da se ovo s kvacilom kako lovi sad trenutno malo poveca.
 
Vrlo cudno,  :misli:  Istovremeno ti se dogadjaju dvije suprotne stvari: Motor u prvoj brzini sa stisnutim kvacilom vuce (kao da kvacilo nije skroz odvojilo), a kada vozis uz brdo kvacilo proklizava.
Prvo moze biti da koristis neodovarajuce ulje, ili kvacilo nije dobro podeseno. Drugo: opruge kvacila su se skratile, a moze biti i da su lamele potrosene (obicno prvo odu opruge, a ako se tako nastavi voziti i lamele odu u vjecna lovista).
 
Ne proklizava kvacilo uz brdo kada krecem vec sam mislio na tocak (ovo je drugi dio pitanja vezan za " tačka odvajanja/primanja kvačila je vrlo mala mozda oko 3mm. Ovde ne mislim na luft koji se moze podesavati na sajli (kod mene je oko 0.5cm kako sam i napisao). Prije sam imao hondu nsr 125ccm i nije bilo nikakvih problema krenuti s njom u brdu ili na nekom makadamu. Dok sa ovim motorom uvijek na makadamu pocne proklizavati tocak ako je malo brdo vece, jel to kod vecih motora tako mora biti kvacilo da ima malo prostora za upravljanje njim (ako si shvatio o cemu pricam)"
 
Sredju i ja smo protumacili da proklizava kvacilo uz brdo i po makadamu. OK znaci proklizava tocak.
Na zalost nemam odgovor na tvoje pitanje.
 
http://lmgtfy.com/?q=yamaha+r6+bike+moves+when+clutch+is+pulled

Veli ekipa sa prvog linka da manual kaže ovo:

CLUTCH DRAGS
Clutch
 Unevenly tensioned clutch springs
Warped pressure plate
 Bent clutch plate
 Swollen friction plate
 Bent clutch push rod
 Broken clutch boss
 Burnt primary driven gear bushing
 Match marks not aligned
Engine oil
 Incorrect oil level
 Incorrect oil viscosity (high)
 Deteriorated oil
 
Pozz.

Ovi moji koriste u RJ11 Motul 15W50 300 V i motoric mu radi kao u maslacu, kvacilo i  sve ostalo je perfektno.
Logicno je, ako su lamele potrosene da kvacilo hvata tek pri kraju i naglo, ne mora jos proklizavati, proklizavanje je sljedeca faza.

 
Ja sam nasuo 10w40 motul 300v prije 2 mjeseca. Mozda sam poceo i da umisljam sada sebi, a jel moguce da se mjenjac teze salta zbog ovog ?
:misli:
I jos nesto, neko mi je spomeno da je moguce zbog ulja da se ovo desilo. Kako zbog ulja ? Jer po toj logici pri svakoj promjeni ulja moras mijenjat lamelu ??
 
Pa jel moguce da je do ulja ? I nije mi jasno kako ulje moze unistit lamelu. Jos sam nasuo motulovo 300v. Jel ima jos neko da se susretao s ovim problemom kao kod mene  :undecided: