problem sa zipon 50 2 t

Status
Not open for further replies.
trance_energy said:
to sam i mislio....nesto mi pre malo trosi ulja...ne dimi bas...bojim se da ne zariba
  ako mislis da zbog toga zeza i ako se ne zelis je...sa karburatorom onda jednostavno toci malo ulja u rezervar sa benzinom,bolje da ima ulja vise nego manje...ja u fire foxa stalno malo dolijem ulja sa benzinom... :wink:
 
iluvatar said:
kako bi to moga rjesit? to ubiti triba ustelat karburator? upomoc opet san se danas ubia dok san upalia  :(

prvo trebas ustanoviti da su svi spojevi dobro zabrtvljeni prirubnica-blok;prirubnica-karburator;karburator-filter zraka;

Kada si to ustanovio onda se trebas uvjeriti da je kutija od filtera zraka (airbox) takodjer dobro zabrtvljena da nigdje ne vuce fals zrak... (obicno ako negdje vuce fals zrak cuje se siktanje)

Sljedeci je korak skidanje crijeva koje ide iz airboxa na karburator...

Probas upaliti - ako upali znaci da je smjesa prebogata i da mu fali zraka pri paljenju (oprati filter zraka, podesiti mali vijak za smjesu na leru)

Ukoliko nece upaliti zacepis rukom rupu na karburatoru (tamo gdje je bilo crijevo iz airboxa) i probas upaliti, ako upali onda znaci da ti je presiromasna smjesa, provjeriti spojeve i zavrnuti malo onaj mali vijak za stelanje smjese na leru... (ne doslovno prekriti rupu na karburatoru rukom jer ce ti se gorivo izliti na ruku ali ostaviti malo zracnosti da povuce zraka)

Podesiti minimum na veci vijak koji je na sredini karburatora sa oprugom - na bocnom dijelu karburatora - skuter mora raditi jednolicno na nekih 1400rpm
 
Mr J said:
prvo trebas ustanoviti da su svi spojevi dobro zabrtvljeni prirubnica-blok;prirubnica-karburator;karburator-filter zraka;

Kada si to ustanovio onda se trebas uvjeriti da je kutija od filtera zraka (airbox) takodjer dobro zabrtvljena da nigdje ne vuce fals zrak... (obicno ako negdje vuce fals zrak cuje se siktanje)

Sljedeci je korak skidanje crijeva koje ide iz airboxa na karburator...

Probas upaliti - ako upali znaci da je smjesa prebogata i da mu fali zraka pri paljenju (oprati filter zraka, podesiti mali vijak za smjesu na leru)

Ukoliko nece upaliti zacepis rukom rupu na karburatoru (tamo gdje je bilo crijevo iz airboxa) i probas upaliti, ako upali onda znaci da ti je presiromasna smjesa, provjeriti spojeve i zavrnuti malo onaj mali vijak za stelanje smjese na leru... (ne doslovno prekriti rupu na karburatoru rukom jer ce ti se gorivo izliti na ruku ali ostaviti malo zracnosti da povuce zraka)

Podesiti minimum na veci vijak koji je na sredini karburatora sa oprugom - na bocnom dijelu karburatora - skuter mora raditi jednolicno na nekih 1400rpm
ljepo,ljepo...zadivljen sam...
 
malaguti said:
ljepo,ljepo...zadivljen sam...

bilo bi ti pametnije i korisnije da si zadivljen sa nekom curom, pa da se medjusobno usrecujete  (y) (tj. jos bolje da ti nju zadivis (hodom klipa))
 
Mr J said:
bilo bi ti pametnije i korisnije da si zadivljen sa nekom curom, pa da se medjusobno usrecujete  (y) (tj. jos bolje da ti nju zadivis (hodom klipa))
hodom klipa :mrgreen: :mrgreen: ma ima nesto u tim skuterima sta ni jedna cura nemoze pruziti :LOL:
 
Mr J said:
prvo trebas ustanoviti da su svi spojevi dobro zabrtvljeni prirubnica-blok;prirubnica-karburator;karburator-filter zraka;

Kada si to ustanovio onda se trebas uvjeriti da je kutija od filtera zraka (airbox) takodjer dobro zabrtvljena da nigdje ne vuce fals zrak... (obicno ako negdje vuce fals zrak cuje se siktanje)

Sljedeci je korak skidanje crijeva koje ide iz airboxa na karburator...

Probas upaliti - ako upali znaci da je smjesa prebogata i da mu fali zraka pri paljenju (oprati filter zraka, podesiti mali vijak za smjesu na leru)

Ukoliko nece upaliti zacepis rukom rupu na karburatoru (tamo gdje je bilo crijevo iz airboxa) i probas upaliti, ako upali onda znaci da ti je presiromasna smjesa, provjeriti spojeve i zavrnuti malo onaj mali vijak za stelanje smjese na leru... (ne doslovno prekriti rupu na karburatoru rukom jer ce ti se gorivo izliti na ruku ali ostaviti malo zracnosti da povuce zraka)

Podesiti minimum na veci vijak koji je na sredini karburatora sa oprugom - na bocnom dijelu karburatora - skuter mora raditi jednolicno na nekih 1400rpm

e takav mi je jedan post triba sutra cin doden s posla u garazu isprobat  (y)

puno hvala i javin sutra rezultate svaka cast :D
 
problem rijesen sad pali na zub opra filter malo drkelja po ovoj vidici i ludilo  :D

hvala svima na pomoci i savjetima pogotovo mr J svaka cast  (y)
 
Status
Not open for further replies.