prvo trebas ustanoviti da su svi spojevi dobro zabrtvljeni prirubnica-blok;prirubnica-karburator;karburator-filter zraka;
Kada si to ustanovio onda se trebas uvjeriti da je kutija od filtera zraka (airbox) takodjer dobro zabrtvljena da nigdje ne vuce fals zrak... (obicno ako negdje vuce fals zrak cuje se siktanje)
Sljedeci je korak skidanje crijeva koje ide iz airboxa na karburator...
Probas upaliti - ako upali znaci da je smjesa prebogata i da mu fali zraka pri paljenju (oprati filter zraka, podesiti mali vijak za smjesu na leru)
Ukoliko nece upaliti zacepis rukom rupu na karburatoru (tamo gdje je bilo crijevo iz airboxa) i probas upaliti, ako upali onda znaci da ti je presiromasna smjesa, provjeriti spojeve i zavrnuti malo onaj mali vijak za stelanje smjese na leru... (ne doslovno prekriti rupu na karburatoru rukom jer ce ti se gorivo izliti na ruku ali ostaviti malo zracnosti da povuce zraka)
Podesiti minimum na veci vijak koji je na sredini karburatora sa oprugom - na bocnom dijelu karburatora - skuter mora raditi jednolicno na nekih 1400rpm